Kertokaa ongelmista mitkä on itse aiheutettu.
Kommentit (38)
Ehkä vähän ohi aiheen, muuta
Autossa jos joskus pieraisee niin käykö kellekään niin että pierukupla tulee häpyhuulien välissä etupuolelle ja poksahtaa siinä häpykummulla?
Mulle käy toisinaan ja tuntuu todella hassulta.
Yksi hoitolatapaus pilaa ketjun. Varmaan tarkoituksella, mutta se varmaan saa kännyn harvoin käyttöönsä.
Ei noudata ohjeita, jotka on annettu.
Toimii tahallaan vastoin hyviä tapoja.
Häiriköi, raivoaa, syyttää.
Tekee kaikenlaista ja kaikenlaisia asioita miettimättä ollenkaan vaikutuksia tai seurauksia, syy-seuraus-suhteen ymmärtämättömyys tai tahallinen huomiotta jättäminen, esimerkiksi päihteet, käytös jne.
Elää kuin murrosikäinen koko elämänsä.
Välttää opiskelua, eikä halua oppia mitään.
Kaahaa liikenteessä öisin, haluaa näyttää muille eli on uhmaikäinen.
Sairaalloinen kilpailuhenkisyys aina ja kaikkialla ja kaikissa asioissa.
Sairaalloinen vertailu sukulaisiin, naapureihin, ihan mihin vaan eikä keskity oman elämänsä parantamiseen esm. opiskelemalla lisää.
Vierailija kirjoitti:
Opiskelu ei nuorena kiinnostanut, ja nyt valitetaan pienipalkkaisessa työssä, joka ei motivoi.
Ja nytkään ei opiskelu kiinnosta?
Huomaa kommenteista, että moni ei tiedä mistään mitään. Luulee tietävänsä ja oikein syyllistää ihmisiä sillä. Mitä järkeä sellaisessa muiden syyllistämisessä on. Itsellänne ei ilmeisesti ole ongelmia tai jos on niin joku täällä palstalla on "voi voi parkaa" ja sitten jatkatte muiden syyllistämistä muualla silti.
Huono suhde. Itsekin sain eilen haukkuja mm. kuinka olen hoidon tarpeessa, ja olenhan ollut siellä ennenkin ja ei näköjään auttanut. Ihan itse tämån sankarin iskin pari vuotta sitten. Ja olen saanut turpiin, kuullut olevani läski valas ja hullu ja ties mitå muuta. Oma vikani, mitäs läksin.
Erilaisuuden sietämättömyys. Vain oma elämäntapa on oikea. Tupakan vihaaminen, kun voisi olla neutraali.
Menee hermo lapseen/lapsiin.
Tätä jaksan aina ihmetellä. Ensin ne on pitänyt hankkia suurella mesoamisella ja nyt kun ne on 5-15v niin niihin menee hermo.
Vierailija kirjoitti:
Huono suhde. Itsekin sain eilen haukkuja mm. kuinka olen hoidon tarpeessa, ja olenhan ollut siellä ennenkin ja ei näköjään auttanut. Ihan itse tämån sankarin iskin pari vuotta sitten. Ja olen saanut turpiin, kuullut olevani läski valas ja hullu ja ties mitå muuta. Oma vikani, mitäs läksin.
Tiedät mitä tehdä. Tee se. Usko itseesi!
Ymmärrys sanojen ja tekojen syy-seuraussuhteesta tuntuu olevan kateissa monilta aikuisiltakin. Ja jotkut vain pahenevat suustaan vanhemmiten. Sitten ihmetellään kun ihmiset katoaa ympäriltä.
Abortit kun ei ole viitsitty ehkäisyä käyttää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
suomen talouden romahtaminen viime vuosina on itse aiheutettu äänestämällä vihervasemmistoa
Itse aiheutettu ongelma on jättää uutiset koronasta ja Ukrainan sodasta lukematta, uskoa pilipali-salaliitto-nettisivustoja, ja tulla tyhmäksi.
Opastahan sinä tyhmiä ja selitä miksei muissa pohjoismaissa talous ole romahtanut koronan ja Ukrainan sodan vuoksi?
Hoitoalan huono palkkaus, ilmapiiri ja vaihtuvuus.
Ongelma on alan sisäinen, eikä mikään palkankorotus poista sitä.
Asuntolainan maksuvaikeudet