Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Epäilen, että eräällä henkilöllä on ns. paha silmä, joka kerta kun

Vierailija
18.08.2023 |

Tapaan hänet, tai kohdataan, alkaa asiat omassa elämässäni välittömästi mennä pieleen mitä kummallisimmilla ja moninaisimmilla tavoilla.

Näin on käynyt jo niin monta kertaa, että epäilen voiko olla sattumaakaan enää? Tavarat hajoaa, tulee outoja kipuja ja loukkaantumisia, jollaisia ei koskaan aiemmin ole ollut jne. Esim. viime viikolla nähtiin ja minulla oli jalassa jo usean vuoden pidetyt, todella mukavat kävelykengät, jotka ei ikinä aiemmin ole tämmöistä aiheuttaneet, niin kotiin päästyäni oli kengät hiertäneet jalkani aivan verille, todella järkyttävät kipeät märkivät rakkulat, jollaisia ei ole koskaan aiemmin ollut, varsinkaan niistä kengistä joita vuosikaudet pitänyt ongelmitta! Kerran nähtiin ja välittömästi sillä sekunnilla, kun kohdattiin ja tervehdittiin, iski selkään noidannuoli. Sitten on kaikki laitteet, jotka on hajonneet ja muut omituiset selittämättömät vastoinkäymiset.

Kommentit (124)

Vierailija
61/124 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämänsekundaattorisi hakkaa viimeisiä kirjoitti:

Jumalan silmää kantavat pukeutuu ja käyttäytyy usein poikkeavasti. Yritä tehdä ap parannus elämässäsi ja oikeasti puhdistaa sydämesi synnistä.

Tee hyvää ympäristöösi, niin epäonni lakkaa.

Miksi näillä ihmisillä sitten on tällainen Jumalan silmä?

Jumala haluaa sorvata luonnettasi sopivaksi taivasta varten. Hän välittää sinusta.

Vierailija
62/124 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko lähiaikoina itkettänyt jotain ihmistä tai aiheuttanut itkua olemalla julma tälle ihmiselle tavallaan täysin suotta ja pikkumaisuuttasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/124 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitit että sulla on ollut jalat hiertymillä. Vaihdevuosissa myös jalat hikoo kengissä. Syyt mitä sulle on tapahtunut johtuu itsestäsi.

Vierailija
64/124 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aarnialueiden mailla nämä itäjää kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on sattumaa. Kuuntele nyt itseäsi. Mistä tämä hlö olisi saanut moisia voimia ja miksi hän sinulle aiheuttaisi?

Jos henkilö on kotoisin noitamailta idästä tai pohjolasta, niin en epäile lainkaan ap:ta.

Näitä on olemassa ja he voivat itsekin tietää sen ja luovia kateita toimimaan pyyteidensä mukaisesti.

Itse olen molempien sukuja ja harrastan näitä juttuja ihan tosissani.

Vierailija
65/124 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla Pyhä Henki? Pyydä suojelusta.

On yleistä että syntinen ihminen syyttää pahaasilmää, mutta totuudessa silmä on Jumalan ja Hän näkee kaiken ja yrittää opastaa kepein ja porkkanoin kohdettaan isäntäruumiin kautta.

Isäntäruumis on hyvin avoin ja rakkauden täyttämä.

On yleistä että isäntähenkilö joka kantaa "pahaasilmää" pukeutuu poikkeuksellisesti ja on hyvin optimistinen aina kaikkeudessa, koska sekin on Herran tahto.

Ap:n on aika tehdä parannus tai hän menee kadotukseen.

Vierailija
66/124 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan tavallisen näköinen keski-ikäinen nainen eikä kukaan tuttavistani pysty aavistamaan, että olen vuosikausia harrastanut obeahia ja santeriaa. Minä en kiroa ketään kuin poikkeustapauksissa mutta käännän kyllä pahan silmän takaisin lähettäjälleen. Suurin osa pahan silmän omaavista ihmisistä ei tiedä olevansa sen lähde vaan heidän ympärillään vain tapahtuu pahoja asioita.

Vierailija
67/124 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oikeasti kaikki keinot vaan kehiin. Tämä meni hyvin omituiseksi. Töistä lähtiessä törmäsin tähän samaiseen henkilöön ja ette ikinä usko, mitä tapahtui. Auto levisi hetken päästä siitä käsiin. Tämä ei ole enää edes todellista enää. Ap

Vierailija
68/124 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tahtoo sulle pahaa, oletko ollut hänelle ilkeä?

Mitä omatuntosi sanoo?

Herranjestas sentään! En todellakaan ole ollut. Ikinä tehnyt mitään pahaa kyseiselle ihmiselle, tai edes sanonut. Aina ollut neutraalin asiallinen. Ap

Vierailija
69/124 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tahtoo sulle pahaa, oletko ollut hänelle ilkeä?

Mitä omatuntosi sanoo?

Herranjestas sentään! En todellakaan ole ollut. Ikinä tehnyt mitään pahaa kyseiselle ihmiselle, tai edes sanonut. Aina ollut neutraalin asiallinen. Ap

Mutta oletko ajatellut pahaa? Se on paljon oleellisempaa tässä tapauksessa.

Vierailija
70/124 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti jännität häntä ja muutut kömpelöksi sen takia

Vierailija
71/124 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää nyt tulko trollaamaan koska alkoi oikeasti kiinnostamaan mikä silmä :D

Ei mikään. Voi tuommoisiin uskoa muttei se tee siitä todellista. Joku on aina hyväntahtoinen tai pahan tahtoinen, siinä kaikki.  Eikä kellään ole kykyjä aiheuttaa muuten kuin itse jos runnoo tavaroita rikki tms.  Tai kantaa tarttuvia tauteja, on huolimaton, onhan näitä sattumuksia. 

Vierailija
72/124 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kali Mantra

Vierailija
73/124 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis nimenomaan tänään tein ennen tätä tapahtumaa hyvän teon ihan kokeilumielessä, kun täällä ihmiset kirjoitti, että pitää tehdä hyvää ja ajatella hyvää. No näin sitten kävi. Ap

Vierailija
74/124 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää nyt tulko trollaamaan koska alkoi oikeasti kiinnostamaan mikä silmä :D

Ei mikään. Voi tuommoisiin uskoa muttei se tee siitä todellista. Joku on aina hyväntahtoinen tai pahan tahtoinen, siinä kaikki.  Eikä kellään ole kykyjä aiheuttaa muuten kuin itse jos runnoo tavaroita rikki tms.  Tai kantaa tarttuvia tauteja, on huolimaton, onhan näitä sattumuksia. 

Se on psykologinen juttu, joka nimenomaan syntyy siitä, että joku uskoo siihen.

Vierailija
75/124 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siis nimenomaan tänään tein ennen tätä tapahtumaa hyvän teon ihan kokeilumielessä, kun täällä ihmiset kirjoitti, että pitää tehdä hyvää ja ajatella hyvää. No näin sitten kävi. Ap

Olen myös huomannut, että minusta hyvää ajatteleville tapahtuu hyviä asioita jatkuvasti. T. pahan silmän kääntäjä

Vierailija
76/124 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan tavallisen näköinen keski-ikäinen nainen eikä kukaan tuttavistani pysty aavistamaan, että olen vuosikausia harrastanut obeahia ja santeriaa. Minä en kiroa ketään kuin poikkeustapauksissa mutta käännän kyllä pahan silmän takaisin lähettäjälleen. Suurin osa pahan silmän omaavista ihmisistä ei tiedä olevansa sen lähde vaan heidän ympärillään vain tapahtuu pahoja asioita.

Olisi mukava, jos näistä jutuista voisi joskus keskustella täällä mutta nämä ketjut aina poistetaan ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija
77/124 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen myös huomannut, että minusta hyvää ajatteleville tapahtuu hyviä asioita jatkuvasti. T. pahan silmän kääntäjä

Eli kaikkien on pakko olla sinun määräämää mieltä itsestäsi, tai kostat sen taikavoimilla? Aika epäkypsää. Asia erikseen, jos joku tekee jotain pahaa toiselle, mutta ihmisten ajatukset on heidän oma asiansa, eihän kaikki ihmiset usko kaikkia omia ajatuksiaankaan ja sinä rankaiset niistä?

Vierailija
78/124 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitit että sulla on ollut jalat hiertymillä. Vaihdevuosissa myös jalat hikoo kengissä. Syyt mitä sulle on tapahtunut johtuu itsestäsi.

Jalat on hionneet koko kesän, myös noissa samaisissa kengissä. Mutta ei tämmöistä ole koskaan aiemmin käynyt. Ap

Vierailija
79/124 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun sanot kolmesti "ahum shoona" hänen seurassaan, niin se neutraloi tai siis tavallaan sokeuttaa pahan silmän. Mutta ei aiheuta mitään haittaa sille henkilölle, ei tarvitse pelätä. Kokeiltu on ja toimii.

Voiko tämän sanoa ns. äänettömästi, siis vain omassa mielessään henkilölle?

Vierailija
80/124 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa ilmiö nosebo, plasebon sukua. Voodoo perustuu osin siihen. Mielen voima on valtava; jos ihminen tosissaan uskoo että on kirottu tjtn, se voi oikeasti kuolla vaikkei mitään kliinistä syytä löydetä. Netin syövereissä on hyviä luentoja aiheesta.