Fanitatko ketään enää aikuisiällä?
Onko sinulla ketään laulajaa, näyttelijää, muuta esiintyjää tai fiktiohahmoa jota fanitat vielä aikuisenakin (yli 30v) ehkä jopa höpsön innostuneesti? :)
Kommentit (60)
En fanittanut koskaan lapsena mutta nyt aikuisena fanitan.
Yhtyeet joista pidän, kaikki suosikkinäyttelijäni
Perkele. Lausun usein herrani nimen.
Fanitan. Nimeä en kerro, ettei tule hakutuksi.
En fanita ketään enää. Ymmärrän nyt, että kukaan ei ole fanittamisen arvoinen.
Queenin fani olen ollut n.15-vuotiaasta lähtien. Olen nyt 44v. Toki fanitan muitakin bändejä ja artisteja. Myös suosikkinäyttelijät löytyy. En ymmärrä miksi fanittaminen pitäisi lopettaa johonkin tiettyyn ikään mennessä.
Ralph Fiennesiä kuin teinityttö vaikka olen jo kolmekymppinen. Tänään just netflixi suositteli leffaa missä oli sivuroolissa. Tykkään hänestä kuin hullu puurosta.
Entisajan taiteilijoita ja keksijöitä.
Nykyisiä en.
T: tuntematon
Fanitan Lauri Markkasta ja Sasu Salinia
Kävin minä pari viikkoa sitten festareilla fanittamassa. M50
Fanitan elokuvaohjaajia sillä tavalla, että havittelen nähdä heidän elokuvia.
Niihin kuuluu ainaskin:
Bong Joon-ho, Steven Spielberg, James Wan, Eli Roth, Ari Aster, Dario Argento, Guillermo del Toro, Peter Jackson, Robert Eggers ja David Cronenberg.
Näyttelijöistä Anya Taylor-Joy on sellainen jonka kaikki elokuvat haluan nähdä.
Musiikissa en fanita enää ketään. Vaihtelee niin monesti kohteet musiikissa.
M30
Fanitan muutamaa tv-sarjaa. Olen nelikymppinen.
Fanitan kaikkia omavalintaisesti yhteiskunnan elättejä ja ökyrikkaita. He ovat tajunneet miten kannattaa elää.
Tietenkin. Sama jääkiekkojoukkue syntymästä kuolemaan. Ja paikalliskilpailijan fanit ovat jatkuvasti trollauksen ja vihaamisen kohteena.
Mitä ihmeen alanuolitettavaa on toisten mielenkiinnon kohteissa?
Ei pidä aina kaikkia juttuja rinnastaa itseensä, että osoittaa ettei pidä siitä mistä toinen pitää.
Vierailija kirjoitti:
En fanittanut koskaan lapsena mutta nyt aikuisena fanitan.
Samoin. Lapsena oli parempaakin tekemistä.
En mä fanita, mutta kun läheiseni kuoli alkuvuodesta, niin oon löytänyt uudelleen Joel Hallikaisen biisit, ja Yön kappaleet. Noloa varmaan 🙄