Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko normaalia että vuokraisäntä haluaa puolet maksusta tilille ja puolet käteisellä?

Vierailija
16.08.2023 |

Tuntuu vähän oudolta tavalta hoitaa asia.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä maksan osan luonnossa ja loput käteisellä.

En ikinä sais muuten asua Hki keskustassa omassa yksiössä 160€/kk.

N17

Eikö sua okseta oma elämäntapasi.

Eikö sua okseta oma tyhmyytesi?

On ihmisen mielestä oikea monikin tie joka lopulta on kuoleman tie.

Vierailija
62/64 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] Vuokraa firmalta, maksa vuokra tilille kokonaisuudessaan.[/quote]

Miltä firmalta?[/quote]

Tai käytä hyvämaineista välittäjää. Käsittääkseni Vuokraturva on aika hyvin onnistunut pitämään toimintansa asiallisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ilmoitin verottajalle kun tuommoista pyynti. Kuulun, että on joutunut maksamaan kauheat mätkyt. En siis mennyt vuokralle.

Hyvä🙂🙂

Vierailija
64/64 |
26.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla  on tilanne se että olen jo  2 vuotta   maksanut   vuokrat  käteisellä.  Minua  se  ei  ole  tähän saakka  haitannut  koska   maksoin vuokrani  omilla  rahoillani, nyt  kun olen jäännyt   työttömäksi  pyysin  että  saisinko kuitit  kaikista   käteisellä  maksamistani  vuokrista, vuokrantaja    sanoi  että  miksi  ja  mihin tarkoitukseen  tarvitset  vuokrakuitteja, kerroin että olen jäännyt  tyttömäksi  ja  joudun  Kelasta   hakemaan  toimeentulotukea, jotta  asiani  voidaan käsitellä  tarvitsen    vuokrantajan   allekirjoittamat kuitit yhteystietoineen   kaikista  käteisellä  maksamistani  vuokrista.  siihen  vuokranntajani  että   hänen  ei tarvitse   antaa  kuitteja     jälkikäteen, että kuulemma   vuokralaisen eli  minun oma  vika kun olen ollut  huolimaton     enkä ole  pyytänyt  kuittia  siinä  yhteydessä  heti kun olen käteisellä  maksanut.  Ja  on kuulemma  parempi  kuin  lähden  vähin äänin  että  hän  ei  halua  tyttömiä  vuokralaisia. Vaikuittaa  hiukan  omituiselta. Osaisiko kukaan   neuvoa  miten  saisin   vuokranantajan  antamaan  minulle  asijanmukaiset   vuokrakuitit  kaikista  käteisellä   maksamistani    vuokrista.