Yleisurheilu MM-kisat
Niin toivoisi Suomi urheilijoiden menestystä mutta ikävä kyllä suurin osa valituista on väärässä sarjassa. Suomi "urheilijat" ovat vain nauttimassa talon antimista ja kotiin tultuaan kehuvat että kyllä oli mukavaa.
Kommentit (1594)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen kuulantyöntäjättärillä ennätyksestä pari metriä karsintarajaan, tää on sellainen kisavalinta mitä kritisoin.
Niinpä. Tupu-Hupu-Lupu kisaturisteina.
Tai ehkä Leenu, Liinu ja Tiinu.
Sinänsä mä en tykkää tosta kisaturistiläpästä, tottahan sinne mennään jos kerrankin pääsee, ei kukaan halua kieltäytyä once in a lifetime-kisareissusta. Valitsijathan tässä hölmöjä on olleet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen kuulantyöntäjättärillä ennätyksestä pari metriä karsintarajaan, tää on sellainen kisavalinta mitä kritisoin.
Sinänsä mä en tykkää tosta kisaturistiläpästä, tottahan sinne mennään jos kerrankin pääsee, ei kukaan halua kieltäytyä once in a lifetime-kisareissusta. Valitsijathan tässä hölmöjä on olleet.
Nämä ovat ensi kertaa kisamatkalla. Camilla Richardsson on saanut kisapaikan kaikkiin suuriin kisoihin viimeiset kymmenen vuotta. Tuloksena aina karsinnan loppupään sijoitukset. Mutta selostajat sanovat, että se on viisaasti juostu, on hyvä paikka tarkkailla muita. Ok, minäkin haluan kisoihin, jos tuo riittää. Tosin tämä tarkkailu kotisohvalla on oikein mukavaa, eikä kenenkään tarvitse maksaa minun kisareissiua.
Siis kestoturistit jätettävä kotiin, yksi max kaksi harjoituskisaa suotakoon nuorille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinänsä mä en tykkää tosta kisaturistiläpästä, tottahan sinne mennään jos kerrankin pääsee, ei kukaan halua kieltäytyä once in a lifetime-kisareissusta. Valitsijathan tässä hölmöjä on olleet.Nämä ovat ensi kertaa kisamatkalla. Camilla Richardsson on saanut kisapaikan kaikkiin suuriin kisoihin viimeiset kymmenen vuotta. Tuloksena aina karsinnan loppupään sijoitukset. Mutta selostajat sanovat, että se on viisaasti juostu, on hyvä paikka tarkkailla muita. Ok, minäkin haluan kisoihin, jos tuo riittää. Tosin tämä tarkkailu kotisohvalla on oikein mukavaa, eikä kenenkään tarvitse maksaa minun kisareissiua.
Siis kestoturistit jätettävä kotiin, yksi max kaksi harjoituskisaa suotakoon nuorille.
Sen kun alat juosta. Siinähän sitten pääset kisoihin, tai et.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinänsä mä en tykkää tosta kisaturistiläpästä, tottahan sinne mennään jos kerrankin pääsee, ei kukaan halua kieltäytyä once in a lifetime-kisareissusta. Valitsijathan tässä hölmöjä on olleet.Nämä ovat ensi kertaa kisamatkalla. Camilla Richardsson on saanut kisapaikan kaikkiin suuriin kisoihin viimeiset kymmenen vuotta. Tuloksena aina karsinnan loppupään sijoitukset. Mutta selostajat sanovat, että se on viisaasti juostu, on hyvä paikka tarkkailla muita. Ok, minäkin haluan kisoihin, jos tuo riittää. Tosin tämä tarkkailu kotisohvalla on oikein mukavaa, eikä kenenkään tarvitse maksaa minun kisareissiua.
Siis kestoturistit jätettävä kotiin, yksi max kaksi harjoituskisaa suotakoon nuorille.Sen kun alat juosta. Siinähän sitten pääset kisoihin, tai et.
Taasko aloitat räyhäämisen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hässäkkää sillä jamaikalaisella naisjuoksijalla oli ollut valmentajien kanssa? Ei suostunut kommentoimaan ja juontaja viittasi johonkin draamaan.
Valmentaja vaihtui kisojen alla ei-niin-kauniisti. En tiedä yksityiskohtia eikä niillä ole merkitystäkään. Tyylikkäästi sivuutti asian toimittajan yrittämällä nostaa draamaa esiin.
Nolotti toimittajan puolesta, joka pilasi haastattelun yrittämällä kääntää puheen negatiiviseen suuntaan.
Ei tartte ihmetellä, jos maailman parhaat juoksijatähdet ei heti suorituksen jälkeen ole kiinnostuneita antamaan jollekin suomalaistollukalle kommentteja noin tökeröjen haastisten jälkeen.
En kestä kuunnella Petra Mannerin ääntä.
Valtaosalle olisi ensi vuoden EM-kisat parempi areena. On selvää että urheilija lähtee kisoihin jos hänet valitaan. Nykyisin kisoihin saa lipun jokainen suomalainen joka on jollakin kriteerillä sinne oikeutettu. Halutaan mahdollisimman suuri joukkue tasosta välittämättä. Yksittäisen urheilijan vikahan se ei ole vaan joukkueen valitsevien.
Vierailija kirjoitti:
Ihan samaa mieltä. Tuossa tilanteessa parempi jäädä kotiin kasvamaan. Finaaliin pääsy on käytännössä mahdottomuus.
Kiinalainen naisoletettu kuulantyöntäjä näytti kyllä ihan mieheltä.
Joku kuulantyöntäjäkin oli turhan niukassa alaosassa. Näytti melkein silti pikkarilta, mutta ei tainnut sentään se kaikkein niukin olla.
Suomalaiset on käytännössä viimeisinä omissa karsintaryhmissään, kaikki kolme.
Naismoukarinheittäjissä oli kyllä enemmän av-mammoja urheilemassa kun näissä kuulantyöntäjissä. Se azerbaidzanilainen moukarinheittäjänainen oli kyllä oppikirjamainen esimerkki av-mammasta.
Karsintaraja on 19.10. Pitkä on matka sinne meidän tytöillä. Aivan liian pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Naismoukarinheittäjissä oli kyllä enemmän av-mammoja urheilemassa kun näissä kuulantyöntäjissä. Se azerbaidzanilainen moukarinheittäjänainen oli kyllä oppikirjamainen esimerkki av-mammasta.
Vaatteet ja urheilijoiden ulkonäkö ovat jokseenkin toisarvoisia asioita ruodittaviksi. Tulokset ratkaisevat, edelleen.
Millä hiivatin meriiteillä nämä härmäläiset kuulamörssärit pääsi kisoihin?????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kestoturistit jätettävä kotiin, yksi max kaksi harjoituskisaa suotakoon nuorille.Sen kun alat juosta. Siinähän sitten pääset kisoihin, tai et.
Ois kyllä mulla miettimisen paikka lähtisinkö, vaaleansininen on mun inhokkiväri eikä pue mua. Pääsisinkähän mä edustamaan Alankomaita, oranssi edustusasu ois kivempi.
Jotkut urheilijat ovat kuin pikkulapsia, huutavat ja kirkuvat.