Saat kutsun yläasteluokkasi luokkakokoukseen. Lähdetkö?
Jos et lähde niin miksi?
Ystäväni kanssa olemme järjestämässä luokkakokousta ensi vuoden kesälle. Aikaa 9 luokan päättymisestä reilut 15v.
Kommentit (73)
En menisi, sillä en ole ollut käytännössä kenenkään kanssa tekemisissä peruskoulun jälkeen. Poikkeuksena yksi tyttö, joka oli lukiossa samalla luokalla.
En. En edes muista keitä oli samalla luokalla.
Jenkkihapatusta tuommoisen re-unionit.
En. En ole ollut kenenkään kanssa tekemisissä, koska en ole halunnut. Miksi haluaisin nytkään? Ei ole ikävä, eikä tule jatkossakaan. Minua kiinnostaa enemmän muut asiat kuin vanhat tutut.
Ei kiitos, ei tarvetta. Aikaa ysin päättymisestä on ensi vuonna 30v
En mennyt kun pari vuotta sitten järjestettiin. Miksi olisin mennyt, vieraita ihmisiä kaikki.
En, luokkakokous olisi toisella puolella Suomea.
Niin pitkää en moisen asian takia tekisi.
Menisin -9 vuotta samojen tyyppien kanssa samalla luokalla. Ne on kuin serkkuja, ihania tyyppejä suurin osa.
Olin juuri vuosi sitten. Edellisen kerran nähnyt osaa heistä 20v sitten. Oli tosi hauska ilta ja kiva päivittää kuulumisia, vaikka olen todella huono pitämään yhteyksiä mihinkään suuntaan.
Menisin mielenkiinnosta. Peruskoulun päättymisestä on jo yli 30 vuotta. En ole tavannut heistä ketään sen koommin. Parin kuulumiset jopa kiinnostaisivat minua. Yksi on kuulemma jo kuollut.
En menisi. En ole ollut kenenkään luokkakaverin kanssa tekemisissä vuosikymmeniin, joten en ymmärrä, että miksi pitäisi olla kiinnostunut täysin vieraiden ihmisten kuulumisista vain siksi, että olemme aikanaan olleet samassa luokkahuoneessa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos, ei tarvetta. Aikaa ysin päättymisestä on ensi vuonna 30v
Olen samaa mieltä. En ole luokkakavereideni kanssa missään tekemisissä.
En menisi,luultavasti on ollut kutsuja mut mua ei kutsuttu, enkä menisi koska tekivät mut koulunkäynnissä maanpäällistä hlvettiä.
En edes tiennyt että kukaan enää edes harkitsee tuollaisia missään. Miten ne entiset luokkakaverit on muka edes tarkoitus löytää?
Pidän yhteyttä vain muutaman tuonaikaisen tuttavan kanssa. Ei ole laisinkaan kiinnostusta nähdä niitä muita.
En menisi. Asun toisella puolella suomea ja ei kiinnosta mitä heille kuuluu. Täysin outoja ihmisiä.
En todellakaan. Olin koulukiusattu. Toivon sille sakille lähinnä mahdollisimman kurjaa loppuelämää.
Meidän luokalla oli luokkakokous pari vuotta sitten. En ollut ollut missään tekemisissä luokkatovereideni kanssa lähes kolmeenkymmeneen vuoteen. Tuntui teennäiseltä yhtäkkiä kiinnostua kaikkien kuulumisista. Toisaalta ei kiinnostanut avata omia elämänkuvioitani ihmisille, jotka eivät mun elämääni kuulu. En mennyt kokoukseen.