Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaanko mennä exän oven taakse pyytämään apua?

Vierailija
19.08.2023 |

Kaksi valvottua yötä takana ja en mitenkään pärjää yksin. Laskujen jälkeen rahaa jäljellä 20 cent ja itkettää. Exä ei ole sosiaalitoimisto mutta ei ole ketään muuta kuka voisi auttaa kuin entinen mies. Voiko näin tehdä?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse tulla vinkumaan apua.

T:Exäsi

Et ole exäni. Ex lupasi auttaa, kun kerroin tilanteesta ja pyysi tulemaan kotiinsa illemmalla.

Tuli yllättävä meno, sorry en ole kotona.

T:Exäsi

Exä soittaa kun on päässyt töistä.

Menee vielä hetki, koukkaan pankkiautomaatin kautta mutta paljonko tarvitset ja koska maksat takaisin?

Vierailija
42/45 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miestä et halua, arkea et halua jakaa, mutta miehen on sännättävä apuun heti kun sinä vähän vinkaiset? Olet joko todella avuton jolla ei ole oikein elämänhallinta kunnossa tai sitten äärimmäisen itsekäs

Hauku vaan ja anna tulla samalla kaikki kuinka katala akka olen. Tiedän ihan hyvin itsekin mitä olen tehnyt ja ainoa jonka suuttumuksen voin vastaanottaa on exä, jota loukkasin todella pahasti. Olen yrittänyt monta kertaa pyytää anteeksi sitä kuinka typerästi tein jättäessäni hyvän miehen mutta me kumpikin yritettiin saada lapsi onnistumatta ja ajattelin että exän on parempi olla ilman minua. Lopputuloksena kaksi onnetonta (exä vielä onnettomampi), avioero ja minulla rahattomuus. Myöhemmin tänään exä lupasi soittaa, joten haluan pyytää kasvokkain uudestaan kunnolla anteeksi ja hyödyntää tilanteen puhumalla asiat läpi jos vain ex suostuu puhumaan. En nyt pärjää yksin mutta sen teen selväksi, että exää en käytä hyväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinä jätit, niin et saa mennä.

M

Minä jätin ja asia tuli miehelle täysin puun takaa.

Vierailija
44/45 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta en ainakaan pyytäisi heti rahaa vaan kertoisin tilanteesta ja pyytäisin mitä nöyrimmin anteeksi. Tsempit sinne!

Vierailija
45/45 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mää kävin jeesaileen napurin yh ta ja jos se antoi anusta heitin sille aina 50e ruokarahaa niinkin avustuksena,joskus nopeesti ihan vain suihinotto ohi kulkiessa, kyllä minä mielelläni autoin rahallisesti jos sai kassit tyhjiksi.  

Toi on tosi jeesaamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi