BIISI, joka on saanut teidät itkemään useammin kuin kerran?
Laittakaa biisejä, jotka ovat saaneet teidät itkemään useammin kuin kerran.
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se vissiin tää on. Nuoruuden kaipuu mielessäni.
Ei tuo, mutta Greasesta There are worse things I could do, jotenkin sopi mun teinielämään se Rizzon hahmo.
Fröbelin palikat. Useampikin biisi, mutta sanotaan nyt vaikka se pää, olkapää, peppu, polvet, varpaat.
Varpunen jouluaamuna, en voi ikinä joulukirkossa laulaa sitä, kun ääni sortuu ja alkaa itkettää kohdassa "olen pieni veljesi, tulin taivahasta"
Ja Loirin "Niin hyvää puuta" itkettää kans aina laulun lopulla.
On muitakin mut nämä tuli nyt ekana mieleen.
Urmas Alender - Kui mind enam ei ole
Lemonheads: My drug buddy, LännenJukka:pontikkapoika, Nirvana audiovisuaalisesti Where did you dsleep last nigt - viimeinen henkäys.
Smiths: paint a vulgar picture
Ei hitto, laitoin biisin tänne ja menin kuuntelemaan sen, taas alkoi itkettää. Näköjään toimii aina, vaikka ei ollut edes alakuloinen olo. 😂🥲
Pauli Hanhiniemi Suru teki lähtöään. Harvinaisen kaunis kappale.
Vierailija kirjoitti:
Varpunen jouluaamuna, en voi ikinä joulukirkossa laulaa sitä, kun ääni sortuu ja alkaa itkettää kohdassa "olen pieni veljesi, tulin taivahasta"
.
Kuului mun lapsuuden jouluihin, äiti lauloi, isä itki. Äiti oli tosi hyvä laulaja.
Kyllä tää mutkin nykyään herkistää, lähinnä se muisto vanhemmista.
Evakonlaulu
Mun sydämmeni tänne jää
On laiva valmiina lähtöön (Peppi Pitkätossun jäähyväislaulu)
Kyllä se on Kari Rydmanin "Niin kaunis on maa", varsinkin kun tietää tarinan taustalla. Rydmanhan sävelsi kappaleen musiikkiluokkansa oppilaalle joka menehtyi liikenneonnettomuudessa. Tuo lapsikuoro, juu pala kurkussa välittömästi...
Georg Otsin levyt ovat todella kauniita .Vanhanaikaisia mutta viihdyn kuunnella niitä .
George Ots - Valaistu ikkuna - YouTube
Evakon laulu. Tietyssä mielentilassa
Vierailija kirjoitti:
Myrskyluodon Maija. <3
Tämän valitsin 2-kymppisenä ukkini hautajaisiin, hän oli kotoisin meren rannalta, Oulun poikia. 🥲 Itse olen Helsingistä, joten meri on myös minulle tuttu elementti.
Sumio Shiratorin musiikki on myös niin liikuttavaa ja varsinkin tästä kaksi ensimmäistä osiota:
Juu, tiedän olevani niin itkupilli.
M30
King Crimson - Epitaph
Diana Ankudinovan versio "Can't Help Falling in Love":sta