Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää, kun mies viettää aikaa välillä naispuolisen ystävänsä kanssa

Vierailija
18.08.2023 |

Ovat kuulemma olleet ystäviä yli 15 vuotta peruskoulusta lähtien, huomattavasti kauemmin mitä me ollaan oltu yhdessä. Viettävät aikaa ehkä kerran kuussa yhdessä käyden kahvilla tms.. lisäksi ehkä kerran viikossa viestittelevät ja kyselevät kuulumisia.
Mies on vannonut ettei heidän välillä ole koskaan ollut mitään ystävyyttä enempää, eikä tule koskaan olemaankaan. Silti en jostain syystä luota tähän.
Onko teidän mielestä ihan ok, että kumppanille on kavereita vastakkaisesta sukupuolesta?
Sinällään harmittaisi kieltää tätä, koska mies on aika yksinäinen ja tämä nainen on hänen ainoa "hyvä kaveri".

Kommentit (99)

Vierailija
41/99 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi ystävyyssuhteita pitäisi lopettaa sen vuoksi, että toinen alkaa parisuhteeseen. 

Monesti huomaa, että miehet jotenkin automaattisesti vähentää yhteydenpitoa naiskavereihin kun alkavat seurustelemaan.

Samaa ei tapahtuisi mieskavereiden kanssa. Eli joko kyse on siitä, että miehen mielestä suhde näihin naiskavereihin ei ole täysin platoninen, vaan takana on jotain muita tunteita.

Tai sitten miehen uusi naisystävä on vaatinut että yhteyttä ei saa pitää.

Vierailija
42/99 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On outo, että oo pettämisen mahdollisuus niin vahvasti kielletään. Vaikka aivan selvä uhka. Jos nainen kerran on niin sopiva miehelle ja luotettu, ihana söpöliini...

.

Pettäjät kieltää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/99 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se panemiseksi menee

Se vaan on näin

Etenkin jos nainen on ihana, hauska ja kaveri joka ymmärtää. Kaveri ei lavertele...

Varmasti on mennyt jo panemiseksi jossain menneisyydessä, eli kyseessä on joku entinen hoito, johon mies on jäänyt kiinni. Ja nainen mieheen samalla lailla. Sitten esitetään että ollaan vain kavereita.

Vierailija
44/99 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran viikossa viestittelevät, wtf.. Minä en pidä edes aikuisiin lapsiini noin tiuhasti yhteyttä.

Jos totta, niin ovat kyllä kumman riippuvaisia toisistaan. Mies saisi kyllä pitää ystävänsä, mutta minulta loppuisi kiinnostus tuollaiseen mieheen. Kuulostaa niin omituiselta tyypiltä.

Voi kiesus sentään. Miten sinä vertaat aikuisia lapsiasi ystäviin?

Vierailija
45/99 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran viikossa viestittelevät, wtf.. Minä en pidä edes aikuisiin lapsiini noin tiuhasti yhteyttä.

Jos totta, niin ovat kyllä kumman riippuvaisia toisistaan. Mies saisi kyllä pitää ystävänsä, mutta minulta loppuisi kiinnostus tuollaiseen mieheen. Kuulostaa niin omituiselta tyypiltä.

Pitäisitkö siis omituisena, jos mies viestittelisi kerran viikossa miespuoliselle kaverilleen?

Vierailija
46/99 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun paras ystäväni on mies ja itse olen nainen. Olemme ystävystyneet aikanaan peruskoulussa, eikä meillä ole ikinä ollut minkään sortin seksuaalista kanssakäymistä, ihastumista tai mitään sellaiseen viittaavaa. Olemme saunoneet yhdessä, viettäneet aikanaan mökkiviikonloppuja kimpassa ja joskus nukuttu jopa samassa sängyssä, tosin parisuhteiden aikaan ei. Jos jomman kumman kumppani yrittäisi kieltää meidän yhteydenpidon niin se parisuhde olisi siinä. Kyllä nainen ja mies voivat olla ystäviä keskenään, jokainen tarina on erilainen.

Vierailija
47/99 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään otsikon muotoilusta. Se nimittäin antaa ymmärtää, että miehellä on kaveri, joka on välillä naispuolinen mutta ilmeisesti tavanomaisesti mies.

Vierailija
48/99 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On outo, että oo pettämisen mahdollisuus niin vahvasti kielletään. Vaikka aivan selvä uhka. Jos nainen kerran on niin sopiva miehelle ja luotettu, ihana söpöliini...

.

Pettäjät kieltää

Miksi hakkaat lapsiasi? Olet aivan selvä uhka ja ei lapset uskalla kertoa totuutta kuitenkaan. Lapsen hakkaaja kieltää...

Vierailija
49/99 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on mies osannut hoitaa asian kun yhteydenpito on noin satunnaista ja hillittyä. Panevat varmasti mutta näyttää siltä että voisivat ollakin ihan vaan ystäviä.

Vierailija
50/99 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP

Avaa silmäsi

Sanotaan, että rakkkaus on sokea.

Et halua myöntää totuutta - koska pidät elämästäsi ja pelkäät raskasta muutosta.

Totuus on, että miehesi pettää sinua viikoittain

Koska voi

Vierailija
51/99 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin on mies osannut hoitaa asian kun yhteydenpito on noin satunnaista ja hillittyä. Panevat varmasti mutta näyttää siltä että voisivat ollakin ihan vaan ystäviä.

Mestari

Vierailija
52/99 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilyttävää tuo olisi silloin, jos miehesi ei olisi valmis esittelemään sinua tuolle naiselle TAI nainen ei haluaisi esittäytyä sinulle.

Vierailija
53/99 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään otsikon muotoilusta. Se nimittäin antaa ymmärtää, että miehellä on kaveri, joka on välillä naispuolinen mutta ilmeisesti tavanomaisesti mies.

Kaikkihan on mahdollista, kun eletään tätäpäivää.

Vierailija
54/99 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun paras ystäväni on mies ja itse olen nainen. Olemme ystävystyneet aikanaan peruskoulussa, eikä meillä ole ikinä ollut minkään sortin seksuaalista kanssakäymistä, ihastumista tai mitään sellaiseen viittaavaa. Olemme saunoneet yhdessä, viettäneet aikanaan mökkiviikonloppuja kimpassa ja joskus nukuttu jopa samassa sängyssä, tosin parisuhteiden aikaan ei. Jos jomman kumman kumppani yrittäisi kieltää meidän yhteydenpidon niin se parisuhde olisi siinä. Kyllä nainen ja mies voivat olla ystäviä keskenään, jokainen tarina on erilainen.

Tällaisessa on mielestäni älyttömän tärkeää, että pystytte viettämään aikaa myös porukalla niin että ystävän kumppani tutustuu myös sinuun. Muuten sitä luottamusta on todella vaikea saada, eikä kuulukaan saada jos yritätte salailla ystävyyttä jollain tapaa.

Vierailija
55/99 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilyttävää tuo olisi silloin, jos miehesi ei olisi valmis esittelemään sinua tuolle naiselle TAI nainen ei haluaisi esittäytyä sinulle.

Kyllä ihmiset esittää osaa

Nainen haukkuu AP:ta selän takana

Ja varmaan nakuilee "kaverille"

Vierailija
56/99 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut miespuolinen ystävä yli 30 v. Nähdään harvoin, viesteillään välillä enemmän välillä vähemmän. 

Hänellä parisuhde, minulla parisuhde, me ollaan keskenämme frendejä. 

Itselle on ollut rikkaus saada kurkistaa miesten ajatusmaailmaan tuotakin kautta.

Ap taitaa olla nuori ja/tai huono itsetunto.

Kerran kuussa näkeminen on ihan ok, vastalauseesi taitaa siis nimenomaan olla siitä, että ystävä on eri sukupuolta.

Ja miehenä lähtisin lätkimään jos nainen KÄSKISI minua jättämään ystävyyden hänen käskystään. Ziisus. 

Vierailija
57/99 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites sitten miespuoliset kaverit, jos ap:n mies olisikin biseksuaali?

Vierailija
58/99 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homoilu on miesten kesken ok

Kunhan ei ole toinen nainen...

Miehen vehkeet erilaiset

Ei voi tulla raskaaksi

Vierailija
59/99 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Biseksuaalisuus on suht harvinaista joten en pitäisi todennäköisenä, että mies päätyisi puuhastelemaan miespuolisen kaverinsa kanssa tai epäilisi, että he olisivat puuhastelleet menneisyydessä. Naisekaveri on täysin eri asia.

Voisin kyllä hyväksyä naiskaverin jos hän olisi todella epäviehättävä ja ruma minuun verrattuna, mutta muussa tapauksessa en. Jos miehellä on joku pakko kaveerata kaunottarien kanssa, minun puolestani saa kaveerata ihan rauhassa, mutta minä en siinä kuviossa mukana ole.

Vierailija
60/99 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa eletään elämää yhdessä. Et voi omistaa toista ihmistä, se on ikävä fakta. Se että toinen kontrolloi kenen kanssa saat olla kaveri ja kenen ei, ei kuulu parisuhteeseen. Ei se ole toiselle elämän elämistä jos kaikessa mennään vaan toisen ehdoilla. Kannattaa opetella luottamaan, tai sitten suosiolla lopettaa suhde. Muussa tapauksessa suhde ei tule toimimaan, eikä varsinkaan ole tasavertainen.