Leikkaisinko takapuoleen asti ulottuvat hiukseni lyhyeksi polkaksi?
Mun hiukset ulottuu takapuoleen asti, mutta olen totaalisen kyllästynyt säätämään niiden kanssa. Niitä ei voi pitää auki, kun ne on tunnissa ihan sotkussa ja niiden peseminen vaatii suunnittelua, kun mulla ei ole hiustenkuivaajaa eikä hiukset välttämättä kuivu ennen nukkumaanmenoa.
Mitä sanotte?
Kommentit (50)
Ei ole pakko polkaksi. Voihan hiukset olla niskaan, hartioille tai yläselkäänkin. Aina on vaihtoehtoja.
Vierailija kirjoitti:
Mitä pitäis sanoa? Leikkaa. Voit lahjoittaa ne syöpäsairaiden hyväksi. Niistä tehdään peruukkeja.
Toi on tosi kiva idea!
Vierailija kirjoitti:
Kokeile ensin öljyhoitoja vaikkapa youtubesta saa ohjeita.
Minusta pitkät hiukset ovat upeita, toisaalta olen itsekin kohahduttanut pariin otteeseen leikkaamalla pixien. Nyt yritän kasvattaa hiuksia, sillä olkapituiset ja sitä pidemmät ovat yksinkertaisesti helpommat laittaa ja huolitella kuin lyhyet.
Entä joku välimalli, esim lapaluille ulottuvat hiukset?
Ai oikein kohahduttanut?! 😁
Ei ainakaan miehet enää häiritsisi, jos on aiemmin mahdollisesti ollut ongelmana.
Pitäisi nähdä se takapuoli niin sitten voisi sanoa jotakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile ensin öljyhoitoja vaikkapa youtubesta saa ohjeita.
Minusta pitkät hiukset ovat upeita, toisaalta olen itsekin kohahduttanut pariin otteeseen leikkaamalla pixien. Nyt yritän kasvattaa hiuksia, sillä olkapituiset ja sitä pidemmät ovat yksinkertaisesti helpommat laittaa ja huolitella kuin lyhyet.
Entä joku välimalli, esim lapaluille ulottuvat hiukset?
Ai oikein kohahduttanut?! 😁
Niinpä! En olisi itsekään osannut arvata reaktioiden mittaa ja määrää. Olisitpa ollut paikalla ja et ihmettelisi sanavalintaa.
Polkka on aivan hirveä jos paksut hiukset pitää olla kerrostettu ettei tunnu ahdistavalta peruukilta.
Riippuu onko aloittaja mies vai nainen
Vierailija kirjoitti:
Takapuoleen asti ylettyvät hiukset eivät ole ikinä kauniit. Niistä tulee mieleen jonkun kultin jäsen.
No, ehkä makuasia.
Näin miesnäkökulmasta nainen, jolla on tuollaiset hiukset, on heti kiinnostava, naisellinen ja pantava.
Ei varmaan kannata, jos et ole aiemmin tykännyt polkasta.
Mutta takapuoleen asti pitkät on aina rumat varsinkin, jos se on tasapitkä niinkuin yleensä kaikilla on.
Leikkaa jonkun verran, korkeintaan lapaluihin asti pituus ja sit kerrostat sen nätiksi.
Leikkauta ensin vähän lyhyemmiksi esim. lapaluu-mittaan. Kerrostusta hiuksiin (jos se ei ole aivan ohut liuhuletti). Se kyllä jo kertoo sinulle sitten haluatko vielä lyhyemmät. Tuokin on jo iso muutos.
Mikään ei ole naisellisempaa ja kauniimpaa naisella, kuin takapuoleen asti yltävät hiukset, näyttää ihanalta mm.takaapäin jyystäessä. Itse jätin exäni, kun hän leikkasi hiuksensa lyhyeksi, ei uskonut vaikka varoitin. Nyt on uusi nainen kierrossa, jolla hiukset peppuun asti. Mmmm...
- Sovinisti
Sehän on oma asiasi,jaksatko niitä hoitaa?
Joo leikkauta ihmeessä ensin kerrostettu, lapaluiden yläosaan oleva malli johon myös itselle sopiva otsatukka sopii hienosti. Saahan sen polkan sitten myöhemmin leikattua jos haluaa
Mulla on ollut tapana leikata semmoinen long bob kun kyllästyn pitkän tukan hoitoon, sit se vuodessa-parissa on taas hillittömän pitkä. Pitkä polkka on helppo mitta, helppo hoitaa ja laittaa. Ainakin mun luonnonkiharalla hiuslaadulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä leikkautin enkä enää ole palannut pitkiin hiuksiin. Paljon vähemmällä pääsee.
Minäkin leikkautin, mutta lyhyempi tukka ei ollutkaan minun juttuni, vaikka helpompaa olikin. Onneksi mun hiukset kasvavat nopeasti ja ovat kasvaneet jo uudestaan pitkiksi.
Niin minäkin. Ja samoin tuloksin.Näytin paljon mitäänsanomattomammalta lyhyemmillä (polkka) hiuksillani. Nyt on taas vyötäröön ja en enää toivottavasti hölmöile hiusteni kanssa.
Mitäs jos lakkaisit neuvomasta kun et mitään tiedä.
Lyhyt ja tasapitkä polkka keskijakausella vasta onkin kulttitukka! :D
Hiukset pysyy, lahko vaihtuu vai lahko pysyy, hiukset vaihtuu?