Rehn mokasi pahasti: sanoi itseään albiinoksi
Albinismiyhdistys jyrähti: https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/e715eab6-ef57-49d0-aadc-07690b936…
Kommentit (127)
Renhille hyvään kannatukseen olisi riittänyt, jos olisi pitänyt suunsa kiinni!
Michael Jackson keskustan ehdokkaaksi?!
Tuskin maltan odottaa, kun puolueeton media HS huomenna aloittaa kolmen viikon cancelointikampanjan. 🤩🤩🤩🤩
Vierailija kirjoitti:
Heitti sen " läppänä" eli vitsinä.
Klassinen vitsi vitsi, vitsin varjolla kaikenlaista heitelty.
MITEN VOI TOLLANEN OLLA EHDOLLA??
Suksikaa nyt hevon vi....... kaikki ammattiloukkaantujat.
Vierailija kirjoitti:
Michael Jackson keskustan ehdokkaaksi?!
Mitä tekemistä hänellä on albiinojen kanssa?
Setämies taas laukomassa ableismejaan, ULOS!
Mulle aiheuttaa vastareaktion kaikki nää mielensä pahoittajat.
Todella iljettävää jos heitti vitsinä, tuossa ei ole mitään hauskaa. Albinismi ei ole mikään vitsin aihe.
Onko HS etsinyt jo eksän eksän eksän päiväkotiajoilta todistamaan että "silloinkin se sanoi haista paska"? 🤣🤣🤣🤣🤣
Nykyään on ihan pöljää. Kytätään muiden puheita ja takerrutaan yhteen sanaan. Ihmiset eivät ole täydellisiä, eikä tarvitse ollakaan.
Ymmärtäisin, jos Rehn olisi toistuvasti pilannut tätä ihmisryhmää.
Oksettaa tämä riidanhaluinen yhteiskunta. Hyi.
Vierailija kirjoitti:
Kai ymmärrät että uhriutuminen on nykyään muotia. Rehn tosin uhriutui väärällä tavalla, kun ei raukka ymmärrä pelin sääntöjä kepulaisena...
Vierailija kirjoitti:
Nykyään on ihan pöljää. Kytätään muiden puheita ja takerrutaan yhteen sanaan. Ihmiset eivät ole täydellisiä, eikä tarvitse ollakaan.
pilkannut*
Olen nähnyt sen alkuperäisen tilanteen. Hän tarkoitti sitä, että hän ei ole iän myötä harmaantunut vaan vaalentunut. Albiino kuulostaa eriltä kuin sanoa olevansa blondi. Jälkeenpäin voi todeta, että ei olisi kannattanut käyttää mitään mielikuvia.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kyllä anteeksipyynnön ja aktiivisen katumisen paikka, eikä sekään toki riitä.
Niin, emme voi olla varmoja siitä onko katumus aitoa ja mitä liikkuu Rehnin päässä - mitä tämä oikeasti ajattelee. Tähän tulemme palaamaan tuon tuosta.
Vierailija kirjoitti:
On hän käyttänyt samaa kielikuvaa kerran aiemminkin, mutta sillä kertaa meni ihmisiltä ohi. Ei minusta mitenkään onnistunutta "huumoria", mutta kun pitää väkisin yrittää olla hauska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai ymmärrät että uhriutuminen on nykyään muotia. Rehn tosin uhriutui väärällä tavalla, kun ei raukka ymmärrä pelin sääntöjä kepulaisena...
Uhriutui mistä?
Hakeuduin oitis vaatekaappiini, joka on mun turvatila😭