Ärsyttää, kun mies viettää aikaa välillä naispuolisen ystävänsä kanssa
Ovat kuulemma olleet ystäviä yli 15 vuotta peruskoulusta lähtien, huomattavasti kauemmin mitä me ollaan oltu yhdessä. Viettävät aikaa ehkä kerran kuussa yhdessä käyden kahvilla tms.. lisäksi ehkä kerran viikossa viestittelevät ja kyselevät kuulumisia.
Mies on vannonut ettei heidän välillä ole koskaan ollut mitään ystävyyttä enempää, eikä tule koskaan olemaankaan. Silti en jostain syystä luota tähän.
Onko teidän mielestä ihan ok, että kumppanille on kavereita vastakkaisesta sukupuolesta?
Sinällään harmittaisi kieltää tätä, koska mies on aika yksinäinen ja tämä nainen on hänen ainoa "hyvä kaveri".
Kommentit (99)
Ihan vain sinun ongelmasi, ei kenenkään muun. Kasva aikuiseksi.
Luulen että ovat panneet
Ja nainen haluaa enemmän
Aivopesee miehen
Vierailija kirjoitti:
Ainoa mikä estää heidän panemisen, on naisen kieltäytyminen. Joku kerta kännissä nainen voikin kiinnostua...
Mun miespuolinen ystävä (sinkku) on meistä kahdesta se moraalinvartija, mä olisin uteliaampi. Me on kyllä sekstailtu viime vuosituhannella ennenkuin löysin puolisoni, ehkä mä en sitten ollut silloin kovin hyvä...
Kerran viikossa viestittelevät, wtf.. Minä en pidä edes aikuisiin lapsiini noin tiuhasti yhteyttä.
Jos totta, niin ovat kyllä kumman riippuvaisia toisistaan. Mies saisi kyllä pitää ystävänsä, mutta minulta loppuisi kiinnostus tuollaiseen mieheen. Kuulostaa niin omituiselta tyypiltä.
Ei ole o.k. että et luota mieheesi.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että ovat panneet
Ja nainen haluaa enemmän
Aivopesee miehen
Selvästi
Onko kaunis? Mies voi olla ystävä ainoastaan ruman naisen kanssa.
Tässäkin tapauksessa se nainen on todennäköisesti kiinnostunut miehestä.
Naisten mukaanhan miesten ja naisten kaverisuhde onnistuu täysin ongelmitta 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Ei ole o.k. että et luota mieheesi.
Niin, miksi ihmeessä olet sellaisen ihmisen kanssa johon et luota? Onko hän hyvä panemaan vai muuten selvästi omaa tasoasi korkeammalla kun et voi hänestä luopua?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, että hänellä on edes yksi naiskaveri, jos mieskavereita ei ole. Jokainen tarvitsee myös muita sosiaalisia suhteita.
Parisuhde perustuu luottamukseen. Jos sitä ei ole niin pohja muultakin putoaa pois.
Itselläni oli pitkään ystävyyssuhde parisuhteessa olevan naistyökaverin kanssa. Viestiteltiin silloin tällöin ja joskus käytiin päiväretkillä patikoimassa. Ei ollut koskaan mitään ongelmaa ja olen tavannut hänen miehensä ja lapsensakin. Nykyään eri työpaikkassa. Korona-aikana yhteydenpito vähitellen hiipui.
Sama
Vierailija kirjoitti:
Onko kaunis? Mies voi olla ystävä ainoastaan ruman naisen kanssa.
Tässäkin tapauksessa se nainen on todennäköisesti kiinnostunut miehestä.
En kyllä ymmärrä miten voisi olla ystävä ruman naisen kanssa. Aina pitää olla se pienenpieni mahdollisuus päästä kastamaan kärkeä.
Minulla on naispuolisia ystäviä ja vaimollani on miespuolisia ystäviä. En näe asiassa mitään outoa. Sen sijaan pidän monia tämän keskusteluketjun kommenteista ja mielipiteistä hyvin rajoittuneina.
Minulla on exä (mies) jonka olen tuntenut yli puolet elämästäni, käytännössä kasvoimme yhdessä. Erosimme hyvissä väleissä kun ei vaan ollut enää sitä fyysistä vetovoimaa parisuhteen ylläpitoon.
Pidän häntä perheenjäsenenäni, ihan samalla tavalla kuin sisaruksiani. Minusta olisi aivan hirveää jos hänen uusi tyttöystävä ajattelisi että yritän saada häntä takaisin tai toisinpäin.
Sitten pitäisin tilannetta ap:n kohdalla outona jos ap:n kumppani ei esimerkiksi suostuisi esittelemään ystäväänsä kumppanilleen (varsinkin jos muut ystävät on tavattu)? Eli menkää yhdessä joku kerta vaikka kahville.
Kyllähän se panemiseksi menee
Se vaan on näin
Etenkin jos nainen on ihana, hauska ja kaveri joka ymmärtää. Kaveri ei lavertele...
Mitä helvettiä nyt taas? Ystävät ovat ystäviä ja se on syvempi suhde kuin parisuhde. En menisi ronkkimaan siihen väliin ikipäivänä. Pahalta saa tuntua mutta älä hyvä ihminen ala kieltää ystävien tapaamista.
En ymmärrä miksi ystävyyssuhteita pitäisi lopettaa sen vuoksi, että toinen alkaa parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi ystävyyssuhteita pitäisi lopettaa sen vuoksi, että toinen alkaa parisuhteeseen.
Enkä minä ymmärrä miksi miehen pitäisi lopettaa vakipanosuhde jos aloittaa parisuhteen. Naisilla tietysti eri juttu. M53
Ulkoiluttavatko yksisilmäistä käärmettä yhdessä?