Poika soitti koulun jälkeen kovasti itkien ettei mene enää koskaan kouluun
"kaveri" oli "vahingossa" vetänyt ruokalassa pojan alta ja tarjoitin kaikkine ruokineen ja astioineen oli lentänyt kaaressa maahan ja pojan päälle. Tietysti tälle koko ruokala nauroi ja hurrasi.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Rikosilmoitus
Poika soitti KOULUN JÄLKEEN
Joopa joo.......
Hei, mulla on synttärit. Täytän 35v
Ihanaa olla tämän ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Itselle tulee mieleen, että onko kotona kaikki hyvin. Jos lapsi kiusaa toisia niin hänellä voi olla paha olla itsellään.
Oi raukkaa. Joten kiusatun velvollisuus on kääntää toinenkin poski mäiskittäväksi, koska kiusatulla on paha mieli.
Vierailija kirjoitti:
En usko. Tarjotin lasketaan ensin pöydälle ja sitten vasta aletaan vetää tuolia alle.
Näin. Ei kukaan kyllä pidä tarjotinta toisessa kädessä ja vedä tuolia toisella.
Tai jos testataan eri tapoja, miten voi laittaa tarjottimen pöydälle ja istua siinä samalla. Sinä puljaat sen tarjottimen kanssa ja minä vedän tuolit alta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten inhottavaa trollata tuollaisella asialla. Hyi hlvetti, ap.
Trollaus tai ei, niin myös omana kouluaikanani, n. 30 vuotta sitten oli vastaavanlainen tyyppi. Olin silminnäkijänä ja kerran itseltäkin vedettiin tuoli alta luokassa. Tyyppi teki tätä aina tilaisuuden tullen, olipa muutaman kerran jotkut pojat naama veressä, kun tyyppi käytävillä veti turpaan. Kukaan ei uskaltanut tehdä tai sanoa mitään, opettajat kaikkein vähiten.
Kouluaikamme jälkeen kuulin, että tyyppi lusi vankilassa. Oli heitellyt tiiliskivillä mummoja päähän ja ilmeisesti sen verran pahasti oli käynyt, kun ehdoton tuomio tuli. Sen jälkeen en tiedä millaista elämää on elänyt.
Joten onnea vaan tulevaisuudessa näiden tyyppien tyttiksille/ vaimoille, työkavereille ym.
Minulta vedettiin luokassa tuoli alta, kun olin 13 (tyttö). Kaaduin selälleni tuolien ja pulpettien väliin, onneksi ei ollut ruokatarjotinta - ei tosiaankaan ollut hallittu kaatuminen.
Onneksi ei myöskään sattunut niin paljon, etten olisi pystynyt nauramaan muiden kanssa. Tajusin siinä sekunnissa, että nauru mukana on se selviytymiskeino. Tyyppi, joka veti tuolin altani, oli sellainen aina ikävä v-tuilija, jollaista ei halunnut suututtaa saati näyttää, että tekonsa ei ollut kiva. "Pahastuminen" olisi osoittanut, että kannattaa kiusata vastakin. - Ei todellakaan poikaystäväainesta.
Toivottavasti poika saa vanhemmilta tukea. 🥰
Höpö, höpö 🙄🙄