Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein vaihdatte piksut ja rintsikat?

Vierailija
17.08.2023 |

Itse vaihdan piksut ehkä joka toinen päivä. Rintaliivit saattaa mennä viikonkin, jos en hikoa.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa oikea vastaus: tarpeen mukaan. Talvisin riittää yleensä kahdesti viikossa, kesäisin useammin. Oikein hikisillä keleillä täytyy vaihtaa joka päivä.

Niin, sinun mielestäsi riittää...

Vierailija
22/36 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanteen mukaan. Menkkojen aikaan päivittäin. Käytän pikkuhousut suojaa yhdynnän jälkeisenä päivänä. Usein vaihdan silloinkin päivittäin. Toisinaan pidän kolmekin päivää samoja piksuja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkuhousut päivittäin ja aina jos hikoilen helteellä tai liikkuessa. Rintsikat viimeistään parin päivän käytön jälkeen ja päivittäin nekin jos olen hikoillut enemmän.

En ymmärrä näitä ohjeita joita välillä näkee, että rintsikat tulisi pestä muutaman päivän tai jopa viikon välein. Miksi lähimpänä ihoasi olevaa vaatekappaletta tarvitsisi muka vaihtaa vain niin harvoin?! Pyritään kai "suojelemaan" kalliita laatuliivejä tai jotain.

Miksi niitä pitäisi pestä myöskään sillä periaatteella, että ovat lähellä ihoa. Onhan paita ja housutkin suurimmaksi osaksi ihossa kiinni. Riippuu ihan olosuhteista, joskus rintsikat ovat hikiset jo tunninkin käytön jälkeen, talvella saattavat mennä viikkojakin.

Niin, ja moni vaihtaa sen paidankin joka päivä joka on ollut ihossa kiinni, eikö. Harva pitää viikkoa, onneksi.

Vierailija
24/36 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoa oikea vastaus: tarpeen mukaan. Talvisin riittää yleensä kahdesti viikossa, kesäisin useammin. Oikein hikisillä keleillä täytyy vaihtaa joka päivä.

Niin, onhan tässä muunlaisiakin vastauksia tullut, minkä tarkempi on saattanut huomata. Ihmiset ovat aika erilaisia hikoamistaipumiksiltaan ja toisaalta toiset käyttää liivejä aamusta iltaan, toiset mahdollisesti tunnin kauppareissun ajan.

Vierailija
25/36 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piksut? En tiennyt että kukaan sanoo pikkuhousuja piksuiksi.

Vierailija
26/36 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, minun mielestäni riittää. Mitäs se sinulle kuuluu?

Vierailija
27/36 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän rintsikoiden alla kuitukangaspaloja, jotka vaihdan tarpeen mukaan. Se imee liian hien, eikä tarvitse joka päivä vaihtaa liivejä. En ole muutoin kova hikoamaan, mutta kuumina kesäpäivinä noiden palojen käyttö lisää mukavuutta. Vaihdan alusvaatteet aina saunan ja/tai suihkun jälkeen, eli tarpeen mukaan, kesäisin lähes päivittäin, talvisin yleensä kahdesti viikossa.

Vierailija
28/36 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sä ap hikoilet ja ihosi erittää rasvaa. Viikon pesemättä olleet liivit varmasti jo haiskahtavat, hyi.

Puhumattakaan niistä piksuista. Miten joku ei vaihda päivittäin?!

Viikon vanhat pyllyn ja pillun tuoksut pöksyissä on noin 500€ arvoisia nettikaupassa. NUUH! OOHH! RUNKS!

M60

Vierailija
29/36 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinsikat viikottain,pikkarit joka päivä.vaikea löytää oikeanlaisia pikkareita kun on niin isot munat,vaikka nainen olenkin.

Vierailija
30/36 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, minun mielestäni riittää. Mitäs se sinulle kuuluu?

Katsos, kun joillekin on sietämätön ajatus, että kaikki ihmiset eivät toimi juuri niin kuin he itse. Tämän asian esiintulo aiheuttaa välittömän kettuilun tarpeen.

Vierailija
31/36 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka vuosi, tai viimeistään kun vaimo pyytää.

https://tinyurl.com/utsswudr

Vierailija
32/36 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä puhtaat alusvaatteet. Käyn tietty joka päivä suihkussa enkä laita käytettyjä alusvaatteita puhtaalle iholle.

Vierailija
33/36 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piksut? En tiennyt että kukaan sanoo pikkuhousuja piksuiksi.

En minäkään. Olen käyttänyt termiä biksut bikineistä. Pikkuhousut ovat taas pikkarit tai alkkarit.

Nyt ei sitten tiedä ovat piksut pikkuhousut vai jonkun b:n huonosti ääntävän bikinit 😂

Vierailija
34/36 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vaihdan rintaliivit todella harvoin. Vaihtelen siis kyllä, mutta en pese usein. Pikkuhousut vaihdan joka päivä. Hikoilen sairaudesta johtuen hyvin vähän. Myös sama paita saattaa mennä päivästä toiseen.

Vierailija
35/36 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rinsikat viikottain,pikkarit joka päivä.vaikea löytää oikeanlaisia pikkareita kun on niin isot munat,vaikka nainen olenkin.

Annatko miehen imaista ennenkuin pyllistät?

Vierailija
36/36 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sä ap hikoilet ja ihosi erittää rasvaa. Viikon pesemättä olleet liivit varmasti jo haiskahtavat, hyi.

Puhumattakaan niistä piksuista. Miten joku ei vaihda päivittäin?!

Ehkä semmoinen joka ei käy päivittäin ihmisten ilmoilla?

Itse olen työkyvytön, ja kun täytyy kauppaan lähteä niin käyn suihkussa ja laitan puhtaat vaatteet. 

Muun ajan olen miten olen, välillä ilman housujakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi