Tuusulalaiskoulussa kiellettiin puhelimet!
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009785311.html?fbclid=IwAR1JGxm1Tx2hM…
Saako noin edes tehdä? Vai joko se laki tuli?
Kommentit (53)
Tulipa vaan mieleen, että onko Suomessa oikeesti jo rikkaiden koulut ja köyhien koulut? Rikkaiden koulussa lapsilla ei ole puhelimia, koska vanhemmat arvostavat koulutusta ja huono-osaisten alueella vaan selviydytään.
Mä olen yllättänyt tästä uutisesta. Lasten koulussa kännykät pitää olla repussa äänettömällä koulupäivän ajan. Olen koko ajan luullut että tämä on ihan normaali käytäntö.
Heille jotka ketjussa ihmetteli miten saada lapsi kiinni koulun aikana. Opettajalle wilma viestiä tai jos se ei riitä soittoa opehuoneeseen tai rehtorille.
Vierailija kirjoitti:
Tulipa vaan mieleen, että onko Suomessa oikeesti jo rikkaiden koulut ja köyhien koulut? Rikkaiden koulussa lapsilla ei ole puhelimia, koska vanhemmat arvostavat koulutusta ja huono-osaisten alueella vaan selviydytään.
Valitettavasti.
Soittaako joku oikeasti lapselleen kesken oppitunnin ja jos soittaa, niin mistä asiasta?
Joo, soittaa, jos lapsen puhelin annetaan olla päällä. T. Ope
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööö, laitonta.
Eikä ole.
On! Purra juuri on kieltämässä ne!
Koska hän on hölmö
Upeaa, kaikki Suomen koulut, sama käytäntö. Loistavaa toimintaa Tuusulassa.
Ihmisoikeusrikos, niin kuin kaikki muutkin persujen tavoitteet.
Tää reksi oli just aamutelkkarissa
Vierailija kirjoitti:
Joo, älytön sääntö. Mä haluan saada mun lapsen kiinni, jos pitää. En tartte siihen jonkun opettajan lupaa! Mun lapsi.
MINÄ, MINÄ, MINÄ 😕
Sun lapsi, mutta myös yhteiskunnan jäsen, kuten sinä itsekin. Ja yhteiskunnassa toimitaan sen säännöillä ja ehdoilla. Kun valtiovalta päättää, että näin toimitaan, niin sinä ja lapsesi tottelette. Tai te itkette ja tottelette! Vanhemmat saadaan kyllä vankilaan ja lapset koulukoteihin, jos ei muuten kuria löydy. Sitten voi olla vähän muutakin ikävä kuin kännykkää!