Hallitus on käärinyt hihat: palkansaajaa ja työtöntä koskevat uudistukset etenevät jo kovaa vauhtia
Hyvä, että pitävät kiirettä eivätkä jää lähtökuoppiinsa. Nämä uudistukset on saatava nopeasti maaliin.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6bfb803-86b7-4722-9986-45b4cf34b…
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Ulisijoille kysymys, miten te olisistte paikanneet vajetta?
Esim. tasapuolisesti ansiosidonnainen kaikilta pois, varojen uudelleensuuntaaminen, esim. tietyöt suurimmaksi osaksi jäihin ja nopeusrajoitukset alemmas - säästää tietä, autoa, terveyttä ja ympäristöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, tämä on päivän tärkein lehtijuttu ja kannattaa lukea huolella. Miltäs nyt tuntuu PS:ää äänestäneet palkansaajat? Saitteko mitä tuli tilattua? :D :D :D
Tätähä PS on nimenomaan luvannutkin, joten hyvältä tuntuu. Ei ole kiva käydä töissä, kun muut loisivat yhteisillä rahoilla.
Luuletko sä että ne rahat mitkä nyt viedään työttömiltä ja pienituloisia käytetään sun hyväksi?? No ei todellakaan.... :D
Kerro meille kenen hyväksi ne sitten käytetään kun kerta tiedät.
Ne menevät päättäjiemme ja hyvien veljien puuhasteluihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, tämä on päivän tärkein lehtijuttu ja kannattaa lukea huolella. Miltäs nyt tuntuu PS:ää äänestäneet palkansaajat? Saitteko mitä tuli tilattua? :D :D :D
Tätähä PS on nimenomaan luvannutkin, joten hyvältä tuntuu. Ei ole kiva käydä töissä, kun muut loisivat yhteisillä rahoilla.
Luuletko sä että ne rahat mitkä nyt viedään työttömiltä ja pienituloisia käytetään sun hyväksi?? No ei todellakaan.... :D
Tulee taas vastaava, kuin Italialaisten korjausavustus. Siellä talojen remonteista koituvat kustannukset sai kaikki takaisin valtiolta ts. ne oli suomalaisten veronmaksajien maksamia veroeuroja.
Vierailija kirjoitti:
Petteri huolehtii toki siitä ettei yritysten tukiin tai veronkiertoon puututa. EK'han petterille maksaa, valtion palkka on vain pientä bonusta.
Niinpä ja nuo pudonneet avustaja ja heidän karenssi palkkansa eivät sitten tunnu missään tämän maan veloissa.Itse lisäävät palkkojaan ja toisten pitäisi elää pelkällä ilmalla.Kohta ei varmaan silläkään kun rupeavat siitä jo maksua perimään vaikka suuremmat saastuttaja löytyy ulkomailta.
Ohis,
Tuo palkaton saikkupäivä ei minua haittaa, mutta se varmasti alkaa työpaikoilla näkyä.
Esim. itse olen puolikuntoisena koittanut tehdä (etänä) töitä, en tee enää vaan heti saikulle ja töihin palaan jatkossa vasta kun 100% terve --> säästöä ei kyllä synny.
Esim. aiemmin ole tehnyt pari päivää flunssassa puolikuntoisena ja ollut pari päivää saikulla --> jatkossa koko viikko saikulla, vaikka se 1 päivä meneekin omaan piikkiin niin 2 saikkupäivää muuttuu 5:ksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meneekö läpi valiokunnissa ja muissa valmisteluissa,siitä tässä on kyse eikä pelkistä lennokkaista suunnitelmista.
Kyllä ne menee, enemmistöhallitus. Perustuslakiin ei ole kirjattu oikeutta halutessaan olla möllöttää vaan ja saada sama elintaso kuin ahkerat.
Kerroppas nyt kuka tienaa tuilla yhtä paljon kuin työtä tekevä?Vaahtoot asiasta josta et mitään tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä juttu kenelle. Joko he valmistelee sairaille työttömille eläkkeelle pääsyä tai muuta tuloa?
Sairaskin usein pystyy tekemään jonkin verran työtä, jos viitsii, ja saa siten parannettua talouttaan. Vasemmistohan tietysti toivoisi äänestäjiensä pysyvän köyhinä, jotta äänestäjiä olisi jatkossakin heillä.
Usein, kait joo? Kenen mielestä? Itse olen 100% työkyvytön. Minun työni on pitää itseni hengissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulisijoille kysymys, miten te olisistte paikanneet vajetta?
Esim. tasapuolisesti ansiosidonnainen kaikilta pois, varojen uudelleensuuntaaminen, esim. tietyöt suurimmaksi osaksi jäihin ja nopeusrajoitukset alemmas - säästää tietä, autoa, terveyttä ja ympäristöä.
Nopeusrajoitukset alemmas? Oletko tosissasi? Ansiosidonnaisten poisto on noista ainoa jolla on jotain vaikutusta talouteen.
Valtiolle sama kulukuuri kuin Jyväskylässäkin tehdään.