Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, jotka sovitte treffit ilman, että juurikaan viestittelette sitä ennen

Vierailija
21.12.2024 |

Millä perusteella valitsette sen, kenen kanssa menette treffeille? Vai onko teillä aikaa käydä useilla treffeillä joka viikko?

Osa miehistä kysyy treffeille melkein heti ilman juurikaan viestien vaihtoa, osa vaihtaa muutaman viestin. Itse taas haluaisin vaihtaa viestejä sen verran, että tulee oikeasti sellainen tunne, että kyseinen ihminen voisi olla potentiaalinen ja samanhenkinen. Itselläni on aikaa käydä treffeillä ehkä kerran viikossa, kaikkina viikkoina ei ollenkaan, eli voi olla, että kuukaudessa ehtii 2-3 treffit. En todellakaan pystyisi näkemään jokaista matchia (vaikka niitäkin on aika vähän, koska laitan oikealle vain oikeasti kiinnostavat.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on erilaisia viestittelemään ja livenä.

Jos ei tuu mitään älytöntä fibaa niin meen heti

Vierailija
2/17 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

He valitsevat ulkonäön perusteella ja heillä ei todennäköisesti ole myöskään juuri vaihtoehtoja

Tällaiset miehet ovat evvk muissakin asioissa ja tyytyvät suhteisiin, joissa pannaan kerran viikossa, ja muu on simppaamista

Olen suostunut itse tällaisille treffeille vain, jos treffit itsessään ovat jollakin tavalla mielekkäät tai mieleniintoiset. Mies tuskin on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset on erilaisia viestittelemään ja livenä.

Jos ei tuu mitään älytöntä fibaa niin meen heti

Ymmärrän, mutta onko sulla aikaa tavata kaikki ne, joista ei tule mitään älytöntä vibaa? 

Vierailija
4/17 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä oon kohdannut niin harvoin sellasia jotka kiinnostaa, että ei ole ollut tuota ongelmaa, että olisi useamman ihmisen kanssa sitten treffit sovittavissa.

Kaverini on harrastanut deittailua (hänellä eri preferenssit kuin minulla, ja löytää helpommin potentiaalisia miehiä) ja hänellä on ollut useasti juurikin tuo tilanne, että viikon aikana treffit useamman eri miehen kanssa. Hän kyllä puhunut FaceTimeä niiden kanssa ennen treffejä, että näkee etukäteen mikä tyyppi se mies on ja kannattaako mennä näkemään livenä. 

Vierailija
5/17 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tulee viestiteltyä useampi viikko ennen treffejä. Tajuan kuitenkin hyvin miksi osa tapaa mieluummin nopeammin ja voisin itsekin suostua treffeille lähes kylmiltään, jos mies vaikuttaisi pintapuolisesti hyvältä. Ei pitkä viestittely ollenkaan takaa, että se ihminen olisi yhtään sellainen kuin on hakemassa. Omalle kohdalle sattunut paljon sellaisia jotka ovat antaneet itsestään hyvin erilaista kuvaa kuin mikä on todellisuus ja pettymys on vain sitä suurempi mitä kauemmin on tullut käytettyä aikaa häneen. Puhun nyt siis ihan puhtaasta valehtelusta mitä yllättävän moni harrastaa. Ja tietysti myös kemia selviää vasta kasvokkain, sekin on turhauttavaa jos viestitellessä tuntuu että natsaa loistavasti mutta livenä ei sitten yhtään.

Vierailija
6/17 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö tärkeintä ja haluaako panna 

Vierailija
7/17 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä tulee viestiteltyä useampi viikko ennen treffejä. Tajuan kuitenkin hyvin miksi osa tapaa mieluummin nopeammin ja voisin itsekin suostua treffeille lähes kylmiltään, jos mies vaikuttaisi pintapuolisesti hyvältä. Ei pitkä viestittely ollenkaan takaa, että se ihminen olisi yhtään sellainen kuin on hakemassa. Omalle kohdalle sattunut paljon sellaisia jotka ovat antaneet itsestään hyvin erilaista kuvaa kuin mikä on todellisuus ja pettymys on vain sitä suurempi mitä kauemmin on tullut käytettyä aikaa häneen. Puhun nyt siis ihan puhtaasta valehtelusta mitä yllättävän moni harrastaa. Ja tietysti myös kemia selviää vasta kasvokkain, sekin on turhauttavaa jos viestitellessä tuntuu että natsaa loistavasti mutta livenä ei sitten yhtään.

Ootko puhunut ennen treffejä puhelimessa vai onko se kemian tunne perustunut vain viesteihin, joita seurannut pettymys treffeillä?

Vierailija
8/17 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en sentään useita viikkojakään viestittelisi, mutta esim. joitain päiviä, esim. 4-7 päivää - siis niin, että oikeasti viestitellään ja vaihdetaan ajatuksia. Sinänsä haluan itsekin sopia treffit kiinnostavan ihmisen kanssa mieluummin aika pian, mutta vastaan on tullut sellaisiakin, jotka joko kysyvät treffeille heti, tai sitten vaihtavat muutaman viestin ja sitten haluaisivat tavata.

ap

Vierailija
9/17 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö tärkeintä ja haluaako panna 

Ymmärrän, mutta itselleni siihen, haluanko panna, vaikuttaa aika moni muukin asia kuin ulkonäkö. Ja vaikka etsisin pelkkää panoa, haluaisin silti viestitellä ennen tapaamista selvittääkseni, että vaikuttaako henkilö mahdollisesti sellaiselta, jonka haluaisin tavata ja jonka kanssa haluaisin panna.

Vierailija
10/17 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydä treffeillä 2-3 kertaa kuukaudessa?

kuulostaa jo harrastukselta tai sitten ilmaisilta lounailta.

Vierailija
11/17 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin tää tuntuu olevan useilla, että tykkäävät viestitellä pitkään. Itse taas en halua tuhlata aikaani ja energiaa viestittelyyn jonkun randomin kanssa ketä en ole edes nähnyt enkä voi tietää, että synkkaako meillä oikeasti. 

Vierailija
12/17 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käydä treffeillä 2-3 kertaa kuukaudessa?

kuulostaa jo harrastukselta tai sitten ilmaisilta lounailta.

En mene koskaan ekoilla treffeillä syömään (enkä kyllä haluaisikaan, että toinen osapuoli tarjoaa mitään). Ja tuo siis maksimimäärä, joka olisi  realistisesti ajatellen mahdollista. Tietenkään ei ole todennäköistä, että Tinderissä tulisi kuukaudessa vastaan kolmea niin kiinnostavaa miestä, että haluaisin tavata heidät kaikki. Sen takia just viestittelen ensin, että voin tehdä karsintaa.

ap

Vierailija
13/17 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tää tuntuu olevan useilla, että tykkäävät viestitellä pitkään. Itse taas en halua tuhlata aikaani ja energiaa viestittelyyn jonkun

No millä perusteella sinä sitten valitset ne, keitä menet tapaamaan?

Vierailija
14/17 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko puhunut ennen treffejä puhelimessa vai onko se kemian tunne perustunut vain viesteihin, joita seurannut pettymys treffeillä?

En ole puhunut puhelimessa enkä pidä sitä edes vaihtoehtona, koska tiedän että se olisi extrakiusallista. Eipä ole kukaan onneksi koskaan ehdottanutkaan. Ennemmin näen vaikka sitten nopeasti kasvokkain. Ihanteellisinta olisi ettei tarvitsisi käyttää mitään sovelluksia vaan treffikumppani löytyisi tosielämästä, jolloin kemia olisi selvillä jo ennen ensimmäisillekään treffeille menoa.

Vierailija
15/17 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tää tuntuu olevan useilla, että tykkäävät viestitellä pitkään. Itse taas en halua tuhlata aikaani ja energiaa viestittelyyn jonkun

En minäkään varsinaisesti tykkää viestitellä pitkään, joku viikko olisi aika hyvä aika mielestäni. Haluan kuitenkin että mies on se joka kysyy ensimmäisille treffeille ja jostain syystä monet miehet ainakin minun kohdallani haluavat jutella viikkoja ennen kuin kysyvät treffeille. En kyllä tiedä jäisinkö enää viikoiksi juttelemaan kun tällaisista miehistä on jo niin paljon huonoja kokemuksia.

Vierailija
16/17 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yleensä viestitellyt jonkun verran tuntemattoman ihmisen kanssa.

Jos löytyy joku esim. samasta yliopistosta niin olen helposti lähtenyt nopeastikin treffeille koska meillä on yhteistä taustaa.

Jos taas löydän jonkun täysin tuntematoman pidemmän matkan päästä niin ääni/videopuhelu on hyvä idea etten tuhlaa omaa aikaani jos juttu ei luista. Eli viestittelyä 1 päivä - 3 viikkoa aikataulusta/välimatkasta riippuen.

Treffeille pääsee naisena vaikka joka viikko, mutta en ole kuukausiin jaksanut edes yrittää tavata ketään koska minulla on parempaakin tekemistä.

Vierailija
17/17 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En ole puhunut puhelimessa enkä pidä sitä edes vaihtoehtona, koska tiedän että se olisi extrakiusallista. Eipä ole kukaan onneksi koskaan ehdottanutkaan. Ennemmin näen vaikka sitten nopeasti kasvokkain. Ihanteellisinta olisi ettei tarvitsisi käyttää mitään sovelluksia vaan treffikumppani löytyisi tosielämästä, jolloin kemia olisi selvillä jo ennen ensimmäisillekään treffeille menoa."

Mulle on nimenomaan ehdotettu puhelinnumeroiden vaihtoa ja pidemmän välimatkan vuoksi oon sitten puhunut puhelimessa ennen näkemistä vaikka se oli alkuun mun mielestä aivan täysin poissuljettu vaihtoehto. Ajattelin että kai sitten muutkin tekee niin 😂 Ja kyllä, yhden miehen kanssa se oli superkiusallista ja ajattelin etten enää ikinä suostu moiseen. Nyt oon jutellut yhen toisen kanssa tässä ja tuntuu paljon luontevammalta. Mutta en tiedä antaako se mitään osviittaa kemiasta livetilanteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä