Muistoja 80luvun Kalle ratto ja Jallu lehdistä
Kallessa oli aina gayliite niin biukkomiehetkin voisi sitä tilata ilman paheksuntaa
Kommentit (3)
Olin noin 1984 aikohin töissä Tampereella Teerivuorenkadulla sijaitsevassa yrityksessä. Saman kadun perällä painettiin noita miesten "käsityölehtiä" ja alueen muiden yritysten kollit sitten aina pyrkivät inventoimaan lehtipainon roskiksen ajatuksella että löytyisi roskien ja viallisten lehtien joukosta pukuhuoneidensa seinille hyviä kuvia.
Muistan että yleistä pahennusta herätti kun alueelta oli saatu ansaan rotta ( alueella yritys joka valmisteli vihanneksia ja savusti kalaa). Joku oli sitten valalsinpylvääseen naulannut laudan vaaka-asentoon ja lautaan oli sitten laitettu rotan raato roikkumaan siten että se roikkui ikäänkuin katukäytävän keskikohdalla.
Luin kerran lukijan kertomuksen 80-luvun Jallusta tai Kallesta. Otsikko oli "mun muni muni mun mummuni". Mummo oli vietellyt pojan.
Kallessa oli myös gay-kirjeenvaihtopalsta jonka kautta hain ensi kertaa seuraa, se oli inttiaikana 80-luvulla. Laitoin ilmoituksen ja vastauskirjeet tuli kasarmille. Vähänkö jännitti mitä tapahtuisi jos kirjeiden sisältö joutuisi vääriin käsiin siellä. Muutaman "hutin" jälkeen löytyi tosi hyvä kaveri iltalomien iloksi. Kesti kunnes lähdin RUK:iiin.