Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leikkaisinko takapuoleen asti ulottuvat hiukseni lyhyeksi polkaksi?

Vierailija
17.08.2023 |

Mun hiukset ulottuu takapuoleen asti, mutta olen totaalisen kyllästynyt säätämään niiden kanssa. Niitä ei voi pitää auki, kun ne on tunnissa ihan sotkussa ja niiden peseminen vaatii suunnittelua, kun mulla ei ole hiustenkuivaajaa eikä hiukset välttämättä kuivu ennen nukkumaanmenoa.

Mitä sanotte?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt ja tasapitkä polkka keskijakausella vasta onkin kulttitukka! :D

Hiukset pysyy, lahko vaihtuu vai lahko pysyy, hiukset vaihtuu?

Vierailija
22/50 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko polkaksi. Voihan hiukset olla niskaan, hartioille tai yläselkäänkin. Aina on vaihtoehtoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pitäis sanoa? Leikkaa. Voit lahjoittaa ne syöpäsairaiden hyväksi. Niistä tehdään peruukkeja.

https://www.myclips.fi/hiusten-luovuttaminen

Toi on tosi kiva idea!

Vierailija
24/50 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile ensin öljyhoitoja vaikkapa youtubesta saa ohjeita.

Minusta pitkät hiukset ovat upeita, toisaalta olen itsekin kohahduttanut pariin otteeseen leikkaamalla pixien. Nyt yritän kasvattaa hiuksia, sillä olkapituiset ja sitä pidemmät ovat yksinkertaisesti helpommat laittaa ja huolitella kuin lyhyet.

Entä joku välimalli, esim lapaluille ulottuvat hiukset?

Ai oikein kohahduttanut?! 😁

Vierailija
25/50 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan miehet enää häiritsisi, jos on aiemmin mahdollisesti ollut ongelmana.

Vierailija
26/50 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi nähdä se takapuoli niin sitten voisi sanoa jotakin.

Vierailija
27/50 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeile ensin öljyhoitoja vaikkapa youtubesta saa ohjeita.

Minusta pitkät hiukset ovat upeita, toisaalta olen itsekin kohahduttanut pariin otteeseen leikkaamalla pixien. Nyt yritän kasvattaa hiuksia, sillä olkapituiset ja sitä pidemmät ovat yksinkertaisesti helpommat laittaa ja huolitella kuin lyhyet.

Entä joku välimalli, esim lapaluille ulottuvat hiukset?

Ai oikein kohahduttanut?! 😁

Niinpä! En olisi itsekään osannut arvata reaktioiden mittaa ja määrää. Olisitpa ollut paikalla ja et ihmettelisi sanavalintaa.

Vierailija
28/50 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polkka on aivan hirveä jos paksut hiukset pitää olla kerrostettu ettei tunnu ahdistavalta peruukilta.

Vierailija
29/50 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omapa on asiasi.

Vierailija
30/50 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu onko aloittaja mies vai nainen

Vierailija
31/50 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takapuoleen asti ylettyvät hiukset eivät ole ikinä kauniit. Niistä tulee mieleen jonkun kultin jäsen.

No, ehkä makuasia.

Näin miesnäkökulmasta nainen, jolla on tuollaiset hiukset, on heti kiinnostava, naisellinen ja pantava.

Vierailija
32/50 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan kannata, jos et ole aiemmin tykännyt polkasta.

Mutta takapuoleen asti pitkät on aina rumat varsinkin, jos se on tasapitkä niinkuin yleensä kaikilla on.

Leikkaa jonkun verran, korkeintaan lapaluihin asti pituus ja sit kerrostat sen nätiksi.

Vierailija
33/50 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkauta ensin vähän lyhyemmiksi esim. lapaluu-mittaan. Kerrostusta hiuksiin (jos se ei ole aivan ohut liuhuletti). Se kyllä jo kertoo sinulle sitten haluatko vielä lyhyemmät. Tuokin on jo iso muutos.

Vierailija
34/50 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole naisellisempaa ja kauniimpaa naisella, kuin takapuoleen asti yltävät hiukset, näyttää ihanalta mm.takaapäin jyystäessä. Itse jätin exäni, kun hän leikkasi hiuksensa lyhyeksi, ei uskonut vaikka varoitin. Nyt on uusi nainen kierrossa, jolla hiukset peppuun asti. Mmmm...

- Sovinisti

Vierailija
35/50 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on oma asiasi,jaksatko niitä hoitaa?

Vierailija
36/50 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo leikkauta ihmeessä ensin kerrostettu, lapaluiden yläosaan oleva malli johon myös itselle sopiva otsatukka sopii hienosti. Saahan sen polkan sitten myöhemmin leikattua jos haluaa

Vierailija
37/50 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs valju :)

Vierailija
38/50 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut tapana leikata semmoinen long bob kun kyllästyn pitkän tukan hoitoon, sit se vuodessa-parissa on taas hillittömän pitkä. Pitkä polkka on helppo mitta, helppo hoitaa ja laittaa. Ainakin mun luonnonkiharalla hiuslaadulla.

Vierailija
39/50 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä leikkautin enkä enää ole palannut pitkiin hiuksiin. Paljon vähemmällä pääsee.

Minäkin leikkautin, mutta lyhyempi tukka ei ollutkaan minun juttuni, vaikka helpompaa olikin. Onneksi mun hiukset kasvavat nopeasti ja ovat kasvaneet jo uudestaan pitkiksi. 

Niin minäkin. Ja samoin tuloksin.Näytin paljon mitäänsanomattomammalta lyhyemmillä (polkka) hiuksillani. Nyt on taas vyötäröön ja en enää toivottavasti hölmöile hiusteni kanssa.

Vierailija
40/50 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos lakkaisit neuvomasta kun et mitään tiedä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi