MIstä löytäisi vakavaa jä älyllistä keskustelua?
" Poiminnat
Miksi Emmerdalessa
Hyvät survivalistit ja preppaajat! Jaetaanko parhaat vinkit tähän.
Keskustellaan vain tunnettujen laulujen sanoilla
Hei sinä, joka kamppailet kodin sotkun ja epäsiisteyden kanssa!
Ärsyttävin mainos
Äänet, jotka saavat hulluuden partaalle
SuosittuPitäisi osata päästää irti, miksi se on niin vaikeaa?
Mitä videoita katsotte YouTubesta?
SuosittuMissä vaiheessa totesit ettei uusperhe-elämä olekaan sinua varten?
SuosittuTyönhakuvelvoite 4 työpaikkaa kuukaudessa!!
Suosituimmat
SuosittuKäärijä ja Bojan fiilistelyketju
SuosittuHelena Koivu ja ero
SuosittuKyselyLähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
SuosittuHallituksen säästölista on hirveä luettavaa
SuosittuHS:Lapsessani tapahtui ällistyttävä muutos Yhdysvalloisssa.
SuosittuMiksi korkeakoulutetut naiset kuvittelevat koulutuksensa olevan meriitti suhdemarkkinoilla?
Suosittu"Se oli kaikista pahimpia koulussa. Se oli pahimpia koulukiusaajia. Sellainen niinkuin mitä pelkäsi. Kuulin nuo sanat Alexander Stubbin vanhalta koulukaverilta, Juhani Mykkänen, 6.5.2014
SuosittuEn halunnut isäksi, koska tiesin olevani huono isä. Vaimo kuitenkin pakotti, ja nyt raivoaa kun olen huono isä
PoimintaSuosittuMissä vaiheessa totesit ettei uusperhe-elämä olekaan sinua varten?
SuosittuHautajaiset ensi viikonloppuna. Voinko mennä paikalle lyhyessä mekossa,jossa pitkät hihat ja mustat sandaalit jalassa?
Uusimmat
Spermaansa luovuttanut mies
Suurin osa suomalaisista elää "rikkaina" velaksi
SuosittuHah hah. Käärijän alamäki alkoi. Some raivostui lavalle tuodusta koirasta
Kiina pullisteli taas Taiwanin edustalla. Mitä luulette, tuleeko tuolla sota tulevaisuudessa?
SuosittuHelena Koivu ja ero
PoimintaTyperien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.
Mistä löytyy Helsingin laadukkaimmat takkikaupat ?
Auttaako synnyttäminen kireään alapäähän?
Onko se "k e h a r i " niin ku lyhennys kehonrakentajasta?
SuosittuEn vaan voi käsittää, miten joku on voinut lyödä lasta vyöllä "kasvatustarkoituksessa" ?".
Ihmettelen?
Kommentit (34)
Sanokaa joku aihe, niin sanon siitä älyllisen mielipiteeni.
Ei mulla muuta kirjoitti:
Minä olen mutta pian juteltais politiikasta enkä jaksa selittää miksi stubbista ei saisi tulla presidenttiä.
Perustelut lienee osa hyvää keskustelua, jaksatko kuunnella muiden perusteluja? Moni voi olla ehdokkaana, toiset vain on unohtanut misi joku on unohdettu.
Vierailija kirjoitti:
Aihe on narsismi. Varoitus, olen lukenut psykologiaa.
Vierailija kirjoitti:
X eli entinen Twitter.
Huutosakin merkkirajoitettua väittelyä. Loistavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsistinen persoonallisuus låhipiirissä on varmasti sille lähipiirille tosi hankalaa ja rasittavaa. Kuten muutkin mielen sairaudet. Mutta eihän se ihminen sairaudelleen mitään voi, joten tavallaan pitäisi myös ymmärtää. Sitä en tiedä, voiko narsismiin saada jotain lääkitystä tai apua, jotta pärjäisi paremmin elämässään. Toivottavasti
Tuo luonnollisesti voi vaikuttaa myös esimerkiksi työntekoon, ja aiheuttaa muitakin ongelmia. Narsismi voi varmaan olla myös sillä lailla ovelaa ja piilevää, ettei välttämättä käy heti ilmi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsistinen persoonallisuus låhipiirissä on varmasti sille lähipiirille tosi hankalaa ja rasittavaa. Kuten muutkin mielen sairaudet. Mutta eihän se ihminen sairaudelleen mitään voi, joten tavallaan pitäisi myös ymmärtää. Sitä en tiedä, voiko narsismiin saada jotain lääkitystä tai apua, jotta pärjäisi paremmin elämässään. Toivottavasti
Tuo luonnollisesti voi vaikuttaa myös esimerkiksi työntekoon, ja aiheuttaa muitakin ongelmia. Narsismi voi varmaan olla myös sillä lailla ovelaa ja piilevää, ettei välttämättä käy heti ilmi.
Anteeksi kirjoitusvirheet, en lukenut tekstiä ennen lähettämistä. Ei kovin älykästä, myönnän.
Älykkäät ihmiset käyttävät vapaa-aikansa johonkin muuhun kuin vauva-palstaan.
Narratiivi ja todellisuus ovat revenneet niin kauaksi toisistaan, että älyllä ei voi enää keskustella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Normaali", sairas, sosiopaatti, psykopaatti ja kaikkia mitataan samalla vaaka käyrällä? Narsisti ja sairasnarsisti on täysin kaksi eri asiaa? Narsisti on täydellinen ihmiminen joka ei kaipaa muiden hyväksyntää tai hae muiden huomiota? Sairasnarsisti taas elää muiden huomiolla ja hyväksynnällä? Tosin tervettä narsistia/täydellistä ihmistä ei ole olemassa? Ihmiset jotka ovat vähemmän järkeviä eivät välttämättä huomaa "ovelaa" tai "piilevää" osaa kenestäkään?
Vierailija kirjoitti:
Älykkäät ihmiset käyttävät vapaa-aikansa johonkin muuhun kuin vauva-palstaan.
Hienoa että olet täällä, vai katsoisitko ennemin ensipanoa alttarilla ohjelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Narratiivi ja todellisuus ovat revenneet niin kauaksi toisistaan, että älyllä ei voi enää keskustella.
Narratiivi on todellisuutta lyhennetyssä muodossa ja jos ei jaksa lukea mitään syvemmin? Etkö sinä kykene keskustelemaan älyllä?
X eli entinen Twitter.