Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Entä jos ei kehtaa ottaa eroa sukulaisten vuoksi?

Vierailija
17.08.2023 |

Tuli mieleeni ero, miten se on jos ei kehtaa erota miehestä sen takia, kun pelkää mitä.muuy ajattelee? Lähinnä sukulaiset, omat sisarukset, miehen sisarukset ja vanhemmat. Kauhea tilanne, olen miettinyt eroa, mutta nyt tajusin, että oikeasti en kehtaa erota,koska pelottaa mitä sukulaiset ajattelee! Ihan kauhea ahdistus nyt, noloa erota. Meillä on siis lapsiakin. Onko kenelläkään käynyt niin, että ei kehtaa erota kun pelkää mitä muut ajattelee ja siten jää huonoon liittoon?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olen sitten niin vanhanaikainen näissä asioissa, sukukin on kyllä. Pitää paheksuttavaa, sitte joutuu häpeämään loppuiän sitä, kiusalliselta tuntuu. No totta on, että pakko valita. No on sitä pahempiakin asioita, kun että joutuu olemaan yhdessä siksi että ei kehtaa erota. Nimittäin ei mikään liitto kyllä täydellinen ole, ennen vanhaan ei myöskään kehdattu erota, sehän oli ihan perusjuttua. Toinen asia on se kyllä jos mies ottaakin eron minusta..mutta sitten ainakin voin syyttää sitä, eikä tarvi itse kantaa vastuuta. Kaikille kommentoijille ajattelen vaan sanoa että joskus vaan on parempi olla epäitsekäs.

Vierailija
22/23 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun suku vastusti eroani mutta ei ne sitä voineet estää. Vanhempani haikailevat yhä ex-vävyn perään ja jauhavat asiaa 7 vuoden jälkeenkin. Ei ole minun ongelmani.

MIten sulla tuli edes suvun kanssa keskusteltua erosta? Minä vaan ilmoitin, että erottiin tässä joku aika sitten. 

Vastustivat siis, kun oltiin jo asumuserossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan moni onkin siksi vielä yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä