Mistä kaikesta olette säästäneet?
Mä olen nyt
- lopettanut kaikki lehtitilaukset elikkä puhun siis painetuista lehdistä, niitä oli yht. 3 kpl
- maksukanavista kallein eli Viaplay lopetettu
- Netflix lopetettu
- kuntosalijäsenyyksiä ei enää ota kumpikaan ei mies eikä minä, molemmilla työpaikoilla mahdollisuus ihan kelvollisen kuntosalin käyttöön ja ne saa nyt kelvata
- 1 lapsista siirtyy jääkiekossa harrastepuolelle kilpapuolelta, halusi itsekin
- vakuutukset kilpailutettu ja todentotta säästöä tuli vaikken ensin siihen uskonut
- 2 nuorinta lasta jäi pois iltapäiväkerhoista, menevät sen sijaan koulusta mummulleen
Kommentit (24)
Emme muusta vielä kuin lohesta ja sähkönkäytöstä ja lapsen kylvyistä. Pääsee nykyään kerran kuussa kylpyyn ja muuten suihkutellaan.
Olen lopettanut ylimääräisen rahan käytön Suomessa. Säästän kaikki ravintolat, kampaamot ja palvelut reissuille ulkomaille. Nytkin lennot 100e ja kampaamo 50e siellä, kun Helsingissä olisi pelkkä kampaamo 150e.Ei mitään järkeä. Hei hei Suomi missä ahneus on vienyt kaiken ilon.
Möin prätkän. Ei ole enää kuin fillari.
Möin auton kun vähän käyttöä. Säästyy vähälläkin käytöllä n. 3000 euroa vuodessa, vakuutus, autovero, bensa ja auton arvonaleneminen vanhassa autossa jotain tonnin vuosi.