Onko normaalia että vuokraisäntä haluaa puolet maksusta tilille ja puolet käteisellä?
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
On tietysti. Myös puolet luonnossa on ihan tavanomaista ja hyvän vuokraustavan mukaista.
Älä valehtele, pervo.
Vuokra-asuntoja löytyy myös asunnonvölitysfurmoilta, joilla selkeät vuokranmaksusysteemit. Ei käteisellä maksua koskaan, sillä vuokratulot ovat veronalaista tuottoa firmalle. Noudattavat lakia.
Minä ilmoitin verottajalle kun tuommoista pyynti. Kuulun, että on joutunut maksamaan kauheat mätkyt. En siis mennyt vuokralle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veronkiertoa.
Miten heitossa se verenkiertoa on.
Kun samaan aikaan asunnonomistaja maksaa itse asunnon vastikkeen, ja mahdolliset remontit, mitä asunto-osakeyhtiössä milloinkin on?
Kyllä verottaja tietää AINA, kulloisenkin alueen vuokratason.
Vuokratulot ovat veronalaista tuottoa. Siten ob veronkiertoa.
Etkö käsitä, mitä pienempi vuokra on, sitä vähemmän asunnon omistaja voi vähentäää, sijoitusasuntonsa kuluja verotuksessa.?
Ei se sijoitus asunnon omistaja, pelkkää hyväntekeväisyttään sitä asuntoa muille vuokraa..
Hänen tulee saada asunnosta omat kuluns,pois.
Kuin myös voittoa sijoituksestaan.
Asunnon omistaja myös maksaa kaikki remontit asunnosta: vesiputkireminit, parveke- ja muut remontit.
Verottaja kyllä aina tietää kunkin seudun vuokratason.
Epälys verottajalla herää heti, jos joku yksityinen vuokranantaja vuokrailee asuntoaan, alle yleisen vuokratason.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tietysti. Myös puolet luonnossa on ihan tavanomaista ja hyvän vuokraustavan mukaista.
Älä valehtele, pervo.
Sarkasmitutkasi on rikki. Korjauta se, ääliö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veronkiertoa.
Miten heitossa se verenkiertoa on.
Kun samaan aikaan asunnonomistaja maksaa itse asunnon vastikkeen, ja mahdolliset remontit, mitä asunto-osakeyhtiössä milloinkin on?
Kyllä verottaja tietää AINA, kulloisenkin alueen vuokratason.
Vuokratulot ovat veronalaista tuottoa. Siten ob veronkiertoa.
Etkö käsitä, mitä pienempi vuokra on, sitä vähemmän asunnon omistaja voi vähentäää, sijoitusasuntonsa kuluja verotuksessa.?
Ei se sijoitus asunnon omistaja, pelkkää hyväntekeväisyttään sitä asuntoa muille vuokraa..
Hänen tulee saada asunnosta omat kuluns,pois.
Kuin myös voittoa sijoituksestaan.Asunnon omistaja myös maksaa kaikki remontit asunnosta: vesiputkireminit, parveke- ja muut remontit.
Verottaja kyllä aina tietää kunkin seudun vuokratason.
Epälys verottajalla herää heti, jos joku yksityinen vuokranantaja vuokrailee asuntoaan, alle yleisen vuokratason.
Niin, mitä sitten?! Ei se poista sitä kieroutta, että vuokralainen joutuu mahdollisesti vaikeuksiin käteisnaksun vuoksi. Varsinkin jos kyseessä nuori, jolla ei kokemusta vuokralla asumisesta/ elämästä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä valehtele, pervo.
Ime munaas, jos yletyt.
Suurin osa tämän palstan kommentoijista ovat
totaalisia pösilöitä.
Vain muutama kommentti palstaslla, on todella asiantunteva.
Ja yksityisessä vuokra-asunnossa asuneen kirjoittama.
Mutta niinhän se aina, ne tyhmimmät ja vajavaiset huutelee joka puolella eniten.
Just ne, jotka eivät edes osaa eivätkä tajua hävetä tyhmyyttään.
Ap, älä vuokraa. Etsi joltain viralliselta vuokra- asunnonvölittäjältä asunto, turvallinen ja maksu aina pankkitilille, jää myös sun pankkitilille todiste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä valehtele, pervo.
Ime munaas, jos yletyt.
Mennyvittuun
Vierailija kirjoitti:
totaalisia pösilöitä.Vain muutama kommentti palstaslla, on todella asiantunteva.
Ja yksityisessä vuokra-asunnossa asuneen kirjoittama.Mutta niinhän se aina, ne tyhmimmät ja vajavaiset huutelee joka puolella eniten.
Miksi kukaan jaksaisi vastata vakavasti ilmiselvälle trollille? Paitsi tietysti jos on niin tyhmä ettei tunnista edes ilmiselvää trollia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksityiseltä kun vuokraa, niin siinä on aina omat kujeensa. Tästä on kohta 25 vuotta, kun muutin pois kämpästä, jonka olin vuokrannut yksityiseltä. Pimitti tonnin takuuvuokran, koska niissä 30 vuotta vanhoissa tapeteissa oli elämisen jälkiä. Niin rumat tapetit vuodelta 1968, että eiköhän nuo olisi joutaneet vaihtoon jo kasarin alussa. Vuokranantaja pisti sen kämpän vielä myyntiin ja laittoi takuuvuokran tilille, jonka tuo oli tehnyt minun nimiin. Siellä oli tuhat markkaa visusti säilössä 20 vuotta. Se raha, joka oli mennyt 35 neliön yksiön tapettien vaihtoon. Miten voi olla tilillä säästössä raha, joka on laitettu remontointiin? Ja miksei hän voinut pantata sitä tonnia tilillä, joka oli hänen omissa nimissä? Miksi piti olla tilillä, joka oli minun nimissä, kun se raha ei kerran minulle kuulunut? Lopulta pankki ratkaisi tämän asian ja tuo minun nimissä ollut tili lakkautettiin. En tiedä, onko kyseinen henkilö enää edes elossa, vai mitä on tapahtunut.
Ei enää ikinä yksityiseltä vuokrakämppää.Tämä ap! Vuokraa firmalta, maksa vuokra tilille kokonaisuudessaan.
Miltä firmalta?
Riippuu mistä päin haet asuntoa. Netistä löytyy, katso esim. Oikotie, Lumo.
Vuokra-asuntoja löytyy myös vuokraovi.fi
Tietenkin löytyy.
Se tarjonta on kokonaan YKSITYISTEN VUOKRANANTAJIEN tarjontaa.
Julkiset vuokra- asunnot haetaan kunkin kunkin kunnan ja kaupungin. asuntotoimistoista.
Hakemuksen lliitteenä on oltava tulot., perheen koko, työpaikan tiedot, mahdolliset sosiaalituet, kuten toimeentulotuki ja niin edes päin.
Yhtteiskunnan halpa vuokraisiin asuntoihin pääsevät vain työttömät js muut yhteiskunna tuolla elävät ihmiset.
Eivät muut, kuin huono-osaiset.
Vierailija kirjoitti:
totaalisia pösilöitä.Vain muutama kommentti palstaslla, on todella asiantunteva.
Ja yksityisessä vuokra-asunnossa asuneen kirjoittama.Mutta niinhän se aina, ne tyhmimmät ja vajavaiset huutelee joka puolella eniten.
Just näin
Yhteidkunnn tukemien, huonosti hoidettuihin vuokra-asuntoihin, asutetaan työttömät, päihderiippuvaiseksi, ja itsestästään ja lapsistaan huolta pitämättömät yksin huoltajat.
Nuo huonosti hoidetut vuokra kasarmit, tunnetaan joka ikisessä suomalaisessa kaupungissa.
Jospa vuokranantajalla on menoja joita ei kerro vaimolleen, ja tarvitsee siis käteistä (peliriippuvuus?) Väittää että tekee palveluksen jollekkin ystävälleen javuokraa lapselle asunnon halvalla. Silti oli mitä oli, varo!
Taitaa olla jännävuokraisäntä kyseessä! Grrrrr!
[/quote] Mä maksan osan luonnossa ja loput käteisellä.
En ikinä sais muuten asua Hki keskustassa omassa yksiössä 160€/kk.
N17[/quote]
Eikö sua okseta oma elämäntapasi.
Vierailija kirjoitti:
Mä maksan osan luonnossa ja loput käteisellä.
En ikinä sais muuten asua Hki keskustassa omassa yksiössä 160€/kk.
N17
Eikö sua okseta oma elämäntapasi.
Eikö sua okseta oma tyhmyytesi?
Vierailija kirjoitti:
Ole sinä musta luikuri hiljaa valheinesi.
Vuokra-asuntoja löytyy myös vuokraovi.fi