Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2023 OFFICIAL

Vierailija
18.08.2023 |

Aloitetaanpa jo tämän vuotinen EA-ketju! Joko on tiedossa milloin ohjelma alkaa tulla ulos? Tässä kesäisessä jutussa ulostulopäivämäärää ei vielä ole, mutta asiantuntijoina nähdään viime kaudelta tutut kirkkoherra Kari Kanala, ratkaisukeskeinen terapeutti Hanna Myllymaa ja erityistason seksuaaliterapeutti Tapani Alanen.

Onko kenelläkään tietoa onko tämä syksyn ohjelma se vanha kunnon versio, eikä se kamala 2.0 joka nähtiin viime vuonna?

https://www.seiska.fi/katso/ensitreffit-alttarilla-ohjelmaan-muutos-tam…

Kommentit (10963)

Vierailija
10901/10963 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä blondi muija on kyllä jäätävän ärsyttävä

Vierailija
10902/10963 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvää vanhapiika- ainesta.

Kappas vaan, pääsi kuitenkin naimisiin, mut ilman ohjelmaa ei ols päässy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10903/10963 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvää vanhapiika- ainesta.

Kappas vaan, pääsi kuitenkin naimisiin, mut ilman ohjelmaa ei ols päässy.

Ei ois päässeet Jyrki, Hai eikä mikä lie Martti. 

Oikea friikkishow luuserisulhasten osalta.

Vierailija
10904/10963 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tuo Hain vaimo, tuntui vähän liian reippaalta. EI päästänyt tunteita esille ollenkaan. Olisiko ollut järkyttynyt että naitettiinkin aasialaiselle miehelle? Ja sit ylikompensoi ja esitti ylireipasta, ja pyrki piilottamaan hämmennyksen liika hymyilyyn. Ajatteliko nämä ennen ohjelmaa että voikin tulla erimaalisia?

Minä olisin kääntynyt heti kannoillani ja lähtenyt pois. Ei suurempaa loukkausta voi tehdä. Mitä ihmettä asiantuntijat ovat oikein miettineet ? Kas, kun ei ro maa nia, so ma lia. Hyi ja yök. 

Jos minun olis noita miehistä valita, niin ehdottomasti Hai olisi ollut se, jonka olisin valinnut. Paras noista. 

Vierailija
10905/10963 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jotkut uuvatit kirjoittaa 2023 ketjuun Annasta ja Haista, kun on olemassa ketju 2024?

Nää ei ymmärrä sen vertaa, että nyt on vuosi 2024 ja uudet osallistujat ja uusi ketju.

Vierailija
10906/10963 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenni on surkeasti koulutettu ja sen takia niin rahvas rahanperässä juoksija. Ja jyrki läski setämies.

Eikös tuo Jenni ole MERKONOMI :-)

Vierailija
10907/10963 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin alkaa ensitreffit alttarilla alasti. Se vois olla kiinnostavampi kuin nykyinen. 

Vierailija
10908/10963 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin alkaa ensitreffit alttarilla alasti. Se vois olla kiinnostavampi kuin nykyinen. 

Hyi helv..

Vierailija
10909/10963 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tuo Hain vaimo, tuntui vähän liian reippaalta. EI päästänyt tunteita esille ollenkaan. Olisiko ollut järkyttynyt että naitettiinkin aasialaiselle miehelle? Ja sit ylikompensoi ja esitti ylireipasta, ja pyrki piilottamaan hämmennyksen liika hymyilyyn. Ajatteliko nämä ennen ohjelmaa että voikin tulla erimaalisia?

Minä olisin kääntynyt heti kannoillani ja lähtenyt pois. Ei suurempaa loukkausta voi tehdä. Mitä ihmettä asiantuntijat ovat oikein miettineet ? Kas, kun ei ro maa nia, so ma lia. Hyi ja yök. 

Jos minun olis noita miehistä valita, niin ehdottomasti Hai olisi ollut se, jonka olisin valinnut. Paras noista. 

Minulle kelpais kuka vain :) 

Mutta miksi tää viime vuoden ketju on vieläkin täällä? Pyytänyt poistoon turhana, mut ei lähde...

Vierailija
10910/10963 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan sama milloin alkaa. Kirjoitatte siitä kuitenkin väärän vuoden ketjuun.

Vierailija
10911/10963 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo vähän tuosta Riiasta, että on menossa naimisiin ja seuranhakusovellus jää luuriin "roikkumaan"

"Oho olenpa tässä menossa naimisiin, mutta pitää tää seuranhakusovellus jättää puhelimeen. Eihän se ole kuin loppuelämän naimisiinmeno kyseessä tässä."

Vierailija
10912/10963 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensitreffit alkkaritta.

Vierailija
10913/10963 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jenni on surkeasti koulutettu ja sen takia niin rahvas rahanperässä juoksija. Ja jyrki läski setämies.

Eikös tuo Jenni ole MERKONOMI :-)

Nykyään merkonomin valmistuu ammattikoulusta.

Ennen oli opistomerkonomit, jotka pääsi vaik pankinjohtajaksi.

Vierailija
10914/10963 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Jennin täytyy kameralle oikeen maksimoida teatraalisesti kun ärsyttää. Lapsellista. 

Vierailija
10915/10963 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Jennin täytyy kameralle oikeen maksimoida teatraalisesti kun ärsyttää. Lapsellista. 

Siis ilmehtiä ja mulkoilla. 

Vierailija
10916/10963 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:!

Odotan syysiltoja tämän parissa. 😄

Sama täällä, ihan parasta viihdettä! Vaikkei sinänsä viihdettä olekaan vaan noiden rohkelikkojen elävää elämää. :D  Toivottavasti saadaan heistä jotain irti, ettei ole taas leikattu sellaiseksi kädenlämpöiseksi ettei kenestäkään saa mitään irti.

Vierailija
10917/10963 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitänyt taukoa katsomisessa, koska yöksi terapeutti tempuillaan ärsytti. Olen käynyt kuitenkin lukemassa ketjua.

Tämä Jyrkin raha asiat on täällä noussut pintaan, joten piti sitten ihan itse katsoa viimeinen jakso. Ihmettelen miksi rouva ei sano suoraan mitä miettii rahasta.

Vierailija
10918/10963 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pitänyt taukoa katsomisessa, koska yöksi terapeutti tempuillaan ärsytti. Olen käynyt kuitenkin lukemassa ketjua.

Tämä Jyrkin raha asiat on täällä noussut pintaan, joten piti sitten ihan itse katsoa viimeinen jakso. Ihmettelen miksi rouva ei sano suoraan mitä miettii rahasta.

Ai sanoikin ja huonosti meni.

Vierailija
10919/10963 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taina ja Matti , Hanna suositteli heille eroa.

Vierailija
10920/10963 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älytöntä syyllistää pätkätöitä tekevää puolisoa tilanteessaa, joka on suurimmalle osalle täälläkin tuttujuttu, ikävä kyllä. 

Jokaiselle kelpaisi mieluummin vakinaiset työt, tulot ja lomat. Vaan eipä taida väkisin vääntäen olla saatavilla, saati otettavissa!

Sivistymätön nainen ja sivistynyt mies, huono yhdistelmä.

Ketju on lukittu.