Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää, kun mies viettää aikaa välillä naispuolisen ystävänsä kanssa

Vierailija
18.08.2023 |

Ovat kuulemma olleet ystäviä yli 15 vuotta peruskoulusta lähtien, huomattavasti kauemmin mitä me ollaan oltu yhdessä. Viettävät aikaa ehkä kerran kuussa yhdessä käyden kahvilla tms.. lisäksi ehkä kerran viikossa viestittelevät ja kyselevät kuulumisia.
Mies on vannonut ettei heidän välillä ole koskaan ollut mitään ystävyyttä enempää, eikä tule koskaan olemaankaan. Silti en jostain syystä luota tähän.
Onko teidän mielestä ihan ok, että kumppanille on kavereita vastakkaisesta sukupuolesta?
Sinällään harmittaisi kieltää tätä, koska mies on aika yksinäinen ja tämä nainen on hänen ainoa "hyvä kaveri".

Kommentit (99)

Vierailija
21/99 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoiluttavatko yksisilmäistä käärmettä yhdessä?

Vierailija
22/99 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vain sinun ongelmasi, ei kenenkään muun. Kasva aikuiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/99 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että ovat panneet

Ja nainen haluaa enemmän

Aivopesee miehen

Vierailija
24/99 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa mikä estää heidän panemisen, on naisen kieltäytyminen. Joku kerta kännissä nainen voikin kiinnostua...

Mun miespuolinen ystävä (sinkku) on meistä kahdesta se moraalinvartija, mä olisin uteliaampi. Me on kyllä sekstailtu viime vuosituhannella ennenkuin löysin puolisoni, ehkä mä en sitten ollut silloin kovin hyvä...

Vierailija
25/99 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa viestittelevät, wtf.. Minä en pidä edes aikuisiin lapsiini noin tiuhasti yhteyttä.

Jos totta, niin ovat kyllä kumman riippuvaisia toisistaan. Mies saisi kyllä pitää ystävänsä, mutta minulta loppuisi kiinnostus tuollaiseen mieheen. Kuulostaa niin omituiselta tyypiltä.

Vierailija
26/99 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole o.k. että et luota mieheesi.

Vierailija
27/99 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että ovat panneet

Ja nainen haluaa enemmän

Aivopesee miehen

Selvästi

Vierailija
28/99 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaunis? Mies voi olla ystävä ainoastaan ruman naisen kanssa.

Tässäkin tapauksessa se nainen on todennäköisesti kiinnostunut miehestä.

Vierailija
29/99 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten mukaanhan miesten ja naisten kaverisuhde onnistuu täysin ongelmitta 🤣🤣🤣

Vierailija
30/99 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole o.k. että et luota mieheesi.

Niin, miksi ihmeessä olet sellaisen ihmisen kanssa johon et luota? Onko hän hyvä panemaan vai muuten selvästi omaa tasoasi korkeammalla kun et voi hänestä luopua?

Vierailija
31/99 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että hänellä on edes yksi naiskaveri, jos mieskavereita ei ole.  Jokainen tarvitsee myös muita sosiaalisia suhteita.

Parisuhde perustuu luottamukseen. Jos sitä ei ole niin pohja muultakin putoaa pois.

Itselläni oli pitkään ystävyyssuhde parisuhteessa olevan naistyökaverin kanssa. Viestiteltiin silloin tällöin ja joskus käytiin päiväretkillä patikoimassa. Ei ollut koskaan mitään ongelmaa ja olen tavannut hänen miehensä ja lapsensakin. Nykyään eri työpaikkassa. Korona-aikana yhteydenpito vähitellen hiipui. 

Sama

Vierailija
32/99 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kaunis? Mies voi olla ystävä ainoastaan ruman naisen kanssa.

Tässäkin tapauksessa se nainen on todennäköisesti kiinnostunut miehestä.

En kyllä ymmärrä miten voisi olla ystävä ruman naisen kanssa. Aina pitää olla se pienenpieni mahdollisuus päästä kastamaan kärkeä.

Vierailija
33/99 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on naispuolisia ystäviä ja vaimollani on miespuolisia ystäviä. En näe asiassa mitään outoa. Sen sijaan pidän monia tämän keskusteluketjun kommenteista ja mielipiteistä hyvin rajoittuneina.

Vierailija
34/99 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on exä (mies) jonka olen tuntenut yli puolet elämästäni, käytännössä kasvoimme yhdessä. Erosimme hyvissä väleissä kun ei vaan ollut enää sitä fyysistä vetovoimaa parisuhteen ylläpitoon.

Pidän häntä perheenjäsenenäni, ihan samalla tavalla kuin sisaruksiani. Minusta olisi aivan hirveää jos hänen uusi tyttöystävä ajattelisi että yritän saada häntä takaisin tai toisinpäin.

Sitten pitäisin tilannetta ap:n kohdalla outona jos ap:n kumppani ei esimerkiksi suostuisi esittelemään ystäväänsä kumppanilleen (varsinkin jos muut ystävät on tavattu)? Eli menkää yhdessä joku kerta vaikka kahville.

Vierailija
35/99 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin on ok.

Vierailija
36/99 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se panemiseksi menee

Se vaan on näin

Etenkin jos nainen on ihana, hauska ja kaveri joka ymmärtää. Kaveri ei lavertele...

Vierailija
37/99 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä nyt taas? Ystävät ovat ystäviä ja se on syvempi suhde kuin parisuhde. En menisi ronkkimaan siihen väliin ikipäivänä. Pahalta saa tuntua mutta älä hyvä ihminen ala kieltää ystävien tapaamista.

Vierailija
38/99 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi ystävyyssuhteita pitäisi lopettaa sen vuoksi, että toinen alkaa parisuhteeseen. 

Vierailija
39/99 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n mies on kyllä mies

Panomies

Vierailija
40/99 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi ystävyyssuhteita pitäisi lopettaa sen vuoksi, että toinen alkaa parisuhteeseen. 

Enkä minä ymmärrä miksi miehen pitäisi lopettaa vakipanosuhde jos aloittaa parisuhteen. Naisilla tietysti eri juttu. M53