Epäilen, että eräällä henkilöllä on ns. paha silmä, joka kerta kun
Tapaan hänet, tai kohdataan, alkaa asiat omassa elämässäni välittömästi mennä pieleen mitä kummallisimmilla ja moninaisimmilla tavoilla.
Näin on käynyt jo niin monta kertaa, että epäilen voiko olla sattumaakaan enää? Tavarat hajoaa, tulee outoja kipuja ja loukkaantumisia, jollaisia ei koskaan aiemmin ole ollut jne. Esim. viime viikolla nähtiin ja minulla oli jalassa jo usean vuoden pidetyt, todella mukavat kävelykengät, jotka ei ikinä aiemmin ole tämmöistä aiheuttaneet, niin kotiin päästyäni oli kengät hiertäneet jalkani aivan verille, todella järkyttävät kipeät märkivät rakkulat, jollaisia ei ole koskaan aiemmin ollut, varsinkaan niistä kengistä joita vuosikaudet pitänyt ongelmitta! Kerran nähtiin ja välittömästi sillä sekunnilla, kun kohdattiin ja tervehdittiin, iski selkään noidannuoli. Sitten on kaikki laitteet, jotka on hajonneet ja muut omituiset selittämättömät vastoinkäymiset.
Kommentit (124)
Usko hyvään, niin tuota ei tapahdu. Se on omasta uskosta kaikki kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Miksi joudut ap tapaamaan tätä ihmistä?
Voi olla työkaveri, asiakas, naapuri, sukulainen yms.
Älkää nyt tulko trollaamaan koska alkoi oikeasti kiinnostamaan mikä silmä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se johtuu siitä että sulla on psykoosit tulilla sen vuoksi että et ymmärrä itseäsi ja omia rajojajasi kunnioittaa.
Kemiat ei kohtaa tms mutta tapaat tätä silti.
Aika monta kommenttia nyt kirjoittanut, että pyrin häntä välttelemään, mutta ei kaikissa tilanteissa ole mahdollista. Silloin olen ollut neutraalin kohtelias. Ap
Mutta uskotko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se johtuu siitä että sulla on psykoosit tulilla sen vuoksi että et ymmärrä itseäsi ja omia rajojajasi kunnioittaa.
Kemiat ei kohtaa tms mutta tapaat tätä silti.
Aika monta kommenttia nyt kirjoittanut, että pyrin häntä välttelemään, mutta ei kaikissa tilanteissa ole mahdollista. Silloin olen ollut neutraalin kohtelias. Ap
Mutta uskotko?
Uskonko mihin? Valtaosaan ketjussa esitetyistä teorioista en usko. En tiedä itsekään, mitä tästä oikein ajatella. Ja tämä epäonnen sarja tämän henkilön kohdatessa alkoi jo kauan ennen kuin epäilin edes mitään "pahaa silmää". Ap
Tahtoo sulle pahaa, oletko ollut hänelle ilkeä?
Mitä omatuntosi sanoo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet tekojesi summa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä karman reitittimiä on olemassa. Heidän kautta pahasilmä löytää kaltaisensa ja paha alkaa purkautua pahalle.
Paha silmä on vain asentunut henkilöön ja hän ei edes tiedä siitä.
Se etsii pahoja ja kostaa heidän pahuudet.
Ap;n kannattaisi parantaa tapansa ja korjata syntejään. Koska se paha on se kenelle niitä pahoja asioita tapahtuu ja silmä vain toimii reitittimenä.
Paha ihminen en ole ja pyrin aina hyvään muille. Paha ei myöskään korjaannu pahan kautta, joten mitä kirjoitat on pahantahtoista potaskaa. Ap
Et sinä sanele asioita jotka sinulle tapahtuu. Asiat on miten on ja ne on olleet niin aikojen alusta. Nyt korjaat tapasi ja varsinkaan et tee vääryyttä silmää kantavaa kohtaan. Muuten syntyy todella pahaa tuuria.
Sinä olet välikappale asioille mitä tapahtuu ja tekojesi mukaisesti niitä tapahtuu. Silmä näkee kaiken ja laittaa kaiken tapahtumaan. Henkilö johon pahasilmä kiinnittyy on vain henkilö joka kantaa silimää.
Se on kuin varvasieni. Ei hän ole siitä vastuussa tai syypää sinun synteihisi.
Jaahas. Kuten todettua, olen lähinnä ihmetellyt tätä tapahtumien sarjaa ja pyrkinyt välttelemään kyseistä henkilöä.
Kuten todettua, vikaa voi olla molemmissa eikä tulisi mieleenkään olla ikävä jotain ihmistä kohtaan ihan vaan tämmöisen asian pohjalta. Ehkä tosiaan energiat ei vaan kohtaa? Ap
Vika ei koskaan ole silmässä. Silmä on suuri voima ja se vain ärsyyntyy jos ajattelet että siirrät syyn silmälle. Korkeampia voimia ei kannata ajatella noin.
Se suututtaa silmän.
Silmee ei kannata ärsyttee, se on totta.
Mutta silime toimii omalla tahollaan, ei sitä käsketä. Se istuu syvällä kantajansa piässä ja välillä puhuu sen suulla. Voet erottaa sen kuuntelemalla tarkasti mitä sillä o sanottavana. Ja kuuntele sitä tarkkaan!
Mullakin alkoi kiinnostaan. Mikä silmä on ja miten se esiintyy? Nimittäin olen ehkä kohdannut ihmisen jolla epäilen olevan joku paha silmä tai paha henki itsessään. Hän saa kaiken sekaisin ja hänessä on jotain todella kaaosmaista energiaa. Mutta en ole koskaan kuullut mistään silmästä ja miten uusikuu tähän liittyy?
Kuun eri asennot vahvistavat näitä tapahtumia. Riippuu täysin henkilön syntymästä tai jos silmä on siirrännäinen isäntänsä sisällä oleva esi-isä tai muualta istutettu täysin ulkopuolinen silmä. Paha sanoa kun silmän perimä ja synty pitäisi tietää.
Kuun eri vaiheet voivat voimistaa näitä kykyjä kutsua kateita joita on kaikkialla ympäristössä. Uuden kuun aikana on myös mahdollisuus puolustautua henkivalloilta käyttämällä vastaa ja peseytymällä ahkerasti saunassa.
Vierailija kirjoitti:
Tahtoo sulle pahaa, oletko ollut hänelle ilkeä?
Mitä omatuntosi sanoo?
Tai hänen läheisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et vaan enää tapaa häntä.
Yritän parhaani mukaan vältellä, mutta ei aina käytännön syistä ole mahdollista. Tämä on niin outoa! Vähempi menisi ihan sattuman piikkiin, mutta nyt on niin monta kertaa käynyt kaikenlaista, että pakko ihmetellä. Ap
Se paha on sinussa ja rankaisetkin siitä itseäsi. Sen toisen kanssa ei mitään tekemistä.
Onko sulla Pyhä Henki? Pyydä suojelusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritän parhaani mukaan vältellä, mutta ei aina käytännön syistä ole mahdollista. Tämä on niin outoa! Vähempi menisi ihan sattuman piikkiin, mutta nyt on niin monta kertaa käynyt kaikenlaista, että pakko ihmetellä. Ap
Se paha on sinussa ja rankaisetkin siitä itseäsi. Sen toisen kanssa ei mitään tekemistä.
Skitsofrenia ap llä pinnassa ja oma raja hukassa.
Ap, sulla on alitajuista vihaa sitä ihmistä kohtaan. Kroppaasi tulee lihasjännityksiä ja se huomaamattasi vääntyy outoihin asentoihin kun tapaat hänet, keskittymisesi herpaantuu, huomaat kaiken mikä menee pieleen koska olet varuillasi jne. Toi on ihan perus psykologinen ilmiö. Pahoja silmiä ja muuta taikuutta ei ole olemassa.
MaMa83 kirjoitti:
Mä asun kreikassa ja täällä kanssa vahvasti uskotaan tuohon. Myös niin että ihmiset itse pyrkii ettei vahingossa "matiasii" pahalla silmällä toisia (tämä voi tapahtua esim jos olet kateellinen jollekin vaikka et haluaisikaan)
Itse en uskonut, nykyään uskon,JOKA KERTA kun mieheni sisko tulee kylään (satunnaisesti kerran kahdessa kuussa tyyliin) seuraavana päivänä meidän taaperolla on milloin ihottuma, milloin mikälie.
Hänen on tarkoitus tulla huomenna pitkästä aikaa ja oikeasti Pelkään että mitä nyt taas.
Kreikan turistikohteissa myydään oliko ne nyt pahan silmän karkoittavia saveen maalattuja silmiä siis yksi per koriste. Joku myyjä kertoi, että se pitää laittaa ulko-oven päälle roikkumaan niin paha silmä ei pääse tekemään tuhoja talossa. Kuvittelin pahojen silmien liikkuvan yksikseen yrittäen päästä kreikkalaisten taloihin. En koskaan ajatellut, että se olisi joissain ihmisissä.
Vierailija kirjoitti:
MaMa83 kirjoitti:
Mä asun kreikassa ja täällä kanssa vahvasti uskotaan tuohon. Myös niin että ihmiset itse pyrkii ettei vahingossa "matiasii" pahalla silmällä toisia (tämä voi tapahtua esim jos olet kateellinen jollekin vaikka et haluaisikaan)
Itse en uskonut, nykyään uskon,JOKA KERTA kun mieheni sisko tulee kylään (satunnaisesti kerran kahdessa kuussa tyyliin) seuraavana päivänä meidän taaperolla on milloin ihottuma, milloin mikälie.
Hänen on tarkoitus tulla huomenna pitkästä aikaa ja oikeasti Pelkään että mitä nyt taas.Kreikan turistikohteissa myydään oliko ne nyt pahan silmän karkoittavia saveen maalattuja silmiä siis yksi per koriste. Joku myyjä kertoi, että se pitää laittaa ulko-oven päälle roikkumaan niin paha silmä ei pääse tekemään tuhoja talossa. Kuvittelin pahojen silmien liikkuvan yksikseen yrittäen päästä kreikkalaisten taloihin. En koskaan ajatellut, että se olisi joissain ihmisissä.
Pahasilmä tai karma istuu isäntäruumiiseen ja kiinnittyy tähän. Toimii isännän tietämättä, koska isäntä on avoin näille kateille tai "tietoisille hengille". Toisinaan nämä kateet tai tsinne, jinni puhuu isännän suun kautta viisauksia ja yrittää opastaa pahaa ihmistä tai kohdettaan. Jos tämä ei ota opikseen ja riistää tai alistaa tai käyttäytyy väärin yhä läheisiä tai työntekijöitään kohtaan, niin tämä rankaisee fyysisesti ja tuhoaa kiinteistöä isolla vihalla.
Kristillinen käytös muita kohtaan ja sinnikäs parannuksen teko on ainoa keino tulla immuuniksi pahalle silmälle. Pahansilmä on suoraan Jumalan lahja ja rukous tulla paremmaksi ihmiseksi.
Epäonni lakkaa kun silmän kohde alkaa kohtelemaan muita tasa-arvoisesti ja oppii rakastamaan läheisiään kristillisesti.
myrrysmeesten sukuja kirjoitti:
Eihän henkilö vain ole karjalainen tai lappilainen?
Tsot tsot, ei rodullista syrjintää!
-Aslak
Jumalan silmää kantavat pukeutuu ja käyttäytyy usein poikkeavasti. Yritä tehdä ap parannus elämässäsi ja oikeasti puhdistaa sydämesi synnistä.
Tee hyvää ympäristöösi, niin epäonni lakkaa.
Elämänsekundaattorisi hakkaa viimeisiä kirjoitti:
Jumalan silmää kantavat pukeutuu ja käyttäytyy usein poikkeavasti. Yritä tehdä ap parannus elämässäsi ja oikeasti puhdistaa sydämesi synnistä.
Tee hyvää ympäristöösi, niin epäonni lakkaa.
Miksi näillä ihmisillä sitten on tällainen Jumalan silmä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä saa olla uskomatta noituuteen jos niin haluaa mutta itse tulen poppamiesten suvusta ja olen laittanut itseni päälle sellaisen taian, että se tuottaa pahaa niille, jotka ajattelevat minusta pahaa. Ja näen tämän kyllä jatkuvasti ihan käytännössä niin pienistä pahoista ajatuksista kuin isoistakin.
Miksi joudut ap tapaamaan tätä ihmistä?