Hyi helvetti. Junasssa vastapäätä istui hieltä, kuselta, tupakalta ja viinalta haiseva mies, joka kaivoi nenää jatkuvasti koko matkan.
Avasi olut tölkin melkein heti päästyään istumaan niin, että kuohut lensivät melkein päälleni.
Mies tuijotti suu auki minua aivan estotta. Välillä katseli kasvojani ja välillä rintojani.
Mistä tällaisia ääliöitä oikein tulee??!
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Älä kiusaa meitä tällä aloituksella.
Nimenomaan. Älä tänne kirjoittele, vaan osta oma auto.
"Vad annat väntar du dig i kollektivtrafiken?"
Se on komunlt5rafiken!
Joku fälse-fläägg ääliö!
Parempi noin, kuin hajuvesipilvessä kanssamatkustajia tukehduttava.
No ei ole fiksua tuijottaa tissejä, vaikka kuinka olisi aivonsa juonut!!!
Kaivoin myös persettä välillä. Taisit olla vessassa silloon
Vierailija kirjoitti:
Kyllä heidät voi pyytää poistamaan.
Keneltä? Lippujen tarkastajaltako, jos semmoinen sattuisi osumaan paikalle?
Niin, että paskalle saa haista, kunhan ei tuoksu liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Hän on varmaankin menossa äänestämään vasemmistoa.
Kyllä se oli ihan naispersu, ja vielä kukkeimmasta päästä. Niitten sukupuoli on vaan piilossa kaikein ryönän alla. Piti ap:tä vertaisenaan kun katseli himoiten.
No itse olin junassa kun joku kiinalainen kävi vessassa pesulla. Sitä vettä valui pitkin käytävää ja alakertaan ja konnari oli vähän vaikeena :D
Siis junassa oli tyypillinen HELLsinkiläinen
Vierailija kirjoitti:
No itse olin junassa kun joku kiinalainen kävi vessassa pesulla. Sitä vettä valui pitkin käytävää ja alakertaan ja konnari oli vähän vaikeena :D
Sentään pesi itsensä, olis tämäkin hajuherne mennyt pesulle eikä kaivanut nenää.
Mä olisin sanonut että nenänkaivaminen on oksettavaa.
Vrmaan kotimatkalla Tampereen puoluekokouksesta. Oli pakko laittaa tämä tuolle vasemmiston vihaajalle kuitiksi.
Mistä alkoholisteja tulee?
Kaikenlaisista taustoista.
Yleensä riippuvuusgeenin kantaja koukuttuu nopeasti, mutta joskus juomista opetellaan pikkuhiljaa, kunnes aivot ovat kemiallisesti viinasta riippuvaiset ja juomattomuus aiheuttaa ahdistusta, joka pakottaa juomaan lisää.
Riippuvuusgeenejä kantaa noin 10% suomalaisista. Nämä geenimuunnokset ovat yleisimpiä suomalaisten, inukien ja Pohjois-Amerikan intiaanien keskuudessa.
Alkoholistin keskimääräinen elinikä on 42 vuotta ja se on etenevä, parantumaton ja tappava sairaus.
Ihan suotta typerykset toisianne osoittelette. Juoppo löytyy jokaisen suvusta, useampikin jos suvulla on noita altistavia geenejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä kiusaa meitä tällä aloituksella.
Aivan! Joitakin asioita voi pitää omana tietonaan!
EI kiinnosta kännisääliöt eikä heistä kirjoittavat!
No, oikeasti kiinnosti jopa niin paljon. että piti kommentoidakin. Mutta silti, hyh hyh ja voi voi.
Niin no se on semmoista se köyhän elämä.
Julkisissa kulkuneuvoissa saattaa tulla vastaan vaikka minkälaista kulkijaa.
Vierailija kirjoitti:
No ei ole fiksua tuijottaa tissejä, vaikka kuinka olisi aivonsa juonut!!!
Tuskin niissä nahkaläpysköissä oli edes mitään tuijottamista, paitsi ap:n unelmissa.
Se olin minä!!! MINÄMINÄ! 193 CM 53 kenkäsen numeroo ja tyyhmäää!