Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Reality Shifting - Matkustaminen universumien välillä

Vierailija
18.08.2023 |

Netissä pyöriskellessä tuli vastaan tällainen juttu jota englanniksi ainakin kutsutaan nimellä "reality shifting". Ideana siis siirtää oma tietoisuus toiseen todellisuuteen, jossa voi olla siis periaatteessa kuka tahansa. Todellisuus johon "shiftaa" voi siis olla aivan mitä tahansa. Kuten sarjojen ja elokuvien universumit tai ihan vaan joku erilainen versio tästä todellisuudesta tai joku oma keksimä paikka. Mitä tahansa, koska kaikki on olemassa. Ilmeisesti pohjautuu multiversumiteoriaan tms. jonka mukaan kaikki on olemassa ja universumeja on olemassa lukematon määrä ja siihen, että oma tietoisuus luo sen mitä keho ja aivot kokee ja näkee.

Tiktokissa monet nuoret ainakin ovat tehneet tästä videoita yms. ja videoilla, joissa ihmiset kertovat omia kokemuksiaan ainakin vaikuttaa olevan satoja tuhansia tykkäyksiä. Ei mikään luotettavin lähde ja varmasti monet vain keksivät näitä juttuja päästään, mutta ilmeisesti tämä "reality shifting" esiintyy muuallakin joissain spiritualismin muodoissa. En itse ole vielä ottanut enempää selvää tästä, mutta hyvin mielenkiintoiselta vaikuttaa.

Jotenkin sai minut miettimään, että onko tuollainen oikeasti mahdollista. Vaikka kaikki nuo universumit olisivatkin olemassa niin niiden välillä "matkustaminen" tuntuu uskomattomalta. Vähän huuhaalta siis kuulostaa, mutta olisihan tuo nyt aika siistiä ja tiedämmekö me tästä maailmasta kuitenkaan niin paljoa. Itse ainakin rakastan lukea fantasiamaailmoista sekä muunlaisesta elämästä, joten päästä kokemaan tuollaista, joka olisi erilaista ja jännempää kuin vain tämä meidän tylsä arkielämä olisi kyllä upeaa. Myös fiktiivisten hahmojen tapaaminen olisi siistiä. Varmasti saisi pään sekaisin tästä koko jutusta mutta "universumin mysteerit" on jänniä ja elämä jotenkin tylsistyttää välillä. Tästä aiheesta löytyy lisää googlettamalla ja itse en varmaan kovin hyvin osaa selittää tätä kaikkea, kun en itsekään vielä kovin perehtynyt tähän asiaan ole.

Tässä joku suomenkielinen sivusto.
https://templeofchrysalis.com/fi/reality-shifting-mita-se-on/

Osa uskoo, että tämä "shiftaaminen" on pään sisäistä ja osa uskoo, että ne toiset todellisuudet ovat oikeasti olemassa. Selkounia olen kyllä nähnyt monesti, mutta tämä ilmeisesti on joku ainakin syvempi juttu, jos siis ollenkaan totta. Mutta valehtelisivatko sadat tuhannet ihmiset samasta asiasta?

Myös jostain löytyy kuulemma CIA:n tekemä tutkimus aiheesta, josta myös tuossa linkissä puhutaan. Sen todenperäisyyteen en ota kantaa, mutta tuokin tuo asiaan lisää syvyyttä.

Onko kukaan muu kuullut tästä tai muuten vaan mitä mietteitä tämä herättää? Varmaan minut leimataan hulluksi heti, mutta olkoon, tälläiset asiat ja mahdollisuudet kiinnostaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo on ihan mahdollista. Teen itse kvanttihypnoosia ja omilla matkoillani olen muistanut myös sellaisia olomuotojani joissa en ole maaplaneetalla.

Vierailija
2/3 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varoa ettei sekoita päätään liikaa. Aihe vaikuttaa kiinnostavalle mutta helposti tuollaiset asiat kuormittavat mieltä paljon. Tutki toki asiaa, jos se kiinnostaa, mutta pidä järki päässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo on ihan mahdollista. Teen itse kvanttihypnoosia ja omilla matkoillani olen muistanut myös sellaisia olomuotojani joissa en ole maaplaneetalla.

Kuulostaa tämäkin mielenkiintoiselle. Vähän aiheesta nyt googlailin ja tässä ilmeisesti ideana käsitellä tunteita ja kokemuksia syvässä rentoutumisen tilassa. Itse olen joskus sellaisen saavuttanut (en tosin varmaan läheskään yhtä syvää) ihan meditoimalla kotona. On hullu mutta samalla mukava tunne, kun tuntuu, että ei ole enää omassa kehossaan. Välillä tuntuu, että siitä voisi vain lähteä seikkailemaan johonkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi