Kehtaanko mennä exän oven taakse pyytämään apua?
Kaksi valvottua yötä takana ja en mitenkään pärjää yksin. Laskujen jälkeen rahaa jäljellä 20 cent ja itkettää. Exä ei ole sosiaalitoimisto mutta ei ole ketään muuta kuka voisi auttaa kuin entinen mies. Voiko näin tehdä?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse tulla vinkumaan apua.
T:Exäsi
Et ole exäni. Ex lupasi auttaa, kun kerroin tilanteesta ja pyysi tulemaan kotiinsa illemmalla.
Anna sinä puolestasi jotain exälle. Win win tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kysyt täällä? Kai tämä on kahden ihmisen välinen asia. 🙄
Hätäpäissäni tein eilen myöhään aloituksen, kun ei ollut ketään kenelle puhua ja ajattelin täältä saavan tukea.
Vierailija kirjoitti:
Anna sinä puolestasi jotain exälle. Win win tilanne.
En anna, mutta voin siivota ja kokata.
Vierailija kirjoitti:
Joo ja sit raivonussitte toisianne. eikö jännikset tee sitä?
Ei tehdä ja mies (exä) ei ole mikään sekopää-jännis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hätäpäissäni tein eilen myöhään aloituksen, kun ei ollut ketään kenelle puhua ja ajattelin täältä saavan tukea.
Sinulla ei ole ystäviä, vanhempia, sisaruksia, mummoja, serkkuja, naapureita, työkavereita? Ketään?
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin itsekin mutta aloitus on ollut avuksi ja rohkaisuksi mullekin....Ei aina tartte pärjää yksin. -Ohis
Mene vaan! Ei siinä ole mitään noloa tai väärin. Tietysti menet
Ei me täällä tiedetä minkälaiset välit teillä on ja onko se sopivaa 🤷
Itse en menisi exiltä pyytämään rahaa kun en missään väleissä ole kenenkään kanssa.
Yks ex pyysi pari päivää sit 20 senttiä ja sen annoin, enempää ei ois herunu kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla ei ole ystäviä, vanhempia, sisaruksia, mummoja, serkkuja, naapureita, työkavereita? Ketään?
Kaksi ystävää on mutta eivät asu täälläpäin enkä kehtaa enää pyytää apua, kun olen viestitellyt exän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ihmisiä, joilla ei ole ketään. Minä olen sellainen. Sairastuin ja kaikki, aivan kaikki, häipyivät. Jopa lapseni, aikuisia, ja äitini käänsivät selkänsä minulle.
Täydellistä yksinäisyyttä ei ymmärrä ellei ole kokenut. Se on hirveätä ja vie elämänhalun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole exäni. Ex lupasi auttaa, kun kerroin tilanteesta ja pyysi tulemaan kotiinsa illemmalla.
Tuli yllättävä meno, sorry en ole kotona.
Täysin yksin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ihmisiä, joilla ei ole ketään. Minä olen sellainen. Sairastuin ja kaikki, aivan kaikki, häipyivät. Jopa lapseni, aikuisia, ja äitini käänsivät selkänsä minulle.
Täydellistä yksinäisyyttä ei ymmärrä ellei ole kokenut. Se on hirveätä ja vie elämänhalun.
Voimia ja jaksamisia sinulle. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli yllättävä meno, sorry en ole kotona.
Exä soittaa kun on päässyt töistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla ei ole mutta mahdatko edes ymmärtää mitä on olla yksin ja yrittää pärjätä, kun on hätä. En usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Mene diakonia-apuun.
Ei toimi viikonloppuna.
Ihminenkö viikon loppuna havaitsee vasta taloudellisen ahdingon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Mene diakonia-apuun.
Ei toimi viikonloppuna.
Yksi päivä ja sitten on jo maanantai.
Joskus yksi tunti on liikaa, päivästä puhumattakaan.
Jos sinä jätit, niin et saa mennä.
M
Miestä et halua, arkea et halua jakaa, mutta miehen on sännättävä apuun heti kun sinä vähän vinkaiset? Olet joko todella avuton jolla ei ole oikein elämänhallinta kunnossa tai sitten äärimmäisen itsekäs