Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmeessä vaihdevuosissakin "pitää" olla vielä halukas?

Vierailija
16.08.2023 |

Tiedättehän ne kaikki jutut "Seksi voi jatkua elämän loppuun asti", "Maija löysi seksuaalisuutensa vaihdevuosien jälkeen", "Miksi vaihdevuosi-ikäiset eivät hae apua seksiin", "Seksin ei tarvitse loppua vaihdevuosiin", "Vaihdevuosissa seksi on ihana mahdollisuus". Entä jos onkin tyytyväinen siihen, että seksi loppui eikä kaipaa sitä pätkääkään? Tuskin olen ainut. Sanotaan, että halukkaat vaihdevuosi-ikäiset naiset ovat tabu, mutta todellisuudessa heistä on mediassa jatkuvasti juttuja. Koskaan ei kirjoiteta naisista, jotka eivät seksiä enää kaipaakaan eivätkä ole kokeneet mitään "seksuaalista herätystä" neli- tai viisikymppisenä.

Kommentit (2165)

Vierailija
1621/2165 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On luonnonlaki, että vaihdevuosissa naisella ei ole seksiä. Surullista ehkä, mutta normaalia elämää. Miksi taistella vastaan?

Vierailija
1622/2165 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On luonnonlaki, että vaihdevuosissa naisella ei ole seksiä. Surullista ehkä, mutta normaalia elämää. Miksi taistella vastaan?

höpö höpö.

Mä olen ollut halukkaimmillani vasta vv alettua ja sen jälkeen. Ei enää pikkulapsia, ei hirveitä rahahuolia, eikä ennenkaikkea pms ja menkkoja häiritsemässä. Energiaa vapautuu nautintoihin ja aikaa on myös itselle ja miehelle enemmän. Olen myös - omasta mielestäni - ollut kauneimmillani +/-50v

Naiseuden upeinta aikaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1623/2165 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan voi määrätä, millaista seksiä ja missä iässä pitää olla.

Omalta kohdaltani voin kertoa, että seksi on edelleen hyvää, vaikka olen 72-vuotias. Ihminen ei menetä seksualisuuttaan eikä tuntoaistiaan, vaikka lapsia harva minun iässäni saa tai haluaa.

Otapa huomioon, että voit puhua vain omasta puolestasi.

Jokainenhan täällä puhu omasta puolestaan.

Edellin puhui minunkin puolestani. Olen 74 v ja olen koko aikuisikäni halunnut seksiä.

Puhun kaikkien halukkaiden puolesta😘

Höpö höpö, sinähän olet viiden vuoden sisään jo haudassa! Ja yhä vain mietit kutkaako alakerta 🤢

Kutkaa ihan viimeiseen hengenvetoon. Oletko ennustaja vai mitä.

Meidän suvussa eletään ilman lääkkeitä,yli 90 v.

Käykö kateeksi🐴🤯

Ilmoitan viestisi laittomaksi uhkaukseksi.😘

Melko säälittävää, jos tuossa iässä seksi on elämän tärkein asia kuten sinulle näyttää olevan. Yksinkertaisille ihmisille elämänsisällöksi todella riittää miehen patjana oleminen, vaikutat muutenkin vähän vajaalta hymiöinesi. Kukaan ei ole kateellinen lähemmäs 80-vuotiaalle, joka retostelee seksiasioillaan. Sääliksi todella käy.

T. Eri kuin se, jolle vastasit

Vierailija
1624/2165 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omalta kohdaltani voin kertoa, että seksi on edelleen hyvää, vaikka olen 72-vuotias. Ihminen ei menetä seksualisuuttaan eikä tuntoaistiaan, vaikka lapsia harva minun iässäni saa tai haluaa.

Edellin puhui minunkin puolestani. Olen 74 v ja olen koko aikuisikäni halunnut seksiä.

Höpö höpö, sinähän olet viiden vuoden sisään jo haudassa! Ja yhä vain mietit kutkaako alakerta 🤢

Käykö kateeksi🐴🤯

Melko säälittävää, jos tuossa iässä seksi on elämän tärkein asia kuten sinulle näyttää olevan. Yksinkertaisille ihmisille elämänsisällöksi todella riittää miehen patjana oleminen, vaikutat muutenkin vähän vajaalta hymiöinesi. Kukaan ei ole kateellinen lähemmäs 80-vuotiaalle, joka retostelee seksiasioillaan. Sääliksi todella käy.

Mielestäni seksin ei tulisi olla tärkein osa parisuhdetta missään elämän vaiheessa, mutta se on kuitenkin yksi tärkeä asia muiden joukossa. Aika surullista, jos jollekin seksielämä on vain miehen patjana olemista. Meillä ainakin seksielämä on kummallekin nautittava asia.

T. Myös eri.

Vierailija
1625/2165 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käykö kateeksi🐴🤯

Mielestäni seksin ei tulisi olla tärkein osa parisuhdetta missään elämän vaiheessa, mutta se on kuitenkin yksi tärkeä asia muiden joukossa. Aika surullista, jos jollekin seksielämä on vain miehen patjana olemista. Meillä ainakin seksielämä on kummallekin nautittava asia.

T. Myös eri.

Aika monihan täällä kirjoittaa miten onnellisia ovat kun ei ikinä tarvitse harrastaa enää seksiä. Taitaa olla aika negatiivisia kokemuksia seksistä heillä alunperinkin kun siitä oikein halutaan eroon.  

Vierailija
1626/2165 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on seksiä.

Vierailija
1627/2165 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käykö kateeksi🐴🤯

T. Myös eri.

Eikä se elämä pelkästään sen seksin ympärillä pyöri. Meillä seksi syventää sitä olemassa olevaa läheisyyttä ja rakkautta eikä suinkaa korvaa sen puutetta.

Vierailija
1628/2165 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meitä luonnonoikkuja taitaa olla enemmänkin, kun seksiä on edelleen, vaikka on vaihdevuosissa.

Vierailija
1629/2165 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ed

Miehet kiihottus varmaan,kunhan saisi seksiä.

Vierailija
1630/2165 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella on virtsankarkailua ja tenat käytössä, miehet ei tollasta mitään tajua,eikä huomaa.On se kiva naida kusista vaihdevuotista eukkoa.

Vierailija
1631/2165 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käykö kateeksi🐴🤯

Hahhaa, menittepä lankaan, 🤣😂😂😂😂😂

Vierailija
1632/2165 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluttomuutta pitäisi hoitaa????

Siinä hoidetaan samalla parisuhdetta. Ei sinkkutädin tarvitsekaan mitään tehdä.

Vierailija
1633/2165 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi moni tuntuu nyt sekoittavan vaihdevuodet vanhuuteen. Puhutaan parisuhteen viimeisistä vuosista, ihankuin kyseessä olisi 80-90 -vuotiaat mummelit ja papparaiset.

Vaihdevuodet alkavat naisella keskimäärin 52-vuotiaana. Voivat alkaa jo 10 vuotta aiemmin, mutta viimeistään 5-kymppisenä. Onko se muka joku sama kuin vanhuus? Olen itse 46 v., mieheni muutaman vuoden vanhempi ja meillä on seksiä melko säännöllisesti kerran viikossa, kuukautisten aikaan ei panna, mutta voidaan hyväillä muuten. Pelkään vaihtareita, eikä tämä ketju ainakaan pelkoani lievennä, pahentaa vain. Pitäisikö minun olla valmis luopumaan hyvästä seksielämästä ihan lähivuosina vain siksi, että se nyt on luonnollista ja kuuluu asiaan? Olenko valmis siihen? Onko mieheni valmis? Mitä seksin tilalle? Hormoneja en ole käyttänyt tähän astikaan, enkä haluaisi vaihtareissa aloittaa, ellei ole pakko. Ne kun eivät tunnu omalle päänupille sopivan (pillereitä nuorempana käytin).

Vierailija
1634/2165 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella keski-ikäisellä sairaudet rajoittaa,yhdellä tutulla hirveät vuodot,ei voi leikata (kuolema riski) 10 pv vaikka yli 50v ja monella ne virtsavaivat eli ei tarvi miettiä ikinä mitään seksiä.

Vierailija
1635/2165 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä tosikkoja,harrastaa kukin mitä harrastaa,ei kiinnosta.Miehet ottaa nämä seksi höpötykset vähän liian tosissaan,tänne voi kirjoittaa vaikka mitä potaskaa.

Vierailija
1636/2165 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisten haluttomuuteen ole mitään lääkkeitä. Estrogeeni ei lisää seksihaluja vaan testosteroni - myös naisilla - on se mikä tuo halut. Perehtykääpä asiaan googlettaen en jaksa selittää enempää.

Vierailija
1637/2165 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naisten haluttomuuteen ole mitään lääkkeitä. Estrogeeni ei lisää seksihaluja vaan testosteroni - myös naisilla - on se mikä tuo halut. Perehtykääpä asiaan googlettaen en jaksa selittää enempää.

Ja lisäyksenä liukkari ei ole mikään seksihalun tuojalääke. Ja voi olla ihan kosteat paikat luomuna vaihdevuosinakin eikä silti ole yhtään seksihaluja. Meitä on moneksi.

Vierailija
1638/2165 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan voi määrätä olemaan halukas. Jos nainen on se "haluton", mutta fyysistä potentiaalia haluihin vielä on, hellyys, huomaavaisuus ja naiselle mieluinen seksi jossa hän saa mitä haluaa (esim. orgasmeja, toisille orgasmi ei ole tärkeä vaan esim. pitkä, ihana ja hellä esileikki)

Vierailija
1639/2165 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

höpö höpö.

Mä olen ollut halukkaimmillani vasta vv alettua ja sen jälkeen. Ei enää pikkulapsia, ei hirveitä rahahuolia, eikä ennenkaikkea pms ja menkkoja häiritsemässä. Energiaa vapautuu nautintoihin ja aikaa on myös itselle ja miehelle enemmän. Olen myös - omasta mielestäni - ollut kauneimmillani +/-50v

Naiseuden upeinta aikaa!

Minulla tuo on tarkoittanut sitä, että taas on energiaa nostaa punttia ja käydä lenkillä. Seksi ei kiinnosta.

Vierailija
1640/2165 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne naisen halut pyytämällä tai varsinkaan kerjäämällä herää. Pitää osata käsitellä naista ja kuunnella. Joskus voi olla myös että ikä tekee tepposet ja haluttomuudelle ei voi mitään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän