Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saat kutsun yläasteluokkasi luokkakokoukseen. Lähdetkö?

Vierailija
16.08.2023 |

Jos et lähde niin miksi?

Ystäväni kanssa olemme järjestämässä luokkakokousta ensi vuoden kesälle. Aikaa 9 luokan päättymisestä reilut 15v.

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähde ....en ole ollut kenenkään kanssa tekemisissä kun sieltä on lähdetty enkä tiedä miksi haluaisin edes tavata enää jota joskin peruskoulussa sattunut olemaan samalla luokalla

Vierailija
62/73 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin koulukiusatt. Eikä ollut siellä peruskoulussa yhtään ystävää..oli helpotus päästä pois sieltä enkä kaipaa enää yhtäkään nähdä enää sitä porukkaa enää tämän jälkeen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi. Asun edelleen samalla paikkakunnalla, mutta en viitsisi vaivautua. Ei kiinnosta kuulla muiden elämästä ja omasta ei kauheesti ole kerrottavaa. Introvertti.

Vierailija
64/73 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa, koska en enää asu Suomessa.

Vierailija
65/73 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ei voisi vähempää kiinnostaa.

Vierailija
66/73 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin peruskoulun luokkakokouksessa, oli yllättävän mukavaa (epäröin menemistä, koska olin kiusattu koko kouluaikani).

Nykypäivänä en enää menisi kuitenkaan, oma elämä mennyt siihen suuntaan etten halua avata sitä vieraille. Ja muiden oppiasteiden luokkakokouksiin en menisi ikinä.

Vierailija
67/73 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan mene. Mua kiusattiin pahasti, etenkin yläasteella, niin niitä paskoja ei todellakaan ole ikävä.

Vierailija
68/73 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin, ja olen lähes aina mennytkin. Olen viisikymppinen ja meidän peruskoulun luokka on tavannut "usein" eli 5-10v välein. Aina en ole päässyt paikalle, työesteitä tms. 

Joka kerta tulee se ihana tuttuuden tunne. Nämä on ne ihmiset, joiden rinnalla olen kasvanut. Olen yhden kanssa aktiivisesti tekemisissä, muiden kanssa joskus törmäillään kun asun edelleen samassa kaupungissa. 

Vierailija
69/73 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kahdella eri yläasteella, toiseen luokkakokoukseen menin, toiseen en. Jälkimmäisessä oli kiusaamista.

Vierailija
70/73 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin ja kadun sitä vieläkin. Yläasteaikaisia kavereitani näen nykyäänkin ja muita ei kiinnostanut nähdä. Menin koska kaveri järjesti kokouksen ja minua hieman painostettiin (kadun siis sitä että annoin muiden painostaa, mutta lähinnä en kehdannut kieltäytyä kun oli kaverilleni niin tärkeää). Jäljelle jäi vain v-tutus, mutta pahimmat kiusaajat onneksi jättivät tulematta (siis minua ei kiusattu).

Vierailija
71/73 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä menisin. Haluan päästä sanomaan suorat sanat kiusaajilleni nyt, kun on paljon itsevarmempi olo kaiken suhteen.

Vierailija
72/73 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhosin yläasteaikaista luokkaani. En todellakaan halua nähdä luokkalaisiani noilta ajoilta.

Vierailija
73/73 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan menisi. Minua kiusasi koko luokka, en halua enää koskaan nähdä ketään niistä p*skakasoista. N44