Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Fanitatko ketään enää aikuisiällä?

Vierailija
20.08.2023 |

Onko sinulla ketään laulajaa, näyttelijää, muuta esiintyjää tai fiktiohahmoa jota fanitat vielä aikuisenakin (yli 30v) ehkä jopa höpsön innostuneesti? :)

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Arvostan joidenkin tekemistä tai tuotantoa, mutta en henkilöpalvo ketään. Pidän vähän yksinkertaisena fanittajia.

Vierailija
42/60 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan, en edes lapsena/nuorena ymmärtänyt jonkun ihmisen glorifiointia ja idolisointia. Jalustalle nostaminen (kenenkään) tuntuu vielä oudommalta näin aikuisena. Miksi? Mistä edes kumpuaa tarve fanittaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Arvostan joidenkin tekemistä tai tuotantoa, mutta en henkilöpalvo ketään. Pidän vähän yksinkertaisena fanittajia.

Tämä. Tosin ajattelen, että henkilöpalvonta on jonkinlainen yleinen piirre suurimmassa osassa ihmisiä. Tähänhän pohjautuu myös kultismi (Amma, Jeesus).

Vierailija
44/60 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fanittamisen kohteita on tullut koko ajan vain enemmän. Sillä sitä tylsää arkea saa värikkäämmäksi. "Löysin" esim. animen vasta pari vuotta sitten. Fanitettavia elokuvia ja sarjoja löytyy.

N48

Vierailija
45/60 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diggaan nykyään itseäni enemmän.

Vierailija
46/60 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Simone Biles

Sia

Maddie Ziegler

Lassi ja Leevi

Vierailija
47/60 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fanitan Ghostia, enkä osaa edes hävetä :)

Pentagrammit ja nappikuulokkeet korvissa painelen tänäänkin menemään. Jos vaikka Instassa tulee vastaan mikä tahansa kuva Tobias Forfesta, en voi olla hymyilemättä.

N41

Vierailija
48/60 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Stubb oli kaikista pahimpia koulussa. Se oli pahimpia koulukiusaajia. Sellainen niinkuin mitä pelkäsi"

Kuulin nuo sanat Alexander Stubbin vanhalta koulukaverilta. Kaivoin vanhat haastattelumuistiinpanoni Stubbista esiin nyt, kun Stubb ilmoittautui mukaan.

Toimittaja

Helsingin Sanomat

https://www.hs.fi/nyt/art-2000002729071.html

.

.

.

Hetkinen

Häntä pelättiin

Mitä helvettiä

Vierailija
49/60 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fanitan mestaria . Olen isäm maalinen perus suomalainen

Vierailija
50/60 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sosiopaatti, en ole fanittanut ikinä ketään !

Vierailija
51/60 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Tuo on mielestäni kummallinen ajatus, ettei aikuisena enää saisi fanittaa ketään. Saa aikuisetkin kokea iloa ja innostusta. 

Vierailija
52/60 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä fanitan eikä siinä ole mitään pahaa eikä väärää. Fanitus piristää ja saa uusia samanhenkisiä ystäviä. 

Vierailija
53/60 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole. Ei ole fanitettavia ihmisiä julkisuudessa tällä hetkellä valitettavasti.

Vierailija
54/60 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sosiopaatti, en ole fanittanut ikinä ketään !

Ajattelitko tämän olevan hieno asia? Sosiopaatti? Kuvitteletko että sinua nyt pelätään ja ihaillaan?

Vierailija
55/60 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Tuo on mielestäni kummallinen ajatus, ettei aikuisena enää saisi fanittaa ketään. Saa aikuisetkin kokea iloa ja innostusta. 

Fanitan kyllä mutta ihailuun en pysty, se vaatii enemmän idoliltani.

Vierailija
56/60 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
57/60 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En fanita. Nuorena fanitin joitain urheilijoita mm salibandy porukoista kun itekin pelasin. Nykyään hyvyys on tärkeintä ja julkkisten hyvyydestä ei ole takeita.

Vierailija
58/60 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata pitää vaikka itse ei nyt ihailisi ja palvoisikaan ketään. Minulle fanitus on sitä että pidän tuotannosta, ihailuun vaaditaan enemmän ihmiseltä. Hänen täytyy olla jotenkin ansainnut sen ihailun.

Vierailija
59/60 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rakastunut Twilight-kirjojen Edwardiin. Olen siis aikuinen, joka on rakastunut fiktiiviseen vampyyriin. 

Vierailija
60/60 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on sellasta samaistumista ja ihailua, kohteesta saa inspiraatiota ja energiaa omaan tekemiseen ja olemiseen. Myönnän todellakin fanittavani joitain rohkeita, taitavia ja älykkäitä yksilöitä. Miksi ei? N48