Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Epäilen, että eräällä henkilöllä on ns. paha silmä, joka kerta kun

Vierailija
18.08.2023 |

Tapaan hänet, tai kohdataan, alkaa asiat omassa elämässäni välittömästi mennä pieleen mitä kummallisimmilla ja moninaisimmilla tavoilla.

Näin on käynyt jo niin monta kertaa, että epäilen voiko olla sattumaakaan enää? Tavarat hajoaa, tulee outoja kipuja ja loukkaantumisia, jollaisia ei koskaan aiemmin ole ollut jne. Esim. viime viikolla nähtiin ja minulla oli jalassa jo usean vuoden pidetyt, todella mukavat kävelykengät, jotka ei ikinä aiemmin ole tämmöistä aiheuttaneet, niin kotiin päästyäni oli kengät hiertäneet jalkani aivan verille, todella järkyttävät kipeät märkivät rakkulat, jollaisia ei ole koskaan aiemmin ollut, varsinkaan niistä kengistä joita vuosikaudet pitänyt ongelmitta! Kerran nähtiin ja välittömästi sillä sekunnilla, kun kohdattiin ja tervehdittiin, iski selkään noidannuoli. Sitten on kaikki laitteet, jotka on hajonneet ja muut omituiset selittämättömät vastoinkäymiset.

Kommentit (124)

Vierailija
101/124 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upp!

Vierailija
102/124 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasiassa annetaan suuri rahalahja nuotioon että henget olisivat suopeita onnea kohtaan.

Vaikka tuhat euroa tuleen tai ostat parilla tuhannella eurolla kukkasia ja käyt koristelemassa hautausmaan niillä.

Tämä on todella yleistä Aasiassa ja sen todetaan auttavan huonoon onneen.

Joko omaisten haudoille tai ihan vain yleisesti ihmisten haudoille kukkia.

Kukat on siitä hyvä että uhraat omaisuuttasi, mutta kukkakauppias hyötyy siitä ja kukkauhrilla lepyttelet hautausmaan sieluja.

Jos tuhat euroa ei tunnu sinulle missään ja olet varakkaampi, niin sitten kymppitonni tai satatuhatta.

Uhrilahja pitää olla tuntuva. Se on sen idea että luopuu jostain paremman kaupassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/124 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt on sotkettu ketjuun niin Jeesus, karma, synnit, itämaiset kamppailulajit, lappilaiset, romanit, karjalaiset kuin amuletitkin sekä kuun kierto.

Mutta mitä teen, kun en pysty kokonaan välttelemään tätä ihmistä? Varmasti osa vaikutusta on se, että itseäni valmiiksi jo hirvittää kohdata häntä, että mikä kamaluus tällä kertaa tapahtuu? Ja olen yrittänyt ajatella rationaalisesti ja olla reipas, mutta tosiaan viime kerralla tulin kotiin jalat verille ja märkäisiksi hioontuneina kengissä, jotka minulla on olleet jo vuosia. Sitä edellisellä kerralla sairastuin, sitä edellisellä tuli noidannuoli, sitä edellisellä hajosi eräs laite, joka oli mukana tilttasi tosi omituisesti eikä suostunut enää toimimaan, jne. Ap

Tee jokin suojaus itsellesi ennen kuin kohtaat tämän ihmisen. Kuvittele ympärillesi valkoista valoa tai suojapuku, jonka vetoketjun vedät kiinni. Voit myös käyttää kirouksilta suojaavia korukiviä, esim. turmaliinia. Ja yleisesti joissakin kulttuureissa on käytetty pahalta silmältä suojaavia koruja (silmäkoru).

Mielenkiintoinen aloitus. Nyt alan itsekin tarkkailla, liittyykö oma epäonneni jonkun henkilön kohtaamiseen. Kirousta olen jo epäillyt, vaikken aivan sellaisiin usko.

Vierailija
104/124 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vielä mieleen, että olisiko tällä henkilöllä suuret voimat, joista hän ei itse ole edes tietoinen eivätkä ne ole hänen hallinnassaan?

Eli jos hän vaikkapa kadehtii sinua, vaikka pitäisikin oikeasti sinusta, hän vahingossa manifestoi noita onnettomuuksia sinulle. Siis hän olisi ikään kuin noita tietämättä sitä itse.

Olen itsekin löytämässä itsestäni tällaista voimaa, tai se on jotenkin herännyt minussa, ja välillä vaan menee tosi pahasti pieleen. Manifestoin jotain hyvää, mutta muotoilen sen jotenkin väärin ja kaikki ajautuu kaaokseen. Saan aikaan sen, mitä manifestoin, mutta se tapahtuu katastrofien kautta. Kukaan teistä ei uskoisi, jos kertoisin mitä tässä on tapahtunut. Tulee mieleen sanonta "god is joking", niin kieroutunutta tuo on. En enää uskalla oikein manifestoida mitään isompaa ennen kuin opin hallitsemaan tätä voimaa.

Vierailija
105/124 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kokeilee salviateetä (puhdistus), vaalea omenamahu ja suihkun otto. Se voi vähentää altistusta henkisille energioille, tuli se muista tai omien ajatusten kautta. Alkoholi pois. 

Vierailija
106/124 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt on sotkettu ketjuun niin Jeesus, karma, synnit, itämaiset kamppailulajit, lappilaiset, romanit, karjalaiset kuin amuletitkin sekä kuun kierto.

Mutta mitä teen, kun en pysty kokonaan välttelemään tätä ihmistä? Varmasti osa vaikutusta on se, että itseäni valmiiksi jo hirvittää kohdata häntä, että mikä kamaluus tällä kertaa tapahtuu? Ja olen yrittänyt ajatella rationaalisesti ja olla reipas, mutta tosiaan viime kerralla tulin kotiin jalat verille ja märkäisiksi hioontuneina kengissä, jotka minulla on olleet jo vuosia. Sitä edellisellä kerralla sairastuin, sitä edellisellä tuli noidannuoli, sitä edellisellä hajosi eräs laite, joka oli mukana tilttasi tosi omituisesti eikä suostunut enää toimimaan, jne. Ap

Tee jokin suojaus itsellesi ennen kuin kohtaat tämän ihmisen. Kuvittele ympärillesi valkoista valoa tai suojapuku, jonka vetoketjun vedät kiinni. Voit myös käyttää kirouksilta suojaavia korukiviä, esim. turmaliinia. Ja yleisesti joissakin kulttuureissa on käytetty pahalta silmältä suojaavia koruja (silmäkoru).

Mielenkiintoinen aloitus. Nyt alan itsekin tarkkailla, liittyykö oma epäonneni jonkun henkilön kohtaamiseen. Kirousta olen jo epäillyt, vaikken aivan sellaisiin usko.

Maailma toimii kapitalistisesti. Kaikki maksaa.

Nuo ei toimi, jos ei anna uhrauksia.

Iso rahamäärä pois tai jotain todella tärkeää ja henkilökohtaista materiaalia pois.

Tällä ostetaan erilaisten taikojen toimivuus ja kiinnitetään se sopimus paremmasta.

Vierailija
107/124 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
109/124 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen sellainen että ulkoisesti annan empaattisen, naisellisen ja tunnollisen vaikutelman. Bongaan kuitenkin helposti epäkohdat ja laittomuudet esimerkiksi kanssaihmisten moraalissa, käytöksessä ja työelämän käytänteissä. En sano mitään näille ihmisille itselleen, saati vihjaile mitään, vaan hoidan asiat kuntoon haluamallani tavalla muuta kautta, kuten poliitikkojen, juristien ja poliisin avustuksella.

Persoonallisuustyyppini on intj-t, joka on naisilla harvinainen.

Oletko nimimerkki Mamiblue?

oo mami, oomami mami bluu oomami bluu vielä vielä vielä kerran?

Vierailija
110/124 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha pers*silmä on. Sieltä tulee vielä pahanhajuista kaasua. Pakko olla joku noita.

Vierailija
111/124 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kokeilee salviateetä (puhdistus), vaalea omenamahu ja suihkun otto. Se voi vähentää altistusta henkisille energioille, tuli se muista tai omien ajatusten kautta. Alkoholi pois. 

Puoskari!

Vierailija
112/124 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen sellainen että ulkoisesti annan empaattisen, naisellisen ja tunnollisen vaikutelman. Bongaan kuitenkin helposti epäkohdat ja laittomuudet esimerkiksi kanssaihmisten moraalissa, käytöksessä ja työelämän käytänteissä. En sano mitään näille ihmisille itselleen, saati vihjaile mitään, vaan hoidan asiat kuntoon haluamallani tavalla muuta kautta, kuten poliitikkojen, juristien ja poliisin avustuksella.

Persoonallisuustyyppini on intj-t, joka on naisilla harvinainen.

Oletko nimimerkki Mamiblue?

oo mami, oomami mami bluu oomami bluu vielä vielä vielä kerran?

Ei ole mitään nimimerkkiä käytössä.

Vierailija
113/124 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iso rahamäärä pois tai jotain todella tärkeää ja henkilökohtaista materiaalia pois.

Tällä ostetaan erilaisten taikojen toimivuus ja kiinnitetään se sopimus paremmasta.

Höpsis.

Vierailija
114/124 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi päivää sitten siirryttiin uudenkuun aikaan. Olisin erittäin varovainen kohtaaman tätä henkilöä uudenkuun välisenä aikana. Tällä hetkellä kyseisellä henkilöllä on todelliset voimat käsissään.

Kaikki mihin hän menee pilaantuu ja lakastuu.

Vähän kuin kaikki muu nyhveröllä n llä paitsi kannabikset :D? Vähemmän sitä kukkaa ja muutkin asiat alkavat sujua sullakin.

Vierailija
115/124 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole uskossa Jeesukseen Kristukseen ja demonit hyökkäävät sun päälle aina kun tapaatte. Joko hän itse nakkaa tiedostaen pdemoninsa sinulle tai hän tiedostamattaan kuljettaa demonit sinulle. Jos yeet haureutta sen kanssa niin oma syys. Älä paina sitä jalat kiinni.

1. En "tee haureutta" tämän henkilön kanssa, ei olla läheisiä, koskaan ei olla pantu eikä varmasti panna. 2. En ole uskovainen, vaikka olenkin aina tykännyt kaikista Jeesukseen liittyvistä tarinoista, minulla ei ole kristillistä vakaumusta enkä oikein usko 90% ketjussa esitetyistä teorioista ja yliluonnollisista asioista.

3. Tämä ei alkanut siten, että olisin ajatellut jotenkin negatiivisesti tästä ihmisestä, vaan näitä asioita vaan alkoi tapahtua. Sellaisella intensiteetillä, että ihmettelen mitä hittoa. Ja nyt taas tänään illalla. On tämä outoa. Ap

Riistätkö sinä tätä henkilöä jotenkin?

Varastatko hänen aikaansa tai hänet hänen läheisiltä?

Paha silmä on totinen juttu ja jos teet häntä kohtaan väärin, niin silmä tekee sinusta lopun.

No eihän toki varastelen vaan ihmisten polkupyöriä.... Tätä ajattelua näkee yllättävän usein, ettei omaa osuuutta nähdä.

Vierailija
116/124 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin käy jos tutustuu johonkin huumeveikkoon tietämättään kuvioista niin se eplko hänellä paljastua ajaa sitten sinut kaikenlaiseen epäonneen kummasti. Onhan se nyt yritettävä estää ettei jää viljelmistä kiinni, eiköstä niin ap?

Näin täällä ainakin meni nämä paha-silmä asiat, ihan maalaisjärjeä käyttäen. Ihmiset jotka etsivät oikopulkuja kuten huumeita ja noituujsia elämäänsä he ulkoistavat pahuuden muihin ja käsittelevät sistä siellä. Jälki on tuhoisaa.

Vierailija
117/124 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsis.

Taisi olla ne keskiajallakin poltetut noidat mt-ongelmaisia tai sitten niiden ilmiantajat.  Joku yrttitietäjäkin saattoi mennä sivussa. Ap on monien ihmisten kanssa tekemisissä mutta arvelee yhtä syylliseksi kaikkeen. 

Vierailija
118/124 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riivaaja tämän ihmisen sisällä?

Vierailija
119/124 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa keino pahaa vastaan on Jumalan armon ottaminen Jeesuksessa. Tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi. Silloin pahalla ei ole sinuun enää valtaa. Olet Jumälan lapsi ja Hänen valtakuntansa perillinen.

Vierailija
120/124 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä karman reitittimiä on olemassa. Heidän kautta pahasilmä löytää kaltaisensa ja paha alkaa purkautua pahalle.

Paha silmä on vain asentunut henkilöön ja hän ei edes tiedä siitä.

Se etsii pahoja ja kostaa heidän pahuudet.

Ap;n kannattaisi parantaa tapansa ja korjata syntejään. Koska se paha on se kenelle niitä pahoja asioita tapahtuu ja silmä vain toimii reitittimenä.

Tuon jaskan mukaan hyvät ihmiset eivät joudu koskaan kärsimään syyttä, mikä on täyttä puppua.

Tuollaista puppua pääsee vain sellaisen pöksystä, joka ei tiedä hyvyydestä mitään.

Raamattu kertoo selvästi totuuden. Sinä totistat Raamattua vastaan. Siitä seuraa jatkossa paljon epäonnea.