Kuinka usein vaihdatte piksut ja rintsikat?
Itse vaihdan piksut ehkä joka toinen päivä. Rintaliivit saattaa mennä viikonkin, jos en hikoa.
Kommentit (36)
Piksut tietysti päivittäin, rintsikoita en käytä kuin silloin, kun pitää käydä toimistolla tai muuten kaupungilla (työskentelen lähes täysin etänä). Muutaman käytön jälkeen pesen.
Joka päivä vaihdan. Sen verran täytyy olla kumpiakin kaapissa. En saisi millään edellisen päivän alusvaatteita puettua päälleni.
Pikkuhousut päivittäin ja aina jos hikoilen helteellä tai liikkuessa. Rintsikat viimeistään parin päivän käytön jälkeen ja päivittäin nekin jos olen hikoillut enemmän.
En ymmärrä näitä ohjeita joita välillä näkee, että rintsikat tulisi pestä muutaman päivän tai jopa viikon välein. Miksi lähimpänä ihoasi olevaa vaatekappaletta tarvitsisi muka vaihtaa vain niin harvoin?! Pyritään kai "suojelemaan" kalliita laatuliivejä tai jotain.
Kyllä sä ap hikoilet ja ihosi erittää rasvaa. Viikon pesemättä olleet liivit varmasti jo haiskahtavat, hyi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sä ap hikoilet ja ihosi erittää rasvaa. Viikon pesemättä olleet liivit varmasti jo haiskahtavat, hyi.
Puhumattakaan niistä piksuista. Miten joku ei vaihda päivittäin?!
En käytä rintaliivejä, mutta aluspöksyt vaihdan kerran päivässä.
Joka aamu suihkun jalkeen puhtaat.
Ainoa oikea vastaus: tarpeen mukaan. Talvisin riittää yleensä kahdesti viikossa, kesäisin useammin. Oikein hikisillä keleillä täytyy vaihtaa joka päivä.
Enpä vaihda ollenkaan.M61.Kalsarit ehkä kerran vuodessa.
Piksut joka päivä, ja rintsikoita harvemmin. Salilla tai lenkillä olleet rintsikat joka käytön tai vähintään joka toisen jälkeen pesen, kotona olen ilman rintsikoita. Eli ne mitkä töissä ja kaupassa ym päällä, ne pesen ehkä viiden päivän jälkeen.
Minä hikoan, kesät talvet. Tyypillisesti aamulla töihin puhtaat alushousut, mutta työpäivän jälkeen vaihdan toiset, joita käytän kahtena loppupäivänä, siis keskimäärin kolmet pöksyt kahdessa päivässä. Liivien vaihto kotiin tultua myös, mutta puhtaita harvemmin, koska käytän runsaahkon poveni alla paperia tai kangasta hikeä imemässä, muuten ei iho kestäisi. Pöksyt pesen aina 60 asteessa, liivit 40:ssa, koneella. Käsinpesua vaativia hepeneitä en hanki.
Ei puhtataita pikkuhousuja tarvitse joka ikinen päivä vaihtaa.
Etenkin jos on vain kotosalla.
Ei kaikilla naisilla valu mitään mönjää pikkareihin joka ikinen päivä.
Ihan puhtaat ja tuoksumattomat ovat pikkuhousut, kun ne illalla ottaa pois, ja vaihtaa pyjaman päälle.
Miksi ne pitäis heittää pyykkikoriin?
Vain suihkun jälkeen, eli nopeimmillaan joka toinen päivä. Käytän aina pikkuhousun suojaa, niin, että piksut on aina puhtaat, vaidan suojan 2 kertaa päivässä. .
Pikkuhousut joskus kaksikin kertaa päivässä mutta vähintään kerran. Rintsikat kaksi kertaa viikossa.
Kalsarit jokapäivä ja liivit 1-3pv välein riippuen tilanteesta.
Kerran vuodessa, yleensä jouluna jos joulupukki tuo uudet.
Vierailija kirjoitti:
Enpä vaihda ollenkaan.M61.Kalsarit ehkä kerran vuodessa.
Mahtaa sun miesrintsikat haista, kun et vaihda ollenkaan :D
Vierailija kirjoitti:
Pikkuhousut päivittäin ja aina jos hikoilen helteellä tai liikkuessa. Rintsikat viimeistään parin päivän käytön jälkeen ja päivittäin nekin jos olen hikoillut enemmän.
En ymmärrä näitä ohjeita joita välillä näkee, että rintsikat tulisi pestä muutaman päivän tai jopa viikon välein. Miksi lähimpänä ihoasi olevaa vaatekappaletta tarvitsisi muka vaihtaa vain niin harvoin?! Pyritään kai "suojelemaan" kalliita laatuliivejä tai jotain.
Miksi niitä pitäisi pestä myöskään sillä periaatteella, että ovat lähellä ihoa. Onhan paita ja housutkin suurimmaksi osaksi ihossa kiinni. Riippuu ihan olosuhteista, joskus rintsikat ovat hikiset jo tunninkin käytön jälkeen, talvella saattavat mennä viikkojakin.
Tämän tuosta ne pitää vaihtaa.