Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut miehet heräävät isyyshaaveisiin vasta yli 4-kymppisenä?

Vierailija
17.08.2023 |

Olen 3-kymppinen nainen ja minua on esim. viime aikoina kierrellyt kaksi 4-kymppistä miestä (43v. ja 44v.) isyyshaaveineen. Olen akateeminen ja innokas tekemään elämässä vielä muuta kuin perustamaan perheen. Olen kuitenkin teini-iästä asti tiennyt haluavani lapsia jokin päivä. Mietityttää tällaiset 4-kymppiset miehet, millaisiahan syitä tuollaiseen on, miten ovat tuohon päätyneet. Nämäkin tuntemani ovat kuitenkin sellaisia, että olisivat mitä luultavimmin löytäneet lapselleen äidin aikaisemmin, jos sellaisen olisivat halunneet. Yli 4-kymppiset isätkään eivät ole kovin yleisiä, isäksi halutaan yleensä nuorempana.

Kommentit (133)

Vierailija
21/133 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haaveilla saa mistä vaan, mutta tilastot puhuvat vastaan. Jos tuon ikäisellä miehellä ei ole ennestään lapsia, ei hän tilastojen mukaan niitä tule saamaan.

Yli 10% ensimmäisen lapsen saaneista miehistä on Suomessa yli 40 vuotiaita

Vierailija
22/133 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haaveilla saa mistä vaan, mutta tilastot puhuvat vastaan. Jos tuon ikäisellä miehellä ei ole ennestään lapsia, ei hän tilastojen mukaan niitä tule saamaan.

Ei tilastot puhu asioita vastaan, ne on tilastoja. Ei ne estä mitään tapahtumasta, eikä niihin vetoamalla voi perustella jonkun asian mahdottomuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/133 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

te suomalaiset ootte kyllä varsinaisia elukoita. tappelette täälläkin. Menkää venäjälle.

Vierailija
24/133 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska silloin on rahaa, omaisuutta ja työura huipussa. Pystyy tarjoamaan lapselleen parhaat olosuhteet ja mahdollisuudet hyvään elämään 👍

Nelikymppinen tai sitä vanhempi lapseton aikamiespoika on huonoin vaihtoehto isäksi. Kannattaa juosta karkuun.

Vierailija
25/133 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat ensin halunneet elää nuoruutensa rauhassa.

Vierailija
26/133 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunpa löytäisi miehen joka ei haluaisi lapsia ja olisi steriloinut itsensä. Minä olen neitsyt ja haluaisin miehen näillä arvoilla. En halua alkaa syömään e-pillereitä vain pelätäkseen toukan saantia. Se olisi painajainen.

Tinderiinin paha laittaa tällaista mutta näin ajattelen.

Aina kannattaa yrittää.

Ja on olemassa sellaisia älykelloja, jotka osaavat mitata kiertosi lämpoanturoilla, jotka ovat kellon takapuolessa. Lämpötilan avulla ne kertovat sinulle kierrostasi mm. Milloin on ovulaatio, kuukautiset, jne. Kaverilla on tämmöinen. En tiedä sen luotettavuudesta ehkäisyn suhteen, mutta ainakin kuukautisia mittaa aika tarkkaan.

Vierailija
27/133 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on pitkä nuoruus. Suorastaan loputon.

Vierailija
28/133 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ottaa elättäjäksi, mutta geenit lapselle kannattaa ottaa nuoremmalta, max 30 vuotiaalta mieheltä. Sperman laatu laskee 30- vuotiaasta alkaen, jopa äidin nuoruus kumoutuu vanhan isän vaikutuksesta.

Vierailija
29/133 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reilusti alle 50%, eli käytännössä mahdotonta.

Vierailija
30/133 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jo 47 ja kello on tikittänyt kauan. En ole tavannut sopivaa naista.  Kaikenlaisia rokkityttöjä ja boheemeja, mutta ehkä olen vanhanaikainen, mutta haluaisin lasteni äidiksi vähän tavallisemman älykkään naisen. Ei mitään hela ja nyrkki osastoa, vaan perhe-elämä voisi olla stabiilimpaa. Tekisin kaiken ja vähän yli.

No joo, tämä tarkoitaisi vähän nuorempaa. Saahan sitä haaveilla. Harvemmin lukee lehdestä miehen lapsettomuudesta.'Olen työskennellyt lasten kanssa, minusta tulisi ihan hyvä faija.

Vierailija
31/133 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunpa löytäisi miehen joka ei haluaisi lapsia ja olisi steriloinut itsensä. Minä olen neitsyt ja haluaisin miehen näillä arvoilla. En halua alkaa syömään e-pillereitä vain pelätäkseen toukan saantia. Se olisi painajainen.

Tinderiinin paha laittaa tällaista mutta näin ajattelen.

Miksi kukaan mies haluaisi tuollaista jämänaista?

Vierailija
32/133 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, mutta he ovat yleensä sellaisia joilla on joko toinen tai useampi lapsi menossa.

Vierailija
33/133 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, noilla se jatkuu kuolemaan asti. Asun maaseudulla, ja noita täällä riittää, vanhempien nurkissa pyörimässä.

Vierailija
34/133 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehellä ole mikään kiire. Ei ns. biologinen kello tikitä. 40-60 miehet voivat hyvin tehdä lapsia nuorempien naisten kanssa. Ja kyllä noita ns. ei tyypillisen ikäisiä isiä löytyy esim. koulujen päättöjuhlista. Siis sellaisia , että voisivat iän perusteella olla isoisiä.

Vierailija
35/133 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska silloin on rahaa, omaisuutta ja työura huipussa. Pystyy tarjoamaan lapselleen parhaat olosuhteet ja mahdollisuudet hyvään elämään 👍

Nelikymppinen tai sitä vanhempi lapseton aikamiespoika on huonoin vaihtoehto isäksi. Kannattaa juosta karkuun.

Olet vain kateellinen.

Vierailija
36/133 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, noilla se jatkuu kuolemaan asti. Asun maaseudulla, ja noita täällä riittää, vanhempien nurkissa pyörimässä.

Ei tämä hassumpaa elämää ole. Ikinä ei ole laskujen kanssa kusessa, vaikka rahat olisi juotu.

Vierailija
37/133 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nurkissa pyörijät ei naisille kelpaa. Eräs tuttavani ihmettelee miksei kelpaa naisille. Asuu samalla tontilla vanhempiensa kanssa, pienessä mökissä. Kuka nainen haluaisi aamulla ensimmäisenä nähdä anoppinsa ikkunasta?

Vierailija
38/133 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehellä ole mikään kiire. Ei ns. biologinen kello tikitä. 40-60 miehet voivat hyvin tehdä lapsia nuorempien naisten kanssa. Ja kyllä noita ns. ei tyypillisen ikäisiä isiä löytyy esim. koulujen päättöjuhlista. Siis sellaisia , että voisivat iän perusteella olla isoisiä.

Kun lapsi on täysi-ikäinen niin heillä on jo toinen jalka haudass

Vierailija
39/133 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenka tästä voimme päätellä, 90 % tulee isäksi alle nelikymppisenä. Eli suurin osa.

Pistä sata äijää riviin. Vain kymmenen niistä tekee lapsen yli nelikybäsenä.

Vierailija
40/133 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elin melko köyhän lapsuuden.

Äiti siivooja, isä sekatyömies ja välillä työtön.

Kaikesta pulaa.

Vanhemmilla ei lapsille aikaa, kun piti hommia painaa räkäpalkalla pitkää päivää että ylipäätään elätti kaikki viisi lasta.

Päätin että jos joskus teen lapsia, on taustojen oltava kunnossa.

Nyt ne ovat.

Siksi teen lapsia lisääntymiskykyisten ja haluisten naisten kanssa, joilla on jaksamista ja halua olla kotona lasten kanssa. Siihen ei uraputkessa oleva keski-ikää lähestyvä uraohjusnainen suostu.

Siksi valintani naisasioissa on kaksikymppiset naiset.

M40

Alkoi mielenkiintoisesti tämä viesti, mutta pitihän siihenkin sisällyttää lopuksi jotain muuta... Totuus on, että kukaan korkeakoulutettu nainen ei sinusta edes kiinnostuisi.

Exactly

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi