Kohta taas aika kilpailuttaa puhelinliittymät
Mutta hinnat nousseet ihan älyttömästi. Nyt 18,90e/kk (rajaton pkt ja 200m netti).
Ei taida kilpailuttamalla saada edes hyvää vastatarjousta, kun katselin nykyhintoja.
Kommentit (11)
Minä en koskaan kilpailuta puhelinliittymiä. Minulla on ollut koko ajan saman operaattorin liittymä, pari kertaa vain päivitetty parempaan. Pitäisikö tämänkin olla halpaa vai peräti ilmaista? Saisiko tähän yhteiskunnan tukia?
Vierailija kirjoitti:
Minä en koskaan kilpailuta puhelinliittymiä. Minulla on ollut koko ajan saman operaattorin liittymä, pari kertaa vain päivitetty parempaan. Pitäisikö tämänkin olla halpaa vai peräti ilmaista? Saisiko tähän yhteiskunnan tukia?
Ok, paljonko maksat liittymästäsi?
Viime vuonna oli vielä 19,99 nyt 24,99 eli noin 25% korotusta, inflaatiolla yhteiskunta nurin ja kännykät lopettaa pirinän
Vierailija kirjoitti:
Viime vuonna oli vielä 19,99 nyt 24,99 eli noin 25% korotusta, inflaatiolla yhteiskunta nurin ja kännykät lopettaa pirinän
Viime vuonna 200 meganen rajaton 14.90. Nyt en jaksanu tingata niin otin 250 megasen 17.90.
Elisa tarjos saman ja lahjakortin. Mutta annoin olla.
Telialle ei ainakaan kannata vaihtaa
Vaihtaisin prepaidiin ellei WhatsAppissa olisi niin paljon kontakteja nykyisellä puhelinnumerolla.
Mistä saa liittymiä 18,90€/kk hintaan? 🤩🤩
Totta. Kallista on edelleen. Siihen päälle vielä turvaohjelmisto puhelimeen ja koneelle. Ja puhelinlasku. Ja taloyhtiön netti. Rahastusta vain. Osalle tulee myös uusi puhelin ja sekin maksaa kuukaudessa.