Kehtaanko mennä exän oven taakse pyytämään apua?
Kaksi valvottua yötä takana ja en mitenkään pärjää yksin. Laskujen jälkeen rahaa jäljellä 20 cent ja itkettää. Exä ei ole sosiaalitoimisto mutta ei ole ketään muuta kuka voisi auttaa kuin entinen mies. Voiko näin tehdä?
Kommentit (45)
Riippuu teidän väleistä, tiedät itse parhaiten. Mene sinne oikeaan sosiaalitoimiston myös. Tsemppiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Mene diakonia-apuun.
Ei toimi viikonloppuna.
Eli ap ei ole päässyt exästään yli. Miksi sitten jätit hänet? Ihastuitko johonkin jännikseen joka sitten jättikin sinut heti?
Ei kiinnosta kiltit eikä jännikset.
Heitä kyllä kiinnostaisi.
-sivusta
Yrittäisin kyllä keksiä jonkun muun tahon. Exä tuskin haluaa sinua ovelleen ruinaamaan.
Käytätkö päihteitä vai miksi olet päätynyt tuollaiseen tilanteeseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Mene diakonia-apuun.
Ei toimi viikonloppuna.
Yksi päivä ja sitten on jo maanantai.
No kait sille voi viestittää, ei tartte oven taakse mennä, se on jo stalkkaamista 🙄
Pari viikkoa ennenkö tulee muistari, sitten vissiin taas pari viikkoa ennenkö menee perintään.
Mun eksä ainakin antaa mulle rahaa kun pyydän. Tosin haluaa seksiä siitä ja autan joskus muutenkin sitä jossain kotitöissä ja muussa missä pystyn.
Joo ja sit raivonussitte toisianne. eikö jännikset tee sitä?
Vierailija kirjoitti:
Mun eksä ainakin antaa mulle rahaa kun pyydän. Tosin haluaa seksiä siitä ja autan joskus muutenkin sitä jossain kotitöissä ja muussa missä pystyn.
Ja suostut tietysti tähän kaikkeen? Missä on oma arvosi?
Mene vaan ja sossuun kans voi lähettää avun pyynnön.
Ei tarvitse tulla vinkumaan apua.
T:Exäsi
Kyllä mä ainakin exääni auttaisin, jos sillä olisi tukala tilanne. Aina sitä voi muutaman kympin toiselle antaa, se nyt ei ole paljon. N61
Miksi et hae sosiaalitoimistosta ja diakoniasta apua? Ei Suomessa ole exällä elatusvelvollisuutta ex-puolisoa kohtaan. Eri asia, jos osa niistä laskuista on exän aiheuttamia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä ainakin exääni auttaisin, jos sillä olisi tukala tilanne. Aina sitä voi muutaman kympin toiselle antaa, se nyt ei ole paljon. N61
Uskotko, että entinen yksä-nykyinen exä maksaa sen takaisin? Ja jos maksaa niin seuraavssa kuussa sama ongelma suurempana ja velkakierre on valmis.
Ei. Mene diakonia-apuun.