Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

pahoinvoinnista!

19.12.2006 |

Kyselisin, että millä viikoilla teillä on pahoinvoinnit alkaneet? Edellisestä raskaudesta (6v sitten) oli reilusti pahoinvointi, mutta ne oikein tiedä millä viikoilla ne silloin alkoi, kun kuukautiset silloin tosi epäsäännölliset ja ultralla sitten varmistettiin oikea laskettu aika vko 9. Silloin kyllä muistaakseni kyllä ainakin pahoinvointia. Nyt tänään siis tein testin ja viikkoja 4+jotain (kierto ollut epäsäännöllinen ja tämä lapsi saanut alkunsa clomeilla). Ja onko ketään ollut sellaista, joka olisi ensimmäisessä raskaudessa ollut pahoinvoiva ja toisessa ei?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, alkuun onnittelut plussasta :-). Minulla pahoinvointi on alkanut molemmissa raskauksissa noin viikoilla 5-6. Ensimmäisestä olin mielestäni ihan hirvittävän pahoinvoiva, mutta tämä toinen on ollut vielä pahempi :-(. Tällä kertaa olen joutunut olemaan useamman viikon sairaslomalla ja jouduin sitten pahimmillaan sairaalaankin tiputukseen. Nyt onneksi on jo aika paljon helpottanut, vaikkakin sunnuntainakin vielä oksensin päivän aikana kahdesti...

Ihan mahdollista on, ettei toisessa raskaudessa olekaan ollenkaan pahoinvointia, joten toivotaan, että sinä vältyt tältä tällä kertaa!

KP rv 15+3

Vierailija
2/2 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla alko pahoinvointi vasta jotain rv12 tai 13.Kerkesin jo mielissäni luulla ettei mun tarvii kärsiä koko vitsauksesta. No oksentelu helpotti jo ehkä 20viikolla, mutta vieläki etoo aina aamuisin vaikka viikkoja on jo 25 ja risat. Eli saattaa se pahoinvointi iskeä sitte vähä myöhemminkin,vaikka onki yleisempä alkuraskaudessa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla