Kertokaa ongelmista mitkä on itse aiheutettu.
Kommentit (38)
Köyhyys siinä tapauksessa, jos ei ole opiskeltu eikä aikomustakaan mennä töihin
Lapsilla on liikaa harrastuksia ja kaikilla menee hermo, kun on koko ajan kiire jonnekin.
Vierailija kirjoitti:
Liikalihavuus
Tämä harvemmin on
Opiskelu ei nuorena kiinnostanut, ja nyt valitetaan pienipalkkaisessa työssä, joka ei motivoi.
Hengitysvaikeudet
Itse
Ajattelin laajentaa peräaukkoani, jotta saan yöllä enemmän happea 👍
Artikkeli (alla) kertoo ihmisten kyvystä hengittää peräaukon kautta ääritilanteissa, kuten sukelluksessa tai avaruudessa. Artikkelissa mainitaan, että tämä ominaisuus perustuu ihmisen perimässä olevaan evoluution jäänteeseen, joka mahdollistaa hapen otteen peräaukon kautta. Tässä prosessissa suolistossa oleva nestemäinen uloste erotetaan ilmasta, jolloin hengityselimet pystyvät hyödyntämään happea.
https://interestingengineering.com/science/humans-could-breathe-out-of-…
Uhkarohkeiden tekojen aiheuttamat vammautumiset.
Aloittaja ja pari muuta kommentoijalle. Tää kuvastaa teitä hyvin. Tässä näette yksinäisen koneella istuvan psykooseisa olevan vihervassarin. He ovat tosi rasittavia. Heitä ei jaksa kuunnella eli suosittelen pitämään heihin etäisyyttä ja käyttämään aikaa johonkin muuhun. Heillä on paha mieli ja haluavat purkaa sen muihin koska heillä ei ole palleja katsoa peiliin mistä asia kiikastaa. Yleisimmät tunto merkit ovat määkyminen ja kiukuttelu, aivottomia juttuja ja ovat vähän yksinkertaisia. Ihminen joka on koomassa heilläkin on enempi aivo toimintaa kuin kyseisillä s u v a k e i l l a. Huomiota kerjäävät koko ajan ku eivät saa sitä muualta. Pellejä on monenlaisia. Phtyi!
Tuhlannut rahat turhuuteen j a ottanut pikavippejä ja joutunut talousvaikeuksiin.
suomen talouden romahtaminen viime vuosina on itse aiheutettu äänestämällä vihervasemmistoa
Itse aiheutettu ongelma on vaatia muilta peppuseksiä. Tulee helposti vaatijalle kurkku pehvaan, jos kysyy liian isolta mieheltä tai naiselta.
Miehenne ei tarttuisi flirttiini, jos kotona olisi kaikki hyvin. Älä vihaa minua, mieti miten kohtelet miestäsi.
Vierailija kirjoitti:
suomen talouden romahtaminen viime vuosina on itse aiheutettu äänestämällä vihervasemmistoa
Itse aiheutettu ongelma on jättää uutiset koronasta ja Ukrainan sodasta lukematta, uskoa pilipali-salaliitto-nettisivustoja, ja tulla tyhmäksi.
Liikalihavuus