Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poika soitti koulun jälkeen kovasti itkien ettei mene enää koskaan kouluun

Vierailija
18.08.2023 |

"kaveri" oli "vahingossa" vetänyt ruokalassa pojan alta ja tarjoitin kaikkine ruokineen ja astioineen oli lentänyt kaaressa maahan ja pojan päälle. Tietysti tälle koko ruokala nauroi ja hurrasi.

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselle tulee mieleen, että onko kotona kaikki hyvin. Jos lapsi kiusaa toisia niin hänellä voi olla paha olla itsellään.

Pahantekijät kehittyy jonkun tehdessä heille pahaa ensin. Teko on aina väärin, mutta jos näitä oikeasti halutaan estää pitää katsoa mitä tekijöille on tapahtunut.

Vierailija
42/68 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten inhottavaa trollata tuollaisella asialla. Hyi hlvetti, ap.

Taidat olla kiusaajan vanhempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselle tulee mieleen, että onko kotona kaikki hyvin. Jos lapsi kiusaa toisia niin hänellä voi olla paha olla itsellään.

Todellako?

Vierailija
44/68 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaan niin paha olla, kun lapsia kiusataan.

Vierailija
45/68 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Tarjotin lasketaan ensin pöydälle ja sitten vasta aletaan vetää tuolia alle.

Näin. Ei kukaan kyllä pidä tarjotinta toisessa kädessä ja vedä tuolia toisella.

Vierailija
46/68 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota opettajaan yhteys maanantaina. Koulun pitää asia selvittää ja tukea poikaa.

Vanhempana ota asenne, että kiusaaja oli typerä ja teki typerän jutun, mutta se ei ole maailmanloppu.

Opettajaan yhteys maanantaina? Mitä jos ottaisi nyt heti yhteyttä tekijän vanhempiin?

Hoitakoon opettaja. Me muut aikuiset pesemme tällä tavalla kätemme yhteiskunnalliselta ongelmalta. Lapsia lasta kiusataan somessa, harrastuksien parissa tai viikonloppuna, saa ikäväilmiö liian usein kasvot vasta silloin kun osapuolet istuvat maanantaiaamuna koulun penkille.

Mitä muut vanhemmat minusta ajattelisi, jos alkaisin soittelemaan? Omien kasvojen menettämisen pelossa lakaisemme ongelmat maton alle ja syytämme kun koulut ei tee mitään.

Vierailija
47/68 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellako?

No todella. Olen tehnyt aika paljon töitä näiden tapausten kanssa. On paljon vanhempia, jotka viis veisaavat lapsistaan. Oma elämä ja bilettäminen on heille tärkeintä.

Usko tai et niin olen monen lapsen kohtaloa itkenyt.

Vierailija
48/68 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ne ei enää maanantaina muista, silloin on uusi uhri.

Pojalle voi sanoa, että kaverit kannattaa valita paremmin ja tuota kaveria varoa. Sille voi sanoa joka kerta, että vedätkö taas tuolin alta, istun varmuudeksi  tänne toiselle puolelle ja kun sitä on toistanut 6 kk ajan, alkaa kaveri väsymään. Ei ole mukavaa olla toistuvien "annatko mun tänään syödä vai haluatko, että taas kaatuu ruuat lattialle" -juttujen kohteena.

Noinko sinä tekisit jos työpaikalla joku vetäisi tuolin alta?

Kyllä, koska tekijälle ei seuraisi yhtään mitään tuosta, hän sanosi, että se oli vahinko, ei hän tarkoittanut. Mutta kun joka ikinen päivä siitä eteenpäin ruokalassa muistuttaisin häntä teostaan ja naureskelisin, että menen tänne kauemmas, nyt et yletykään tempaisemaan tuolia pois, niin se alkaa raivostuttaa sitä tekijää. Hänestä tulee pahis ja minusta ovela "saalis". Ruokajonossa huutelisin, että kenen ruuat aiot tänään lennättää lattialle ja varoittelisin, että se on tuo Mikko semmoinen leikkisä veijari, että se saa riemunsa siitä, kun kampittaa niitä, joilla on kiire syömään ja takaisin töihin.

Vierailija
49/68 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trollaus tai ei, niin myös omana kouluaikanani, n. 30 vuotta sitten oli vastaavanlainen tyyppi. Olin silminnäkijänä ja kerran itseltäkin vedettiin tuoli alta luokassa. Tyyppi teki tätä aina tilaisuuden tullen, olipa muutaman kerran jotkut pojat naama veressä, kun tyyppi käytävillä veti turpaan. Kukaan ei uskaltanut tehdä tai sanoa mitään, opettajat kaikkein vähiten.

Kouluaikamme jälkeen kuulin, että tyyppi lusi vankilassa. Oli heitellyt tiiliskivillä mummoja päähän ja ilmeisesti sen verran pahasti oli käynyt, kun ehdoton tuomio tuli. Sen jälkeen en tiedä millaista elämää on elänyt.

Joten onnea vaan tulevaisuudessa näiden tyyppien tyttiksille/ vaimoille, työkavereille ym.

Vierailija
50/68 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellako?

No todella. Olen tehnyt aika paljon töitä näiden tapausten kanssa. On paljon vanhempia, jotka viis veisaavat lapsistaan. Oma elämä ja bilettäminen on heille tärkeintä.

Sinulle taidettiin ihan vaan piilovittuilla.🤣

Vierailija
51/68 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellako?

Just näin ilkeitä ihmisiä on olemassa.

Vierailija
52/68 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellako?

Todellako?

Vierailija
53/68 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ne ei enää maanantaina muista, silloin on uusi uhri.

Pojalle voi sanoa, että kaverit kannattaa valita paremmin ja tuota kaveria varoa. Sille voi sanoa joka kerta, että vedätkö taas tuolin alta, istun varmuudeksi  tänne toiselle puolelle ja kun sitä on toistanut 6 kk ajan, alkaa kaveri väsymään. Ei ole mukavaa olla toistuvien "annatko mun tänään syödä vai haluatko, että taas kaatuu ruuat lattialle" -juttujen kohteena.

Noinko sinä tekisit jos työpaikalla joku vetäisi tuolin alta?

Myös aikuiset varmaan puhuisi tilanteen läpi keskenään? Isäni toisinaan sanoi aikoinaan mitä sinä minulle kerrot, osaat varmaan itsekin asialle tehdä jotakin. Ei aikuiset voi kaikkia lasten sotia käydä heidän puolesta. Siten syntyy niitä aikuisia, jotka jää jalkoihin vielä aikuisinakin.

Vierailija
54/68 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellako?

Todellako?

Kerro minulle mikä mättää?

Oletko köyhä, ruma vai onko mies pettänyt? Etkö saanut joululahjoja vai jäitkö ilman äitienpäiväkukkaa? Kiusattiinko sinua koulussa ja nyt ajattelit antaa samalla mitalla muille?

Vierailija
55/68 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko. Tarjotin lasketaan ensin pöydälle ja sitten vasta aletaan vetää tuolia alle.

+ soitti vasta koulun jälkeen

Vierailija
56/68 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla kiusaajan vanhempi.

Sinä olet katkeroitunut kiusattu. Huom, ilman taidat sanaa.

Vierailija
57/68 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikasi on itkupilli mammanpoika eli tuleva kiltti mies.

No mikäs itse olet?

Vierailija
58/68 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö koulun opettajat puuttuneet kiusaamiseen ja rankaisseet sitä tuolin vetäjää?

Ruokalassa on valvojat. Heidän työhönsä kuuluu puuttua tilanteeseen.

Vierailija
59/68 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen satu tänään.

Ja tosi huono, huono, huono 🙉🙉

Vierailija
60/68 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö koulun opettajat puuttuneet kiusaamiseen ja rankaisseet sitä tuolin vetäjää?

Ruokalassa on valvojat. Heidän työhönsä kuuluu puuttua tilanteeseen.

Opejen mielestä hauska vitsi ei ole kiusaamista. Meidän koulussa ei ole kiusaamista. Onneksi kaikilla on huumorintajua, viihdyn itsekin paremmin töissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi