Lue keskustelun säännöt.
Voisikohan sen Pirkan Glögitortun tehdä tetraglögistä, ei siis tiivisteestä?
18.12.2006 |
Tietäisikö joku onko sillä kummempaa merkitystä?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kannattaa laittaa sitä tiivistettä. ja muuten, minun makuuni siihen päällykseen tuli ihan liikaa liivatetta. siitä tuli ihan liian tiukkaa..
niin, ja vielä lisäksi yksi varoituksen sana: anna sen glögin jäähtyä kunnolla ennen valuttamista kakun päälle. minulla epäonnistui kun tuli kiire laittaa se päällyste paikalleen. ja tottahan se sekoittui juustoon ja oli ikävän näköinen. ihan hyvän makuinen, tosin!