Stubb vai Aaltola?
Kommentit (181)
Stubb oli ministerinä pelle sivistysporvarien mielestä kokoomusleirissä. Aaltolahti puhuu filosofisia jaarituksia kuin kirkossa, jonne hänenkin juurensa johtavat.
Stubb tai Haavisto. Ehkä niin että Haavisto Pressaksi ja Stubb subiksi varalle, olettaen että Pekka on top, koska Stubb on aina ollut bi-miehiä!
Stubb ex-koulukiusaaja, ei asu Suomessa eivätkö sen lapset edes osaa suomea! Ruotsin pressaksi sopisi, ei suomalaisten.
Ei aaltolaa, hän on sotahullu, puhuu vain uhkista, haluaa lisäyä asevoimia tänne ja puolustusteollisuuteen lisää rahaa. Katsokaapa vaikka (tai siis kuunnelkaa) - kun hän avaa suunsa hän puhuu aina uhkakuvista.
Vierailija kirjoitti:
Haavisto.
Vihreiden konkurssiepäselvyydet, vierailut Moskovassa, Caruna-moka, isisakat...
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti Stubb.
en himouskovaista ylimielistä kuspiätä äänestä.
Minä en kiusaajaglobalistia äänestä.
Jos jompikumpi noista,niin Stubb.
Kaikista ehdokkaista Aaltola on vaarallisin Suomelle.
Haluatko Aaltolan jauhamaan kaskinauriista neljäksi vuodeksi? Mitään konkreettista miehestä ei saa irti.
Just niin. Toivottavasti ihmiset ymmärtävät tämän. Helluntalaisperheestä, siskonsa kertonut jotakin lehdissä siitä elämästä. Sisko näytti oikean luonteensa kun ei päässyt läpi, ei tiedetä tästä veljestä taroeeks. Voi olla mitä vaan. Kautta rantain olen kuullut narsismista.
Vierailija kirjoitti:
Haluatko Aaltolan jauhamaan kaskinauriista neljäksi vuodeksi? Mitään konkreettista miehestä ei saa irti.
Korjaan kuudeksi vuodeksi.
Samaa mieltä! H-a kakkosena. Mika vois jo perääntyä, osaajien vaalit tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti Stubb.
en himouskovaista ylimielistä kuspiätä äänestä.
Minä en kiusaajaglobalistia äänestä.
Jaaha, persut on löytnyt tännekin...
Stubb ehdottomasti. Kokenut, edustava ja kielitaitoinen, tottunut toimimaan ulkomaiden edustajien kanssa.
Aaltolasta tulee ehkä meemien kuningas, mutta ei koskaan Suomen presidenttiä.
Ehdottomasti Stub! En ikinä äänestäis Aaltolaa, ei tiedetä siitä mitään. Eikä ehditä "tutustua". Muista ehdokkaista tiedämme aika paljon ja hienosti hommansa hoitaisivat varmasti kaikki paitsi H-A ja Aaltola.