Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, jos pitäisi valita nainen ammatin perusteella, niin mikä se olisi?

Vierailija
20.08.2023 |

Opettaja

Kommentit (232)

Vierailija
141/232 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siivooja tai kaupan kassa ja nimen omaan niin, että se on naisen oma valinta eikä pakon sanelema juttu.

En halua kilpailla työn kanssa.

Älykkyys toki plussaa.

Että olet ahdistunut siitä, jos naisella on hänelle merkityksellinen työ, jopa ura? Ja koet sen kilpailutilanteeksi? Oletko noin muutenkin mustasukkainen, omistushaluinen ja alemmuuskompleksinen? Ois varmaan paha myös, jos naisella olisi harrastus ja lähtisi välillä pois kotoa?

Miten aggressiivista, onko ainoa oikea tapa siis haluta akateemista naista? Koska muuten on jotenkin reppana. Miksei voi pitää matalasti koulutuista, lainaamasi mieshän perustelee asian sillä, ettei oletettavasti matalapalkka-ala-nainen ole uratykki jolle työ on numero uno.

Vierailija
142/232 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoalalla   on myös mukavia  töitä  eikä pestä   peffoja koskaan. Olen  röntgenhoitaja  ja työ on mielenkiintoista ja antoisaa tutkimustyötä tiimissä. Joissakin  päivätyötä  usein päivsytystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/232 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä lääkäri. Luultavasti jossain määrin älykäs ja asiallinen taloudellinen tilanne.[/quot

Näillä lääkäreillä (oli nainen tai mies) on usein ongelmia vuorovaikutustaidoissa.

Onhan näitä ongelmia joka ammatin harjoittajissa. Ei määrittele lääkäreitä mitenkään erityisesti.

Ajattelet vain muutamaa tuntemaasi lääkäriä, ja yleistät koko ammattikuntaan. Ei näin.

Ai ajattelen muutamaa tuntemaani lääkäriä? Olen työskennellyt vuosikausia eri sairaaloissa joten kokemusta lääkäreistä on muutamaa enemmän.

Vierailija
144/232 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokki, emäntä, leipuri

Vierailija
145/232 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivooja, sihteeri,rekkakuski, konekuski tai hitsaaja. Olen yrittäjä ja pystyisin palkkaamaan töihinkin hänen halutessaan.

Vierailija
146/232 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla vaikka elämäntapatyötön. Tärkeintä, että on liikunnallinen, isot tissit ja mukava luonteeltaan.

Vierailija
147/232 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsäkoneen kuljettaja. Mulla metsäpalsta ja hakkuita tulossa.

Vierailija
148/232 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesukone.

Vierailija
149/232 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä ravitsemuterapeutin että psykiatrin koulutus hankittuna

Vierailija
150/232 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompelia.

Vierailija
151/232 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentoemo. On paljon poissa kotoa ja kotonakin vaan nukkuu. Saa olla rauhassa.

Vierailija
152/232 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Domina. Ei ole vaatimassa koko ajan seksiä kotona.

Vierailija
153/232 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi.

Olen itse aika villi ja kuriton.

Vierailija
154/232 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitoalalla   on myös mukavia  töitä  eikä pestä   peffoja koskaan. Olen  röntgenhoitaja  ja työ on mielenkiintoista ja antoisaa tutkimustyötä tiimissä. Joissakin  päivätyötä  usein päivsytystä.

Onko yleistä, että rtg-hoitaja ei tiedä juuri mitään säteilyfysiikasta? Juttelin yhden kanssa ja jopa mun lukion fysiikka meni paljon syvemmälle kuin hänen tietämyksensä.

Vierailija
155/232 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei missään nimessä ainakaan mitään esimiesasemassa olevaa. Naisen korkea status työelämässä ei todellakaan ole miehelle asia mitä tulisi tavoitella.

Niin ei tietenkään kun mies ei kestä menestyvää naista.

Vierailija
156/232 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fitness urheilija./uimari.

Mennään nyt ulkonäkö edellä.

Vierailija
157/232 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosionomi.

Vierailija
158/232 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amk-tutkinto ei ole korkeakoulututkinto.

Yleensä Suomessa puhuttaessa korkeakoulutettu tarkoittaa nimenomaan akateemista tutkintoa. AMMATTI"korkea"koulututkinto on vielä terminsä erikseen.

Sivistystasosi on aika huino tässä asiassa. Ammattikorkeakoulu ja ammattikoulu on täysin eri asiat. Ammattikorkeasta vamistutaan muun muassa insinööriksi, ja siellä suoritetuissa opintopisteissä on saman verran työtunteja kuin yliopistossakin. Opintopisteet ihan saman arvoisia yliopiston kanssa. Voit saada jopa hyväksilukuja jostain jos jatkat ammattikorkeasta yliopiston maisteriohjelmaan. Millä vuosikymmenellä elät?

Olen käynyt molemmat ja yliopisto oli helpompi...

Vierailija
159/232 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivooja

Kiitos!

T. Eräs heistä, siisti sinkku.

Vierailija
160/232 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla vaikka elämäntapatyötön. Tärkeintä, että on liikunnallinen, isot tissit ja mukava luonteeltaan.

Tulee sitä liikuntaakin harrastettua. Muut onkin kunnossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi