Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmeessä vaihdevuosissakin "pitää" olla vielä halukas?

Vierailija
16.08.2023 |

Tiedättehän ne kaikki jutut "Seksi voi jatkua elämän loppuun asti", "Maija löysi seksuaalisuutensa vaihdevuosien jälkeen", "Miksi vaihdevuosi-ikäiset eivät hae apua seksiin", "Seksin ei tarvitse loppua vaihdevuosiin", "Vaihdevuosissa seksi on ihana mahdollisuus". Entä jos onkin tyytyväinen siihen, että seksi loppui eikä kaipaa sitä pätkääkään? Tuskin olen ainut. Sanotaan, että halukkaat vaihdevuosi-ikäiset naiset ovat tabu, mutta todellisuudessa heistä on mediassa jatkuvasti juttuja. Koskaan ei kirjoiteta naisista, jotka eivät seksiä enää kaipaakaan eivätkä ole kokeneet mitään "seksuaalista herätystä" neli- tai viisikymppisenä.

Kommentit (2165)

Vierailija
481/2165 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäisten naisten harrastuspiiristä kokemus: keskustelua yleisellä tasolla seksistä ja seksuaalisuudesta, tämän ketjun mielipide hyvin yleinen. Varomattomasti ja luottaen menin sitten mainitsemaan oman yhä voimakkaan libidoni ja seksielämän. Jotakin tapahtui, jota en aistinut tilanteessa. Minua alettiin tämän jälkeen kartella, ja muutaman kuukauden kuluttua joku kertoi, että takanapäin kutsutaan haisuhaaraksi ja panijaksi.

Vierailija
482/2165 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun perusteella voidaan tehdä yhteenveto, että perus av-mamma on koko ikänsä esittänyt halukasta ihan vain koska näin kuuluu tehdä. On avattu haarat, koska kuvitellaan sen olevan tärkeää. Avioliittoon ja lasten saamiseen asti jatketaan samalla linjalla. Kituutetaan surkeassa liitossa, kun mies haluaa vieläkin seksiä. Ja toki haukutaan kaikki oikeasti seksistä pitävät vähä-älyisiksi. 

Melkoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/2165 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäisten naisten harrastuspiiristä kokemus: keskustelua yleisellä tasolla seksistä ja seksuaalisuudesta, tämän ketjun mielipide hyvin yleinen. Varomattomasti ja luottaen menin sitten mainitsemaan oman yhä voimakkaan libidoni ja seksielämän. Jotakin tapahtui, jota en aistinut tilanteessa. Minua alettiin tämän jälkeen kartella, ja muutaman kuukauden kuluttua joku kertoi, että takanapäin kutsutaan haisuhaaraksi ja panijaksi.

Mitä jumalauta mä juuri luin! Nyt oikeasti kuolen nauruun!

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Vierailija
484/2165 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikeaahan tuo on, koska kaupallistetun nykyihmisen itsemyynti ja koko oleminen perustuu libidoon ja sen ympärillä (oman ja muiden) tempoiluun. Ja sitten, kauhea biologinen fakta iskee homo sapiensiin; elämän perusta katoaa! Libido heikkenee! Ei kiinnosta oma eikä muiden seksuaalisuus tai sen provosointi! Veden juontikin on nautinnollisempaa kuin aiemmin niin tärkeät alapäätouhut. Iskeekö masennus?

Kovin hyvin sanottu.

Hirvittää edes ajatella, kuinka paljon aikaa ja energiaa on TUHLANNUT miehiin ja seksiin liittyviin asioihin (ei siis itse siihen asiaan, vaan yleisesti ottaen). Kun ei se enää tässä iässä (40+) ole hottia, ei ollenkaan!

Puhu vaan omasta puolestasi.

Kyllä ihminen huijaa itseään, jos väittää, että tuntee olonsa yhä yhtä kuumaksi (=lisääntymiskykyiseksi) ja halukkaaksi, kun lisääntymiskyky on hiipunut. Seksijuttujen aito rietas ydinkuumuus = hyvät lisääntymiskyvyt.

Hyvä, ettei kukaan ole kertonut tätä 49-vuotiaalle vaimolleni. Hänen kohtunsa poistettiin kasvainten takia toissavuonna, mutta hän se vaan haluaa minua lähes joka päivä. Ja haluaisi vielä useammin, jos vain pystyisin itse.

Mä näen sen yhtenä elämänvaiheena, joka ei palaa, vaikka miten haluaisi (EN halua). Olen niin iloinen ollessani vapaa miesten miellyttämishalusta, joka jotenkin hautasi persoonani alleen. Siis se oli ihan luontaista, eikä mitään sairalloista, mutta nyt olen vapaa ja voin olla taas "persoona" enkä mikään naaras-seksieläin.

Tjaa. Vaimollani on kyllä ihan persoonallisuus, vaikka hän minua himoitseekin. Minusta on ihan hirveän mukavaa käydä lusikka-asennossa nukkumaan tiukasti kiinni toisiimme takertuneina raukeina kiihkeän rakastelun jälkeen, ja vaimoni on tehnyt selväksi, että hänestäkin tämä on aivan parasta.

Ihan kauheasti tulee tyhjää tilaa ajatuksiin ja tajuaa NIIN monia juttuja pelkiksi biologisen vietin aiheuttamiksi. Säälittäväähän se oli. Huh!

Lisääntymisessä ei ole mitään säälittävää. Se on ainoa asia, mikä geenejä "kiinnostaa". Kaikki muu on sivujuonta.

Minusta taas on säälittävää, ettei ymmärretä että kaikki ihmiset eivät ole samanlaisia. Toisia ei seksi enää vanhemmalla iällä kiinnosta, ja se on ok. Toisia kiinnostaa, ja sekin on ok. Mikä pakko on lähteä esittämään halveksuntaa niitä kohtaan, jotka ovat tyytyväisiä elämäänsä, vaikka se ei olisikaan samaa kuin mistä sinä pidät? Ei se sinulta ole pois. Antaa kaikkien kukkien kukkia.

Vierailija
485/2165 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, että elämässa on vihdoin vaihe, että ei ole tarvetta hinkua miesten perään. Nuorena naisena tuli liideltyä ihan tarpeeksi ja kunnolla uroksesta toiseen. Oli ihan paniikki, jos ei saanut. Nyt on mielenrauha ja elämässä on paljon muita mielenkiinnon kohteita. Aktiivisina aikoina oli rasittavaa se, jos piti näytellä kiihottunutta, vaikka oikeasti ei olisi ollutkaan. Yleensä se, että kaikki toimi miesten ehdoilla, teki hommasta tyksän. Joistakin kerroista jäi kuitenkin huippuhyvä kokemus. Kiva on kyllä katsella hyvännäköisiä miehiä edelleen.

Tämä vahvistaa kaiken mikä on aiemmin ketjussa tullut ilmi: haluttomat ovat marttyyreja.

Tuokin ulisee, että on teeskennellyt ja kaikki on tapahtunut miesten ehdolla. Wonder why... Jos et avaa sitä suutasi, ei kukaan voi tietää mitä ajattelet. Tuohonkin olisi ollut helppo ratkaisu, kun olisit vaan lopettanut feikkaamisen.

Taas yksi "miesten uhri". Ei mitään vastuuta itsellään.

Miehet tunnetusti vain odottaa, että nainen alkaa sängyssä esittää toiveita, ja toteuttavat näitä toiveita sitten oikein mielellään oman nautintonsakin kustannuksella 🤭

Jepjep

Ei edelleenkään vastuuta mistään. Sen kun haukut ja arvostelet kaikki miehet oman saamattomuuden ja selkärangattomuuden perusteella. Ei se sinulle näytä onnea tuoneen.

P.s. jotkut ihmiset osaa keskustella asioista ja ratkaista ongelmat MOLEMPIA tyydyttävällä tavalla. Aina maailmassa ei ole joko/tai. Musta ja valkoinen.

Jotkut osaa, mutta sinä et osaa. Yleistät kaikki haluttomat marttyyreiksi. Et kykene ottamaan vastuuta itsestäsi ja omasta tavastasi elää, ilman että tuomitset toisella tavalla eläjät selkärangattomiksi. Kommenttiesi perusteella vaikutat vihaiselta, kärkkäältä ja vaativalta ihmiseltä. Sen kun vihaat erilaisia, ja erilaisia valintoja tekeviä naisia pyrkiessäsi korostamaan omaa kuviteltua erinomaisuuttasi. Ei se näytä sinulle onnea tuoneen.

Puhuin ketjun haluttomista, ei kaikki haluttomat ole tietenkään marttyyreja. Olisin voinut sen selvemminkin ilmaista.

Tuo ihminen (sinä?) kuitenkin tuo omaa ajatteluaan ja asennettaan ilmi paljonkin.

Olisi reilua myöntää, että jos itse teeskentelee, se on loppujen lopuksi oma valinta ja moka, eikä sen perusteella ole ok syytellä muita sitten, kun vale uppoaa heihin. Ei tuo tie kanna pitkälle.

Enemmän kannattaisi miettiä sitä miksi itselle on niin vaikeaa ilmaista omia toiveita ja tarpeita ja mitä sille voisi tehdä.

Vierailija
486/2165 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän ketjun perusteella voidaan tehdä yhteenveto, että perus av-mamma on koko ikänsä esittänyt halukasta ihan vain koska näin kuuluu tehdä. On avattu haarat, koska kuvitellaan sen olevan tärkeää. Avioliittoon ja lasten saamiseen asti jatketaan samalla linjalla. Kituutetaan surkeassa liitossa, kun mies haluaa vieläkin seksiä. Ja toki haukutaan kaikki oikeasti seksistä pitävät vähä-älyisiksi. 

Melkoista.

Minä luulen, että tässä sukupolvessa (olen 60) on paljon naisia, jotka ovat feikanneet orgasminsa ja nyt maksetaan hintaa siitä. Itsekin nuoruudessa feikkasin, koska en uskaltanut paljastaa, etten saa yhdynnässä (suurin osa naisista ei saa). Onneksi 30+ vuotiaana osui kohdalle mies, joka rakasti nuolemista ja minäkin sain. Sen jälkeen en enää epäröinyt muiltakaan vaatia, että myös minut on tyydytettävä käsin tai suulla ennen kuin on yhdyntää (jos mies sitä haluaa).

Nyt olen 60, seksihalut ovat kovemmat kuin vaihdevuosien aikaan ja lokakuussa on seuraavat seksitreffit ulkomailla (tutun miehen kanssa).

Vierailija
487/2165 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

M55: ei hirveesti sekstailu kiinnosta enää kumpaakaan. Vaimo 5 vuotta nuorempi ja muuta läheisyyttä on, nukutaan saman peiton alla jne.. Aikansa kutakin, joskus 20 vuotta sitten sekstailtiin ehkä 2-3 kertaa viikossa. Silloin teki mieli, nyt ei enää. Kerran viikossa pitäisi muistaa käydä kädellä terveysmielessä, meinaa sekin unohtua, ei vaan paneta enää nykyään, testot alhaalla. Elämä on muuten ok, fysiikka, työ, talous, ystävät. En jaksa murehtia seksittömyydestä lainkaan kun panettamisen puute on enemmänkin helpotus, suorastaan vapauttava tila. Edelleen tuoreessa muistissa kun joskus 25 vuotiaana ois haluttanu vaikka kolme kertaa päivässä

Vierailija
488/2165 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkoista.

Minä luulen, että tässä sukupolvessa (olen 60) on paljon naisia, jotka ovat feikanneet orgasminsa ja nyt maksetaan hintaa siitä. Itsekin nuoruudessa feikkasin, koska en uskaltanut paljastaa, etten saa yhdynnässä (suurin osa naisista ei saa). Onneksi 30+ vuotiaana osui kohdalle mies, joka rakasti nuolemista ja minäkin sain. Sen jälkeen en enää epäröinyt muiltakaan vaatia, että myös minut on tyydytettävä käsin tai suulla ennen kuin on yhdyntää (jos mies sitä haluaa).

Nyt olen 60, seksihalut ovat kovemmat kuin vaihdevuosien aikaan ja lokakuussa on seuraavat seksitreffit ulkomailla (tutun miehen kanssa).

Yäk. Ei seksiin kuulu mikään vaatiminen.

Vierailija
489/2165 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikeaahan tuo on, koska kaupallistetun nykyihmisen itsemyynti ja koko oleminen perustuu libidoon ja sen ympärillä (oman ja muiden) tempoiluun. Ja sitten, kauhea biologinen fakta iskee homo sapiensiin; elämän perusta katoaa! Libido heikkenee! Ei kiinnosta oma eikä muiden seksuaalisuus tai sen provosointi! Veden juontikin on nautinnollisempaa kuin aiemmin niin tärkeät alapäätouhut. Iskeekö masennus?

Kovin hyvin sanottu.

Hirvittää edes ajatella, kuinka paljon aikaa ja energiaa on TUHLANNUT miehiin ja seksiin liittyviin asioihin (ei siis itse siihen asiaan, vaan yleisesti ottaen). Kun ei se enää tässä iässä (40+) ole hottia, ei ollenkaan!

Kyllä ihminen huijaa itseään, jos väittää, että tuntee olonsa yhä yhtä kuumaksi (=lisääntymiskykyiseksi) ja halukkaaksi, kun lisääntymiskyky on hiipunut. Seksijuttujen aito rietas ydinkuumuus = hyvät lisääntymiskyvyt.

Mä näen sen yhtenä elämänvaiheena, joka ei palaa, vaikka miten haluaisi (EN halua). Olen niin iloinen ollessani vapaa miesten miellyttämishalusta, joka jotenkin hautasi persoonani alleen. Siis se oli ihan luontaista, eikä mitään sairalloista, mutta nyt olen vapaa ja voin olla taas "persoona" enkä mikään naaras-seksieläin.

Ihan kauheasti tulee tyhjää tilaa ajatuksiin ja tajuaa NIIN monia juttuja pelkiksi biologisen vietin aiheuttamiksi. Säälittäväähän se oli. Huh!

Olet siis ollut hukassa seksuaalisuutesi kanssa koko ikäsi. Helpottavaa varmasti ettei enää tarvitse olla kun ihan pätevä syy löytää itsensä.

Surullista että niin moni on harrastanut seksiä miesten iloksi.

Huoh. Ymmärsit aivan väärin, en ehkä ollut selkeä. Puhuin tyttöjen luontaisesta miellyttämishalusta ulkonäöllä (halu olla haluttu), en seksiteoista. Olet aika oudon hyökkäävä kyllä...! Omia ongelmia?

Olen "sensuellin naisellisen täyttymyksen" (hehheh) kokenut nainen, enkä KOSKAAN edes suutelisi toisen mieliksi tai ryhtyisi johonkin, mikä ei sytytä täysillä.

Mutta ajatusten ja muun käytöksen tasolla on nuorenanpana se luontainen miellyttämishalu (sis. kaikenlaisen meikkihömpötyksen, "mitä miehet pitävät nättinä?" jne.) lohkaissut liian suuren osan. Siis nyt jos joku sanoisi jotain esim. ulkonäöstä, antaisin takaisin, kun taas nuorena olisin surrut asiaa.

Esimerkiksi se, kehen ihastui nuorena, oli pääosin todella kliseistä kamaa. Nyt on vähemmän lisääntymiseläin ja enemmän ihminen. Se vietti on osa ihmiselämän kulkua, eikä mitään hukassa oloa.

Ja kiitos, mutta itseni olen jo löytänyt, en tarvitse enää niitä prosesseja! Katsos - ei sinulla ole syytä ylimielisyyteen.

Sivusta, mutta oletko varma että tuo tyttöjen miellyttämisenhalu on luontaista? 

T. eräs, joka alkoi nauttia seksistä vasta kun oppi kyseenalaistamaan tuon miellyttämisentarpeen ja käsitteli kokemukset jotka ylenmääräistä miellyttämisenhalua aiheuttivat. Seksistä tuli sen jälkeen jotain aivan muuta kuin ennen, eikä halu seksiin ole loppunut vaihdevuosiin. Aiempi ulkonäköpaineiden täyttämä "seksi" ei toki voisi vähempää kiinnostaa.

No totta kai se on aivan luontaista useimmille nuorille naisille se ulkonäkökeskeisyys. Suuri ilon lähde myös. Se on kuin nuorten miesten päteminen urheilulla tms. Kuuluu yleensä nuoruuteen ja menee yleensä myös ohi. Biologiaa: viettelyä, parhaan parin houkuttelua ja pitämistä.

Ei siihen yleensä liity yhtään mitään kauheaa taustaa, että nuori nainen haluaa kovasti olla haluttava. Mutta toki se voi silti jälkikäteen tuntua liialliselta se ajankäyttö. Tuskin nyt kaikkia miehiäkään ilahduttaa se, miten paljon ovat nuorena miettineet jotain elimensä kokoa. Se on normaali vaihe, joka loppuu ja sitten tulee muuta "turhaa" mietittävää, kuten sairauksien ja kuoleman pelko.

Vierailija
490/2165 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, että elämässa on vihdoin vaihe, että ei ole tarvetta hinkua miesten perään. Nuorena naisena tuli liideltyä ihan tarpeeksi ja kunnolla uroksesta toiseen. Oli ihan paniikki, jos ei saanut. Nyt on mielenrauha ja elämässä on paljon muita mielenkiinnon kohteita. Aktiivisina aikoina oli rasittavaa se, jos piti näytellä kiihottunutta, vaikka oikeasti ei olisi ollutkaan. Yleensä se, että kaikki toimi miesten ehdoilla, teki hommasta tyksän. Joistakin kerroista jäi kuitenkin huippuhyvä kokemus. Kiva on kyllä katsella hyvännäköisiä miehiä edelleen.

Tämä vahvistaa kaiken mikä on aiemmin ketjussa tullut ilmi: haluttomat ovat marttyyreja.

Tuokin ulisee, että on teeskennellyt ja kaikki on tapahtunut miesten ehdolla. Wonder why... Jos et avaa sitä suutasi, ei kukaan voi tietää mitä ajattelet. Tuohonkin olisi ollut helppo ratkaisu, kun olisit vaan lopettanut feikkaamisen.

Miehet tunnetusti vain odottaa, että nainen alkaa sängyssä esittää toiveita, ja toteuttavat näitä toiveita sitten oikein mielellään oman nautintonsakin kustannuksella 🤭

En minä muista miehistä mitään tiedä, mutta avioliittoni yksi luonnollisista kulmakivistä on se, että pidän (54v) vaimoni (49v) tyytyväisenä. Bravuurini on se, että pystyn pitkittämään hänen orgasmiaan sopivalla tavalla koskettelemalla lähes loputtomiin, niin kauan että hän lopulta katseellaan pyytää "armoa", mitään kun ei siinä vaiheessa pysty sanomaan. (Väärinkäsitysten välttämiseksi: en yritä väittää, että pystyisin tämmöiseen kenen tahansa naisen kanssa. En varmasti pysty, koska se on myös puolisosta kiinni, hänen orgasminsa ovat melkein pelottavan rajuja.) Minusta on itsestään selvää, että vaimo pidetään seksuaalisesti onnellisena, koska muu johtaisi aivan varmasti siihen, että seksiä, tai tarkemmin sanottua rakastelua olisi vähemmän. Suureksi onnekseni vaimoni vaikuttaa käyttäytymisensä perusteella ajattelevan samoin. Eipä ole paljoa eksien tai syrjähyppyjen perään tarvinnut haaveilla.

Vierailija
491/2165 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä muista miehistä mitään tiedä, mutta avioliittoni yksi luonnollisista kulmakivistä on se, että pidän (54v) vaimoni (49v) tyytyväisenä. Bravuurini on se, että pystyn pitkittämään hänen orgasmiaan sopivalla tavalla koskettelemalla lähes loputtomiin, niin kauan että hän lopulta katseellaan pyytää "armoa", mitään kun ei siinä vaiheessa pysty sanomaan. (Väärinkäsitysten välttämiseksi: en yritä väittää, että pystyisin tämmöiseen kenen tahansa naisen kanssa. En varmasti pysty, koska se on myös puolisosta kiinni, hänen orgasminsa ovat melkein pelottavan rajuja.) Minusta on itsestään selvää, että vaimo pidetään seksuaalisesti onnellisena, koska muu johtaisi aivan varmasti siihen, että seksiä, tai tarkemmin sanottua rakastelua olisi vähemmän. Suureksi onnekseni vaimoni vaikuttaa käyttäytymisensä perusteella ajattelevan samoin. Eipä ole paljoa eksien tai syrjähyppyjen perään tarvinnut haaveilla.

Eipä teidän elämässä kovin kummoista sisältöä sitten ole jos kaikki pyörii vain seksin ympärillä

Vierailija
492/2165 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovin hyvin sanottu.

Olet siis ollut hukassa seksuaalisuutesi kanssa koko ikäsi. Helpottavaa varmasti ettei enää tarvitse olla kun ihan pätevä syy löytää itsensä.

Huoh. Ymmärsit aivan väärin, en ehkä ollut selkeä. Puhuin tyttöjen luontaisesta miellyttämishalusta ulkonäöllä (halu olla haluttu), en seksiteoista. Olet aika oudon hyökkäävä kyllä...! Omia ongelmia?

Olen "sensuellin naisellisen täyttymyksen" (hehheh) kokenut nainen, enkä KOSKAAN edes suutelisi toisen mieliksi tai ryhtyisi johonkin, mikä ei sytytä täysillä.

Mutta ajatusten ja muun käytöksen tasolla on nuorenanpana se luontainen miellyttämishalu (sis. kaikenlaisen meikkihömpötyksen, "mitä miehet pitävät nättinä?" jne.) lohkaissut liian suuren osan. Siis nyt jos joku sanoisi jotain esim. ulkonäöstä, antaisin takaisin, kun taas nuorena olisin surrut asiaa.

Esimerkiksi se, kehen ihastui nuorena, oli pääosin todella kliseistä kamaa. Nyt on vähemmän lisääntymiseläin ja enemmän ihminen. Se vietti on osa ihmiselämän kulkua, eikä mitään hukassa oloa.

Ja kiitos, mutta itseni olen jo löytänyt, en tarvitse enää niitä prosesseja! Katsos - ei sinulla ole syytä ylimielisyyteen.

T. eräs, joka alkoi nauttia seksistä vasta kun oppi kyseenalaistamaan tuon miellyttämisentarpeen ja käsitteli kokemukset jotka ylenmääräistä miellyttämisenhalua aiheuttivat. Seksistä tuli sen jälkeen jotain aivan muuta kuin ennen, eikä halu seksiin ole loppunut vaihdevuosiin. Aiempi ulkonäköpaineiden täyttämä "seksi" ei toki voisi vähempää kiinnostaa.

No totta kai se on aivan luontaista useimmille nuorille naisille se ulkonäkökeskeisyys. Suuri ilon lähde myös. Se on kuin nuorten miesten päteminen urheilulla tms. Kuuluu yleensä nuoruuteen ja menee yleensä myös ohi. Biologiaa: viettelyä, parhaan parin houkuttelua ja pitämistä.

Ei siihen yleensä liity yhtään mitään kauheaa taustaa, että nuori nainen haluaa kovasti olla haluttava. Mutta toki se voi silti jälkikäteen tuntua liialliselta se ajankäyttö. Tuskin nyt kaikkia miehiäkään ilahduttaa se, miten paljon ovat nuorena miettineet jotain elimensä kokoa. Se on normaali vaihe, joka loppuu ja sitten tulee muuta "turhaa" mietittävää, kuten sairauksien ja kuoleman pelko.

No onneksi tulee muutakin mietittävää. Lisäksi fyysiset rajoitteet alkavat pikkuhiljaa vaikuttaa niin ettei elämä kaniineina enää onnistu 😀

Vierailija
493/2165 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovin hyvin sanottu.

Olen eri mieltä. Tai ehkä ennemmin ajattelen, että "luontaista" ulkonäkökeskeisyyttä on lietsottu ja kasvatettu niin että se on lähes traumatisoinut nykyiset ihmiset. Silloin luontainen kyky nauttia seksistä, sellaisena kuin on, häviää. Silloin ei tietenkään halua seksiä enää vanhempana, jos seksi on perustunut omille ulkonäköpaineille ja miellyttämisenhalulle. On aivan luonnollista että seksuaalinen halu loppuu kun ei enää täytä omia ulkonäkökriteereitään ja seksistä pitäisi löytää uusi taso.

Vierailija
494/2165 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkoista.

Vähän kuulostaa ankealta vaatia kaavamaisesti tuolla tavalla. Minulla oli kauan aikaa sitten tuollainen "hoitele ensin minut niin sitten saat hoidella kanssani itsesi" -tyttöystävä. Se oli aika ankeaa. Vaimoni kanssa on sitten erilaista, kun kumpikin suorastaan kisaamme siitä, mitä hyvää voimme tehdä toisillemme. Sillä tavalla kummallakin on jatkuvasti hyvä mieli ja rakkauselämä on mallillaan.

Vierailija
495/2165 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä olla vaan SAA olla. Ihanaa, kun ei ole enää kuukautisia eikä tarvii huolehtia ehkäisystä ja saa harrastaa miehen kanssa seksiä niin usein kuin haluaa. Tulee paljon enemmän kokeiltua seksilelujakin ja kaikkea uutta. Ihanaa!!!

N58

Vierailija
496/2165 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin voisin jo pikkuhiljaa ajaa seksielämän alas eikä harmittaisi ollenkaan. N44v

Aika moni vaimoke ajaa. Sen takia miehet siirtyvät muihin kukkiin

Vierailija
497/2165 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin voisin jo pikkuhiljaa ajaa seksielämän alas eikä harmittaisi ollenkaan. N44v

Aika moni vaimoke ajaa. Sen takia miehet siirtyvät muihin kukkiin

Kerrotko vielä tosiaan, että mistä tällainen keski-ikäinen, taikinanaamainen ja mahakas mies löytää mahdollisesti kukkia? Tai edes rikkaruohoja?

Vierailija
498/2165 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä teidän elämässä kovin kummoista sisältöä sitten ole jos kaikki pyörii vain seksin ympärillä

Voi jeesuksen perkele. Kyllä kaiken voi näköjään lukea tahallaan väärin ja toiset vielä peukuttaa.

Ei, elämämme ei pyöri pelkästään seksin ympärillä. Mutta rakastelu ja kaikki muukin fyysinen kosketus on silti tärkeä osa avioliittoamme. Ja voin kertoa, että ihminen joka saa vapaasti koskettaa, suukotella ja rakastella rakkaansa kanssa, on onnellinen ihminen.

Vierailija
499/2165 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa ihmisistä jää koko elämäkseen elimensä ja libidonsa ympärille pyörimään. Tavalla tai toisella. Siksi kehitys on niin kovin hidasta.

Vierailija
500/2165 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kovat halut. Seksiä joka päivä. Käy teitä sääliksi. Ettekö ole ikinä nauttineet vai onko joku tunarimies syypää tuohon? Miksi olette niin surkeassa suhteessa? Mammona ja kulissit? Typerää.

Haluilla ei ole virkaa jos on yksin. Jos teillä on mies, haluttomuus on väkivaltaa miestä kohtaan ja omankin elämänne ja terveytenne haaskaamista.

Hormoneja on typerä pelätä. Niitä annostellaan nykyään kerran viikossa suihkaisemalla käsivarteen. Yöuni paranee, hiustenlähtö loppuu, iho elpyy, lihominen pysähtyy.

Ja kohonnut rintasyöpäriski kolkuttaa ovella. Mieluumin pidän rintani ja olen sen ikäinen kuin olen.

En minä ainakaan halua keinotekoisesti pysyä "nuorempana".

No entäs kun on 57-vuotias, ja haluttaa vimmatusti, ilman hormoneita, ja mieskin samalla taajuudella, yhtä innokas 😉?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi