Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leikkaisinko takapuoleen asti ulottuvat hiukseni lyhyeksi polkaksi?

Vierailija
17.08.2023 |

Mun hiukset ulottuu takapuoleen asti, mutta olen totaalisen kyllästynyt säätämään niiden kanssa. Niitä ei voi pitää auki, kun ne on tunnissa ihan sotkussa ja niiden peseminen vaatii suunnittelua, kun mulla ei ole hiustenkuivaajaa eikä hiukset välttämättä kuivu ennen nukkumaanmenoa.

Mitä sanotte?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehkä tekisi noin radikaalia muutosta kerralla vaan leikkauttaisin vaikka olkapäille tai vähän niiden alle ulottuvat hiukset.

Vierailija
42/50 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhennä ne nyt lapaluiden alareunaan asti yltäviksi. On reilusti lyhyemmät kuin nykyinen, mutta ei kuitenkaan liian lyhyt. Jos sen jälkeen vielä tuntuu, että haluat sen polkkatukan, niin voit leikata lyhyemmäksi. Lapaluiden alareunaan yltävät on kauniin pituiset, mutta helpommat pestä ja kuivata kuin hirveän pitkät.

Minullakin oli hiukset pyllyn alapuolelle, ja pyysin kaveria leikkaamaan ne lapaluiden alareunaan. Kateellinen kaveri kuitenkin lyhensi lapaluiden yläreunaan, ja se ärsytti, koska niistä tuli liian lyhyet ja oli hankala laittaa niitä esim. kivasti kiinni. Nyt ne ovat kasvaneet taas en verran, että ovat pidemmät kuin lapaluiden alareunaan. En varmaan enää kasvata hiuksia pyllyn alapuolelle, mutta en myöskään leikkaa kovin lyhyeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No leikkaa, sittenhän näät tykkäätkö siitä. Kyllä se kasvaa takaisin.

Vierailija
44/50 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin leikkasin vastaavassa tilanteessa. Ne olivat tosi vaativat hoitaa ja pidin hiuksia lähes aina kiinni. Hiustenpesu itsessään oli jo ihan kamalaa, kun hiukset olivat ja ovat paksut ja painavat. Mulla ihan kädet väsyi siinä hommassa.

Vierailija
45/50 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuslaadusta riippuu, voiko kerrostaa tai onko se lyhyt helpompi kuin pitkä. Itse leikkautin pitkästä lyhyeksi, oma hiuslaatu sellainen että joka aamu piti tällätä. Nyt lapaluihin asti oleva suora, kerrostus ei omalla hiuslaadulla toimi. Hiukset on paksut, tai siis niitä on paljon, mutta itse hius on silkkinen, liukas ja ohut eikä pysy missään.

Vierailija
46/50 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon leikannut aina kun hiukset alkaa takkuuntua. Mut sen jälkeen kun siirryin curry girl metodiin (sovellettuna), ne ei ole enää takkuuntuneet ja nyt ne on päässyt tosi pitkiksi. Välillä ärsyttää kun uittaa hiukset vahingossa tyyliin kahvikupissa, tykkään siis pitää auki, mutta onhan ne kauniit eikä raaskisi leikata...

Vierailija
47/50 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite en leikkaisi, ovat varmasti tosi kauniit. Varmasti myös kova hoitaminen niissä.

Mulla on lapaluihin asti olevat hiukset ja ne on kyllä sinällään helpot, kun saa kiinni ja malli pysyy pitkään samana ilman parturissakäyntiä.

Mutta tollaiset kulttihiukset on ihanat, eikä sellaisia kaikille kasva. :)

Vierailija
48/50 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Takapuoleen asti roikkuva tukka ei näytä kivalta.

Vierailija
49/50 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi moni näyttää polkassa lähinnä katto kassiselta - etenkin keski-iässä. En kyllä laikkaisi.

Vierailija
50/50 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ubbelisbubbelis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi