Mitäpä teette juuri nyt?
Itse suunnittelen nukkumaan menoa, kun muutakaan tekemistä ei ole. Eilen juotiin miehen kanssa viinaa. Hauskaa oli.
Onneksi kuitenkin on hyvä kirja.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Tutkin alaikäisen poikani puhelinta kun sieltä löytyy huumejuttuja.
Hänet on sijoitettu perhetukikeskukseen, hällä on liikkumisenesto päällä, mutta karkas koulusta, eli otti hatkat.
Häntä etsittiin ja melkein löydettiin mutta pääsi taas katoamaan,puhelin on mulla, äidillä.
Kuultiin että on taas juonut.
Olen ite flunssassa ja väsynyt, en tiedä jaksanko lähteä etsimään poikaa. Mutta työntekijät ainakin etsivät.
Voimia <3 Ymmärrän niin huolesi. Oman lapsen huumeidenkäyttö paljastui vasta täysi-ikäisenä. Käyttänyt jo aiemmin, olisi ollut hyvä jos olisi huomattu aiemmin, muttei tajuttu
Juon kaljaa, luen Vauvaa, chättään Discordissa ja kuuntelen musiikkia Youtubesta. Kohta suihkuun etten haise ihan sialta.
Tissuttelen halpaa punkkua. Mietin että ihan paska elämä takana ja ei hirveän hyvä ennuste loppuajalle. Shit happensm
Makoilen jo, herään aamuisin klo 5-6. Nyt alkaa jo nukuttaa, kun tein pyörälenkin....
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitan tätä viestiä.
Ja minä luen tätä viestiä. Aika jännä! Siis kyllä on maailma pieni ja ihmeellinen!
(olen myös pössytellyt tämän illan, mutta ei sitä huomaa minusta)
Vierailija kirjoitti:
Mietin, alkaisiko lukemaan kirjaa, jolloin voisi makoilla sängyssä loppuillan.
Toi on varmaan ihanaa. Olen monesti kokeillut sitä, mutta sängystä ja tyynystä tulee liian kuumia eikä tule uni. Makkari ja sänky sekä tyyny pitää olla viileät antamalla ikkunan olla auki pitkään ennen nukkumaan menoa.
Juuri nyt nysvään netissä ja luen vauvapalstaa.
Heiii, minäkin ihailin oranssin, punaisen ja lilan väristä taivasta. Hieno auringonlasku. Joku vanha rouva ajat sitten sanoi, että illan ruska aamun paska. Eli kaunis auringonlasku ja huomenna kurja ilma.