Rehn mokasi pahasti: sanoi itseään albiinoksi
Albinismiyhdistys jyrähti: https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/e715eab6-ef57-49d0-aadc-07690b936…
Kommentit (127)
Huono läppä tuo silti oli. Herra kun itse kuitenkin kutsuu itseään harkitsevaksi.
Huoh. Jos herra Albiino olisi pressana, saisi varmasti jännittää koko ajan, että mitähän hauskaa etnistä huumoria sitten seuraavaksi. Sellasia ne savolaiset on, lupsakoita.
Taatusti treenannut tuon kevennyksen moneen kertaan, kun on jo kerran aikasemminkin käyttänyt samaa "vitsiä".
Eikö hän siis tiedä mitä albiino tarkoittaa?
Olli Rehn ja Stubb ovat liittovaltion ehdokkaita. Liittovaltiossa on hyvät ja huonot puolensa. Luulisin, että Jussi Halla-aho on toisella kierroksella Pekka Haaviston kanssa.
Albiino-Olli ja Olmi-Jussi kisaavat jo kovat piipuissa.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin maltan odottaa, kun puolueeton media HS huomenna aloittaa kolmen viikon cancelointikampanjan. 🤩🤩🤩🤩
Kyllä siellä jo muna huurussa ollaan näppäistöä paukuttamassa.
Olli Albinonin kisa lähti g-mollissa.
Olisiko tällaisissa tölväisyissä kyse siitä, että halutaan tahallaan murentaa omaa kuvaa ja tehdä hallaa omalle imagolleen, jotta ei joutuisi presidentin pestiin, koska ei sitä todellisuudessa halua.
Odotamme seuraavan ehdokkaan möläytystä.
Ihanaa tämä loukkaantumisen kulttuuri. Kaikki voittavat. NOT.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle aiheuttaa vastareaktion kaikki nää mielensä pahoittajat.
Kai ymmärrät että uhriutuminen on nykyään muotia. Rehn tosin uhriutui väärällä tavalla, kun ei raukka ymmärrä pelin sääntöjä kepulaisena...
Uhriutui mistä?
No kun ikänsä veronmaksajien varoilla loisinut pullataikinan värinen ja muotoinen vanhusikäinen miesoletettu yrittää saada sympatiaa ihonvärillään, niin onhan se koomisen typerä muuvi. Sen nyt näkee ihan jo tällainen suunnilleen samanikäinen vaalea täti-ihminenkin.
P.S. Tunnen yhden albiinon, ei ole oikeasti hänellä kauhean helppoa.
Ai. Minä tunnen kaksi. Molemmat sijoittuneet hyville paikoille työelämässä, ovat perheellisiä ja tyytyväisiä elämäänsä.
Ei se sitä tosiasiaa silti poista, että näkö on umpihuono eikä kestä olla ulkona päivisin kesällä.
Jahas. No nyt on taas kerran sitten uusi päivystävä rasse löydetty. Hyvä! Tällaiset jalkapuuhun ja raipattavaksi.
Nythän on ehdolla myös ihmistä teeskentelevä psykopaatti. Arvatkaa itse ketä tarkoitan!
Vierailija kirjoitti:
Eikö hän siis tiedä mitä albiino tarkoittaa?
Etkö itse tiedä, mitä tarkoittaa kun joku on savolainen?
Olli voisi värjätä hiuksiaa kuten Aaltola näyttäisi tekevän. Ei tietenkään yhtä mustaksi koska näyttää epäaidolta.
Voi luoja tätä nykyajan mielensäpahoittamista
N55
Kyllä on aivan hirvittävää kielenkäyttöä. Voi kauhistuksen kanahäkki! Tämä aiheuttaa syviä traumoja valkoisille.
Saman albiino-vitsin Rehn kertoi lehtihaastattelussa 21.6. Seuraavaksi kertoo varmaan samat jalkapallovitsit, jotka olemme kuulleet kerta toisensa jälkeen. Hupiukko kun on eikä mikää harmaa!
No ei se oikeasti ole albiino. Ole huoleti.