Miehet, jos pitäisi valita nainen ammatin perusteella, niin mikä se olisi?
Kommentit (232)
Hoitoalalla on myös mukavia töitä eikä pestä peffoja koskaan. Olen röntgenhoitaja ja työ on mielenkiintoista ja antoisaa tutkimustyötä tiimissä. Joissakin päivätyötä usein päivsytystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä lääkäri. Luultavasti jossain määrin älykäs ja asiallinen taloudellinen tilanne.[/quot
Näillä lääkäreillä (oli nainen tai mies) on usein ongelmia vuorovaikutustaidoissa.
Onhan näitä ongelmia joka ammatin harjoittajissa. Ei määrittele lääkäreitä mitenkään erityisesti.
Ajattelet vain muutamaa tuntemaasi lääkäriä, ja yleistät koko ammattikuntaan. Ei näin.
Ai ajattelen muutamaa tuntemaani lääkäriä? Olen työskennellyt vuosikausia eri sairaaloissa joten kokemusta lääkäreistä on muutamaa enemmän.
Siivooja, sihteeri,rekkakuski, konekuski tai hitsaaja. Olen yrittäjä ja pystyisin palkkaamaan töihinkin hänen halutessaan.
Voi olla vaikka elämäntapatyötön. Tärkeintä, että on liikunnallinen, isot tissit ja mukava luonteeltaan.
Metsäkoneen kuljettaja. Mulla metsäpalsta ja hakkuita tulossa.
Sekä ravitsemuterapeutin että psykiatrin koulutus hankittuna
Lentoemo. On paljon poissa kotoa ja kotonakin vaan nukkuu. Saa olla rauhassa.
Domina. Ei ole vaatimassa koko ajan seksiä kotona.
Poliisi.
Olen itse aika villi ja kuriton.
Vierailija kirjoitti:
Hoitoalalla on myös mukavia töitä eikä pestä peffoja koskaan. Olen röntgenhoitaja ja työ on mielenkiintoista ja antoisaa tutkimustyötä tiimissä. Joissakin päivätyötä usein päivsytystä.
Onko yleistä, että rtg-hoitaja ei tiedä juuri mitään säteilyfysiikasta? Juttelin yhden kanssa ja jopa mun lukion fysiikka meni paljon syvemmälle kuin hänen tietämyksensä.
Vierailija kirjoitti:
Ei missään nimessä ainakaan mitään esimiesasemassa olevaa. Naisen korkea status työelämässä ei todellakaan ole miehelle asia mitä tulisi tavoitella.
Niin ei tietenkään kun mies ei kestä menestyvää naista.
Fitness urheilija./uimari.
Mennään nyt ulkonäkö edellä.
Vierailija kirjoitti:
Amk-tutkinto ei ole korkeakoulututkinto.
Yleensä Suomessa puhuttaessa korkeakoulutettu tarkoittaa nimenomaan akateemista tutkintoa. AMMATTI"korkea"koulututkinto on vielä terminsä erikseen.
Sivistystasosi on aika huino tässä asiassa. Ammattikorkeakoulu ja ammattikoulu on täysin eri asiat. Ammattikorkeasta vamistutaan muun muassa insinööriksi, ja siellä suoritetuissa opintopisteissä on saman verran työtunteja kuin yliopistossakin. Opintopisteet ihan saman arvoisia yliopiston kanssa. Voit saada jopa hyväksilukuja jostain jos jatkat ammattikorkeasta yliopiston maisteriohjelmaan. Millä vuosikymmenellä elät?
Olen käynyt molemmat ja yliopisto oli helpompi...
Vierailija kirjoitti:
Siivooja
Kiitos!
T. Eräs heistä, siisti sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla vaikka elämäntapatyötön. Tärkeintä, että on liikunnallinen, isot tissit ja mukava luonteeltaan.
Tulee sitä liikuntaakin harrastettua. Muut onkin kunnossa.
Miten aggressiivista, onko ainoa oikea tapa siis haluta akateemista naista? Koska muuten on jotenkin reppana. Miksei voi pitää matalasti koulutuista, lainaamasi mieshän perustelee asian sillä, ettei oletettavasti matalapalkka-ala-nainen ole uratykki jolle työ on numero uno.