Onko normaalia että vuokraisäntä haluaa puolet maksusta tilille ja puolet käteisellä?
Kommentit (64)
[/quote] Vuokraa firmalta, maksa vuokra tilille kokonaisuudessaan.[/quote]
Miltä firmalta?[/quote]
Tai käytä hyvämaineista välittäjää. Käsittääkseni Vuokraturva on aika hyvin onnistunut pitämään toimintansa asiallisena.
Vierailija kirjoitti:
Minä ilmoitin verottajalle kun tuommoista pyynti. Kuulun, että on joutunut maksamaan kauheat mätkyt. En siis mennyt vuokralle.
Hyvä🙂🙂
Minulla on tilanne se että olen jo 2 vuotta maksanut vuokrat käteisellä. Minua se ei ole tähän saakka haitannut koska maksoin vuokrani omilla rahoillani, nyt kun olen jäännyt työttömäksi pyysin että saisinko kuitit kaikista käteisellä maksamistani vuokrista, vuokrantaja sanoi että miksi ja mihin tarkoitukseen tarvitset vuokrakuitteja, kerroin että olen jäännyt tyttömäksi ja joudun Kelasta hakemaan toimeentulotukea, jotta asiani voidaan käsitellä tarvitsen vuokrantajan allekirjoittamat kuitit yhteystietoineen kaikista käteisellä maksamistani vuokrista. siihen vuokranntajani että hänen ei tarvitse antaa kuitteja jälkikäteen, että kuulemma vuokralaisen eli minun oma vika kun olen ollut huolimaton enkä ole pyytänyt kuittia siinä yhteydessä heti kun olen käteisellä maksanut. Ja on kuulemma parempi kuin lähden vähin äänin että hän ei halua tyttömiä vuokralaisia. Vaikuittaa hiukan omituiselta. Osaisiko kukaan neuvoa miten saisin vuokranantajan antamaan minulle asijanmukaiset vuokrakuitit kaikista käteisellä maksamistani vuokrista.
Eikö sua okseta oma elämäntapasi.
Eikö sua okseta oma tyhmyytesi?
On ihmisen mielestä oikea monikin tie joka lopulta on kuoleman tie.