Joku deeku yritti viedä fillarini s marketin edestä.
Tulin juuri kaupasta ulos kun se talutti fillariani joka oli muuten lukossa, metsään päin. Juoksin sen kimppuun ja potkaisin selkään ja se lensi maahan. Kysyin että kenen pyörää sinä viet. Väitti että omaa pyörää ja minä huusin että tulee turpaan heti. No se sanoi soittavansa poliisit ja minä sitten otin sen tukasta kii ja vedin pataan ja lähdin sitten menemään.
Kommentit (16)
Miksi leikit kovista internetissä?
Minulta varastettu 6 lukittua pyörää Tukholmassa vuosien aikana.
Kerran menin grilillle niin siihen tuli tyyppi joka yritti varastaa fillarini. Oikeesti hakkasin sen tyypin. Sitten kerran minulta vietiin fillari kirjaston edestä. No seuraavana päivänä huomasin keskustassa jonkun tyypin ajelevan fillarillani joten juoksin sen kiinni työnsin sen kovaa maahan ja potkasin sitä tyyppiä kolme kertaa ja huusin saatanan pyörävaras. Tunnistan fillarini helposti koska maalaan siihen keltaista muutamaan kohtaan aina.
Vierailija kirjoitti:
Tapahtui Tampereen keskustassa
AP
Ei ihan keskustassa mutta tampereella.
Oikea meininki, vtuttaa pyörä- ja bensavarkaat.
Afrikkalaiset myy alaikäisille huumeita Tampereen keskustassa. Poliisi ei välitä!!!
Pyöriä varastetaan melko paljon. Täällä naapurilta vietiin fillari telineestä viime viikolla vaikka se oli paksulla ketjulla kiinni telineessä. Pihalla oli vaan ketjun kappaleita. Tuossa naapuri rapussa asui kerran joku alkoholisti joka varasti fillareita. Sen parvekkeelta löytyi kolme tämän talon asukkaan fillaria.
Laitoit nistille turpaan, se on hyvä alku.
Finaaliksi curb stomp niin avot!
Varastan vuosittain varmaan 500 pyörää. Helppoa kun on hyvät välineet.
Vierailija kirjoitti:
Laitoit nistille turpaan, se on hyvä alku.
Finaaliksi curb stomp niin avot!
Ei noin.
Minulta vietiin moottoripyörä. Pistin ilmoituksia ja kuvia faceen ja joka paikkaan pyörästäni ja siitä tuli paljon vihjeitä missä moottoripyöräni on nähty. Kerran sitten poliisit soitti että varas oli ajanut ulos tieltä ja kuollut. Minun moottoripyörä oli ihan romuna.
Sellaisia niistä juopoista viimein tulee
Minun pyörä yritettiin kerran viedä kaupan edestä. Tulin juuri ulos kaupasta ja näin kun mies talutti pyörääni. Menin ja tönäsin tyypin maahan ja otin fillarini takas. Tyyppi sanoi että se on hänen pyörä. Minä sanoin että saat turpaasi jos et lähde menee. Näin saman tyypin sitten baarissa myöhemmin ja meille tuli tappelu. Tyyppi putos parista iskusta.
Olipas hauska uni! Kas kun ei lidlin edessä tapahtunut 😅