Millä kriteereillä päätät, käytätkö yhden yön jutuissa kondomia vai et?
Josku olen todella ihanania miheä halunnut miellyttää ja olen antanut ilman.
Kommentit (28)
En ymmärrrä koko kysymystä.
Jos mies ei halua naida mua kumilla niin sitten voi hoidella ihan vain omin käsin. Se on vähän voi-voi, mutta kyllä se on Niin iso typeryyden merkki. Ei osu sellainen mies minuun.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä haluan pimpparaa paljaalla, mutta ryppyreikään kumin kanssa. Ei jotenkin sinne paskareikään osaa työntää ilman suojaa.
Miksi ollenkaan työnnyt sinne naisen paskareikään, jos niin inhottaa.......... tosin taisit tarkoittaa miehen ryppyreikää.
Olen käyttänyt kumia myös silloin kun olen suhteessa. Syy: en halua nyt lapsia. Edellinen suhde päättyi eroon, koska käytin kumia. Satunaisissa seksisuhteissa on kumista ollut vähemmän haittaa, vaikka sekään ei ole ollut ongelmatonta. Osa haluaa ilman kumia.
Vierailija kirjoitti:
Olen käyttänyt kumia myös silloin kun olen suhteessa. Syy: en halua nyt lapsia. Edellinen suhde päättyi eroon, koska käytin kumia. Satunaisissa seksisuhteissa on kumista ollut vähemmän haittaa, vaikka sekään ei ole ollut ongelmatonta. Osa haluaa ilman kumia.
Niin kannattaakin, ei koskaan tiedä milloin se kumppani eksyy vieraaseen sänkyyn, joten suojaa ainakin itsensä kun vaatii suhteessakin kumin käyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos penis on menossa paikkaan, jossa on hedelmöittymisen mahdollisuus niin käytän kortsua. Jos muualle niin ei ole niin tarkkaa.
Entä jos nainen ei ota suihin ilman kumia?
Sitten vaihdetaan naista
Jos nuori mies on eka kertaa pillulla ,olen antanut paljaalla.
Ja joskus paljaalla jos mies on parisuhteessa.
En ole koskaan saanut mitään sukupuoli tautia.
Kyllä viimeisin yhden illan hoito antoi ihan paljaalla useampaan paikkaan ja kertaan. Otti myös suihin loppuun saakka.
Espoolainen perheenäiti kyseessä, isäntä oli työmatkalla niin heidän aviovuoteessa kiksautin. Hyvä kyyti oli, tuskinpa herra isokiho sen parempaa antaa, ainakin pikkurouvan äänähtely siihen viittasi.
Terveisiä muuten vaan sinne naapuriin, oli naapurin ukolla aamupäivästä kateellinen ilme, kun puutarhahomista jäi katsomaan kuka sitten naapurinrouvaa lähtöpusutteli sunnuntaibrunssin jälkeen. Eikä kannata ainakaan minusta huolta pitää, näin vaimosi, huh huh, en siis missään nimessä.
Miehenä haluan pimpparaa paljaalla, mutta ryppyreikään kumin kanssa. Ei jotenkin sinne paskareikään osaa työntää ilman suojaa.