Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ymmärtäisikö puolisosi, jos et jaksaisikaan lähteä lomamatkalle? Onko väsyneenä lupa jättäytyä

Vierailija
17.08.2023 |

pois lomamatkalta?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alapeukku

Vierailija
2/25 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos matka on hyvissä ajoin yhdessä suunniteltu ja jo maksettu niin voisi olla vähän vaikea ymmärtää peruninen ihan pelkän väsymyksen takia. Sairaus tietenkin eri juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustaminen on perseestä, ei mitään sellaisia. Pysy kotona ja pelaa Pleikkaria!

Vierailija
4/25 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomamatkallakin voi levätä.

Vierailija
5/25 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi puoliso on yhtä väsynyt eikä häntä kiinnosta lomamatkat. Riippuu tietenkin jos kauan on suunniteltu niin ehkä ei ymmärrystä löydy. Ex tempore matkoista ei oikein tykkää kukaan. Ehkä jotkut haluavat äkkilähtöjä kun saavat halvalla.

Vierailija
6/25 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin väsyneenä lomamatkalle. Oli pitkään suunniteltu ja odotettu matka. Ei tullut mieleenkään perua.

Sen sijaan ilmoitin että tarvitsen matkalla paljon lepoa, että on oikeat odotukset. Sovittiin että jos mun tarvii levätä niin hän tekee sillä aikaa jotain hauskaa.

Otettiin rauhallisesti ja hyvin meni. Puolisolla oli hauskoja omia seikkailuja ja tehtiin myös yhdessä kivoja juttuja

Vierailija
7/25 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ainakaan ymmärtäisi. Eikä mulle tulisi mieleenkään perua lomamatkaa vaan jonkin väsymyksen vuoksi 🙄.

Vierailija
8/25 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin sitä hyvin outona syynä. Matka on kuitenkin maksettu ja tilattu aikoja sitten. Luulisin, että tuollaisen ihmisen kanssa olisi muutenkin vaikea tehdä mitään yhdessä, kun kaikki aina peruuntuu. Lähtisin matkalle yksin ja jättäisin toisen mököttämään kotiin. Saisi kyllä itse maksaa oman osuutensa, vaikka jää mieluummin kotiin makoilemaan. Tuollaisilla tyypeillä on muutenkin jonkunlainen vaikeus hallita ja suunnitella elämäänsä. Tiedän nimittäin tuon ihmistyypin.

Vierailija
9/25 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisin sitä hyvin outona syynä. Matka on kuitenkin maksettu ja tilattu aikoja sitten. Luulisin, että tuollaisen ihmisen kanssa olisi muutenkin vaikea tehdä mitään yhdessä, kun kaikki aina peruuntuu. Lähtisin matkalle yksin ja jättäisin toisen mököttämään kotiin. Saisi kyllä itse maksaa oman osuutensa, vaikka jää mieluummin kotiin makoilemaan. Tuollaisilla tyypeillä on muutenkin jonkunlainen vaikeus hallita ja suunnitella elämäänsä. Tiedän nimittäin tuon ihmistyypin.

Tiedän muuten sinun ihmistyypin. Ennakkoluuloinen ja muiden elämän tunteva. Heikosti koulutettu.

T. Ohis

Vierailija
10/25 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän muuten sinun ihmistyypin. Ennakkoluuloinen ja muiden elämän tunteva. Heikosti koulutettu.

T. Ohis

Siellä kolahti 😄.

Eri

Vierailija
11/25 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ohis

Siellä kolahti 😄.

Eri

Keeppeerikö?

Vierailija
12/25 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ohis

Ei mennyt mikään kohta oikein.

Vierailija
13/25 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsymys ei ole riittävä syy maksetun matkan perumiselle. Ilman oikeaa syytä et saa edes rahoista takaisin kuin pienen murto-osan. Sairaus on oikea syy perua matka, ja sairaustodistuksella voit saada rahat takaisin.

Matkallakin voi levätä, ellei ole joku minuuttiaikataululla suunniteltu aktiiviloma kyseessä. Esim. lievä uupumus voi jopa hellittää matkalla, jos ei tarvitse itse miettiä ja suunnitella loman kulkua.

Vierailija
14/25 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinne matkalle voi mennä lepäämään? Vai onko esim. vaellusloma?

Riippuu väsymyksen syystä, toki jos on burnout tai vastaava, niin puoliso ymmärtäisi.

Vierailija
15/25 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies soittaisi ambulanssin!

Hän tietää ettei mikään rentouta mua paremmin tai ole mun mielestäni nautinnollisempaa kuin reissaaminen. Olisin todennäköisesti kuolemansairas enkä väsynyt jos kieltäytyisin!

Vierailija
16/25 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistelut ja lähteminen on aina rankkaa, mutta perilläolo kivaa.

Vierailija
17/25 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella törkeää luistaa sovituista menoista siksi ettei huvita. Matkalla kyllä virkistyy kun saa irtioton arjesta.

Vierailija
18/25 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista

Vierailija
19/25 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella törkeää luistaa sovituista menoista siksi ettei huvita. Matkalla kyllä virkistyy kun saa irtioton arjesta.

Entäpä masentuneet?

Vierailija
20/25 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vitamiinitasot kuntoon, erityisesti niasiini (B3), niin ei tarvitse uhriutua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän