Onko sillä koolla sitten naiselle oikeasti väliä?
Klassiseen aikaan, muinoin kreikassa, miehet joilla oli isot vehkeet, pidettiin huvittavina. Eli antiikin Kreikassa, asia oli toisin päin kuin tänään: pientä varustusta pidettiin parempana kuin suurta.
Nykyihmiselle kuulostaa huvittavalle se, että kuinka antiikin Kreikassa ja patsaissa näkyvä, tämä pieni vehje oli hyveen, kohteliaisuuden sekä itsehillinnän ja kurinalaisuuden merkki. Suurta vehjettä pidettiin suursyömärin merkkinä sekä merkkinä himokkuudesta ja barbaarisuudesta. On se tavallaan hienoa, ajatella ainakin (hetken.ehkä) noin vaikka siellä makkarissa saattaa joku alkaa naureskelee? Kun 'ei ne vaa taas ymmärrä', sanoisi joku tunnekypsä kaveri, varmasti.
Ehkä se on vaan niin, että voi aikoja ja voi tapoja! Niin se eri aikoina eri paikoissa varmaan vain menee. Tiedä sitten, miten on: onko sillä koolla sitten naiselle oikeasti väliä?
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sinulla ei ole ammatillista osaamista lainkaan mutta ei myöskään empiiristä kokemusta kuin yhdestä naisesta. Liikuttavaa ja samalla myös säälittävää.
Parempi tyydyttää yksi hyvin kuin kymmenen huonosti. Mutta jo tuo yksi kumoaa väitteet, ettei emättimessä ole tuntoa ja nautintopisteitä. Toisilla on ja toisilla ilmeisesti ei. Ei ole minun tehtävä selvittää. Minulle on riittänyt yksi jolla on ja joka aina halunnut ja vaatinut kullia sisäänsä. Mitäpä mies muuta tarvitsee ja kaipaa kuin halukasta naista ja halukasta pillua. Näyttää olevan ikuisesti halukas, joten hänen kanssaan menty.
Harmi homma että yhden naisen loukussa et pääse nauttimaan runsaista häppäreistä jotka voisit imeä syvälle suuhusi :(
Tunne on nimityäin mitä miellyttävin; molemmista osapuolista.
Mikä harmi tuo on? Eniten nautin pillun puristelusta kullini varresta ja mielummin koko varren matkalta. Vaimolla on sattunut olemaan poikkeuksellisen voimakkaat pillun lihakset ja herkästi kalusta kiinni ottava pillu. Sitähän minä en aiemmin tiennyt, ettei ole ihan normaalia ja yleistä. Mutta kullini siihen niin pahasti nalkkiin, ( ihan oikeasti pari kertaa) ettei ole koskaan osannut kuvitella mitään suurempaa nautintoa kuin puristelevä lypsävä oravapillu. Saittia lukieassa vasta ymmärtänyt, että luojan kiitos en häntä jättänyt ja lähtenyt maailman turuille etsimään toista. Olisi voinut olla tekemätön paikka ja mennä ihan hutuksi koko juttu. Puhumattakaan siitä, että pillu on halunnut seksiä ja kulliani koko ikänsä säännöllisesti viikoittain läpi ruuhkavuosien. Sekään ei näytä olevan ihan kirkossa kuulutettu juttu. Puutteessa ollut viimeksi teininä. Kaikella on puolensa ja kaikkea ei voi saada.
Legendaarista folklorea, oravapillu ja nalkkiin jääminen. Keksi jotain uutta!
Vierailija kirjoitti:
Ei mun tarvitse mitään keksiä. Oikea elämä on monesti tarua ihmeellisempää. Samasta asiasta kirjoittanut varmaan jo pari kymmentä vuotta siten jollekin seksisaitille ja sen jälkeenkin ajoittain. Ei todellisuus ole mihinkään muuttunut.
Mies joka on kokenut oravapillun tietää mistä kirjoitan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mun tarvitse mitään keksiä. Oikea elämä on monesti tarua ihmeellisempää. Samasta asiasta kirjoittanut varmaan jo pari kymmentä vuotta siten jollekin seksisaitille ja sen jälkeenkin ajoittain. Ei todellisuus ole mihinkään muuttunut.
Lienette kokeilleet kuinka paljon vaimosi pystyy nostamaan painoja vaginaan sijoitetulla kuulalla ns. vaginal weight lifting.
Tuossa ennätys on 14kg.
Peniksen koko -keskustelu menee monesti peniksen ja vaginan mittasuhteista puhumiseksi. Toinen näkökulma on, että kookas penis voi olla visuaalisesti kiihottava. Aivan kuten suuret rinnat jonkun mielestä. Tai "oikealla" tavalla pyöreä ja piukea pakara naisella tai miehellä. Eihän niilläkään seksissä ole suurta konkreettista merkitystä fyysisen nautinnon kannalta. C- ja D-kupin rinnat eivät kädessä ihan hirveän erilaiselta tunnu eikä ainakaan itsellä ole käsissä minkäänkirjaimisia pisteitä.
Koolla on väliä. Ei tarvitse olla 20cm, mutta ei mitään 10cm pätkiäkään. Ihan normaalit miesten penikset semmoiseen kohtuullisen kookkaaseen asti.
Nämä kokokyselyt yleensä paljastaa miehen alemmuuden ja epävarmuuden tunteet. Harvemmin miehet joilla tämä asia on kunnossa tarvitsevat tällaista.
Samalla tämä palsta on täynnä miten milloinkin naisen vartaloa atvostelivia topikkeja. Milloin on liian pienet rinnat, milloin löysä pimppi, milloin kenenkin karvat tai henkilökohtainen paino. Sekä näiden kokokyselyjen tekijöinä on melkein aina juuri miehet.
Sitten jos naiset rehellisesti vastaavat, että koolla on väliä ja puolet valtakuntaa tuntuu raivostuvan. Eikö olekaan tärkeää millainen mies on sisältä. Siis yli 100kg mies verkkareissa kyllä haluaa kauniin 50 - 60kg naisen isoilla rinnoilla, muttei kestä tavuakaan arvostelua miten se ei seiso ja pienikin on.
Omassa vartalossani on virheitä, sitä en kiellä. Silti jos saa valita niin otan mielelläni keskivertoa suurempaa penistä kantavan miehen. Tähän on turha huutaa mites se sisäpuoli. Olen siinä varsin onnellisessa asemassa oleva nainen, että miehelläni on huomattavasti keskivertoa suurempi ja hän on maailman ihanin mies. Tämä ei ole toisiaan poissulkeva kompinaatio.
Jos miehellä on oikeus valita niin on se naisellakin. Ja älkääkä kysykö, jos ette kestä vastausta. Tähän naiset ovat jo tottuneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oravapillu on 100% totta. Muutenkin tiukkuudella ja sen lämmöllä on suuria eroja. Toinen voi tuntua viileähköltä sisältä ja toinen on kuuma kuin kuumeessa.
Sitten kun törmäät vielä naiseen joka on luonnostaan tiukka ja hän vielä treenaa alapäätään sitten todella uskot.
Muutenkin ihmisten huutoa tai kiukuttelua, ettei joku ole totta tai ei noin voi tapahtua. Olen ollut kahden eri squirtterin kanssa ja olen kokenut pimppejä suurehkolla ikäkirjolla ( 19 - 50)sekä taustalla. On synnytty aivan eri puolilla palloa, on eri uskonnot ja ihonväri. Silti et tiedä kokeilematta. Tai joku ei millään usko että seksiä voi harrastaa toisin kuin pimeässä kerran viikossa saunan jälkeen lähetyssaarnaajassa. Melkein mielummin ilman seksiä tyystin kuin noin.
Tiukin ikinä kokemani on suomalaisella naisella, joka treenasi alapäätään vaikka hän oli jo muutenkin uskomattoman tiukka. Sitten on kirjo erimaalaisia ja ikäisiä naisia. Joissa koko kirjo huonohkosta maailman parhaisiin. Valtaosa on keskivertopimppejä kuten varmaan miehillä keskiverto kaluja. Mutta aina joskus törmää ääri - ilmiöihin kun tarpeeksi useasti koettaa. Omaa mielipidettä on turha tyrkyttää faktana. Pillujen tiukkuudella voi olla aivan valtavia eroja.
Nainen jos täällä kirjoittelis, miten on kokeillut kotimaisia ja ulkomaisia kulleja tosiison liudan, sais hohhailut ja huo.ittelut välittömästi - ei vaimoainesta!
On meillä vielä tasa-arvo kaukana.
Kyllä sillä on väliä. Kerran tapailin kivaa miestä ja ihan komeaa. Mutta kun siirryttiin seksipuuhiin, ilmeni että hänellä on aika pieni penis, oli pettymys. Ei se ihanalta tuntunut, vähän kutitteli ja tökki kuin sormella. Alkoi tuntuu että on pienen pojan kanssa. Ei suhde jatkunut siitä sitten eteenpäin. Olisin voinut yrittää kyllä, mutta olisin ollut varmaan jatkossa tyytymätön seksielämään ja ero siitä olisi tullu kuitenkin. Parempi oli lopettaa tuohon muutamaan kuukauteen.
Niin kyllähän nainenkin on epäonnistunut seksissä, jos ei saa mieheltä nallia palamaan
Vierailija kirjoitti:
Niin kyllähän nainenkin on epäonnistunut seksissä, jos ei saa mieheltä nallia palamaan
Eikös naisille sanota aina, että jokainen on vastuussa omasta orgasmistaan.
Ja mieshän se etupäässä panee...
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut kahden eri squirtterin kanssa ja olen kokenut pimppejä suurehkolla ikäkirjolla ( 19 - 50)sekä taustalla. . Pillujen tiukkuudella voi olla aivan valtavia eroja.
Itsekin olen kokeillut samaa pillua 18-65 ikään asti ja seurannut sen kehitystä ja käyttäytymistä orgasmeissa joka viikko. Oravapillu-efekti alkoi hiipumaan siinä 40v korvilla. Siinä ei puristele pelkkä emättimen alaosa, kuten naisen puristaessa tarkoituksella. Vaimolla on hallussa sekin. Oravapillu-efektissä on orgasmissa kaikki alapään lihakset mukana kohtua myöten, eli myllytys on rajua ainakin isokaluiselle. Eli ilmeisesti kohdunkaulan-orgasmista kyse. Onneksi kaluni ollut paksu ja järeä, kestänyt kovaakin rutistusta valittamatta. Silloin kun oli nalkissa ei pystynyt laukeamaan ollenkaan puristuksen ollessa niin jäätävä. Eikä se helppoa ollut monta kertaa muutenkaan. Myöhemmin orgasmeista tuli ilmeisen normaaleja, vain emättimen osalla puristavia ja lypsäviä. Vaimolla ollut pienestä pitäen ilmeisesti liian voimakkaat ja vähän ylikireät lihakset jo alkujaan. Ottivat jo nuorena herkästi kalusta kiinni. Siksi ottanut välillä niin kovaa kalusta kiinni. Toki on ollut mistä ottaa. Mutta vastaavasti useista synnytyksistä huolimatta ei ole nyt vanhanakaan vielä minkäänlaista kohdunlaskeumaa ja lihakset yhä vielä voimakkaat. Orgarmeja saa vieläkin viikoittain, joten pysynyt lihakset hyvässä kunnossa.
Mutta kuten sanottu, kaikkea ei voi saada. Monesti käynyt mielessä, että saisiko tällä osaamisella jonkun toisenkin pillun kiimasta sekaisin. Mikään muu asia ei vieraissa naisissa kiinnosta. Pillun kiima on elämän suola, puristuu sitten sormien tai kullin ympärille hätää kärsien.
Turha miehien on olla epävarmoja, jos ei ole ihan sormen kokoinen, kyllä vastinpari löytyy ihan aina. Jotkut tykkäävät isosta toki, mutta kaikille tuntemilleni naisille on löytynyt se vastinpari lopulta. Itse pidän eniten keskiverrosta kalusta, sitä saa puristella ja saan sellaisesta eniten nautintoa. Ja kyllä, olen seurustellutkin todella isokaluisen kanssa. Seksi ei ollut todellakaan parasta, mitä olen kokenut.
Vierailija kirjoitti:
Peniksen koko -keskustelu menee monesti peniksen ja vaginan mittasuhteista puhumiseksi. Toinen näkökulma on, että kookas penis voi olla visuaalisesti kiihottava. Aivan kuten suuret rinnat jonkun mielestä. Tai "oikealla" tavalla pyöreä ja piukea pakara naisella tai miehellä. Eihän niilläkään seksissä ole suurta konkreettista merkitystä fyysisen nautinnon kannalta. C- ja D-kupin rinnat eivät kädessä ihan hirveän erilaiselta tunnu eikä ainakaan itsellä ole käsissä minkäänkirjaimisia pisteitä.
TottaVirkat! Ja taitaa tuo 'viimeinen mittaus vehkeistä' maailmalla, antaa härmänhurjille sen, mitan: 13,6? (taisi olla, tai sinnepäin..;) Eli ei paha.
Näillä mennään,Siskokset!
Vierailija kirjoitti:
Turha miehien on olla epävarmoja, jos ei ole ihan sormen kokoinen, kyllä vastinpari löytyy ihan aina. Jotkut tykkäävät isosta toki, mutta kaikille tuntemilleni naisille on löytynyt se vastinpari lopulta. Itse pidän eniten keskiverrosta kalusta, sitä saa puristella ja saan sellaisesta eniten nautintoa. Ja kyllä, olen seurustellutkin todella isokaluisen kanssa. Seksi ei ollut todellakaan parasta, mitä olen kokenut.
TotraVirkat! Toi tollanen, 'vastinparit' lienee oikea määritelmä siihen, itselle parhaimpaan vehkeeseen. Vanhastaan puhuttiin siitä, miten 'on vakka kantensa valinnut'. Lienee tarkoittanut niin elämässä varmasti kaikkea ja myös noita, Petipuuhiakin. Voisin hyvin kuvitella,Siskokset!
Yleinen hyväksyntä ja yksilön halut ovat aivan eri asia. Blondit ovat tyhmiä ja himokkaita, punatukkaiset muuten vain seksuaalisia, naiset pitävät suklaasilmistä(ei suklaarei'stä), iso penis on osoitus tyhmyydestä ja huonosta taidosta rakasteluun, lihavat on lepposia...onhan näitä hokemia vailla todellisuuspohjaa. Aina joku yrittää parantaa osakkeitaan vetämällä muita alas. Älykäs ymmärtää totuuden ja muut vastaavat huutoon kuin kaiku.
Vai niin. En tiedä oikein:".. älykäs ymmärtää totuuden ja muut vastaavat huutoon, kuin kaiku.." ?
Missä.
Tämä tälläinen, 'seksuaalisenhyväksynnän ja -ymmärryksen' -reservaatti.tms, oikein sijaitsee..?
Ei kait'kuitenkaan ole missään päin, oikeaa suomea. On aika 'tuntematon paikka', ainakin itselle
tollanen.
Vierailija kirjoitti:
Minulle seksi oli kaikista huonointa sen isokaluisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle seksi oli kaikista huonointa sen isokaluisen kanssa.
Isoa kalua jos mitä pitää osata käyttää. Vaatiin yleensä pitkät lämmittelyt, että naisen pillu on valmis ottamaan vastaan. Silloinkin on etua jos naisen orgasmi on jo valmiiksi lähellä. Pillu kestää paremmin naimista, eikä hajoa limakalvot. Sen lisäksi pitää huolehtia sopivista asennoista, ettei ota kipeää ja kolistele kipeästi kohdunkaulaan ja nipukkaan. Mielummin rauhallisesti syvälle pohjaan asti ja siellä köyrimistä. Ei tarvitse kauaa kun alkaa naisen silmät harittamaan ja pyörii kuin hedelmäpelissä. Jos nainen on fiksu niin ohjaa miestä oikeisiin otteisiin ja ottaa orgasminsa vaikka itse kalua käyttämällä. Taitolaji. Näin meillä tehty. Vaimon mielestä kalun pitää olla riittävän iso, että tuntuukin jossain. Huomannut myös että toisinaan halunnut pientä runtua ja kipuilua pillussaan kun käynyt oikein kuumana. Rajummin on vaimo nainut kuin mitä itse uskaltanut. Toki joskus tullut innostuttua vähän liikaa tai tiedä kumpi se oli. Voi olla siitä tulleet kohdunkaulanhaavaumat vaimonkin vika. Tekevälle on sattunut. Silti vaimon mielestä koko on sopiva, joten siihen uskominen.
Harmi homma että yhden naisen loukussa et pääse nauttimaan runsaista häppäreistä jotka voisit imeä syvälle suuhusi :(
Tunne on nimityäin mitä miellyttävin; molemmista osapuolista.