Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidän naisista, joilla on kapeat hartiat, isot rinnat ja muodokas peppu

Vierailija
16.08.2023 |

Tuollainen nainen on unelmien nainen.

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lopetin kasvun 12 vuotiaana ja jäin sen kokoiseksi. Olen todella siro, hartioista pitää aina ompelija ottaa sisään. Olen 149 cm ja kokoa 34-36, mutta muodokas (rinnat DD-kuppia) sinisilmäinen blondi ja kasvoilta Baby face, isot silmät ja huulet luonnostaan.

Miehiä on aina pörrännyt ympärillä :D

Vierailija
22/75 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmoitettu.

Kenelle ja mitä?

...varmaan itselleen ensin kahteen-kolmeen kertaan ja sen jälkeen muille saman peräkammarin slipoveri-rasvatukkapojille.... että ihmisillä saattaa olla joku elämä tai muuta yhtä pelottavaa. Luulen noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä lopetin kasvun 12 vuotiaana ja jäin sen kokoiseksi. Olen todella siro, hartioista pitää aina ompelija ottaa sisään. Olen 149 cm ja kokoa 34-36, mutta muodokas (rinnat DD-kuppia) sinisilmäinen blondi ja kasvoilta Baby face, isot silmät ja huulet luonnostaan.

Sorry my bun...tiedän, että oli typo, mutta en voi vastustaa:   Eipä ihme, että miehet pörrää ympärillä, varmaan etenkin nuo ompelijat - kun kerran aina pitää hartioista ompelijat ottaa sisään :)

Vierailija
24/75 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulle tuli murrosikä nuorena ja estrogeeni lopetti pituuskasvun aikaisin?

Vierailija
25/75 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulle tuli murrosikä nuorena ja estrogeeni lopetti pituuskasvun aikaisin?

Kyllä. Kuukautiset alkoivat 10 vuotiaana. Pituuskasvun loppuminen huomattiin liian myöhään joten ei enää voinut ottaa kasvuhormonia. Ei kylläkään ole lyhyys haitannut, ainoa ikävä seikka on, etten kaupassa ylety ottamaan ylhäältä mitään

Vierailija
26/75 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisia naisia kun olisi valtaosa, mutta ei. Thaimaalaiset on todella nättejä ja mukavan pienikokoisia, mutta niillä rinnat eivät ole riittävän isot.

Vierailija
27/75 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin pienikokoisella ei DD-kuppikaan kovin suuri ole.

Vierailija
28/75 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ne koska yleensä ei rinnat mahdu XS tai S koon puseron kanssa. Ongelmia on joten ovat isot. Ja jos rinnat ovat jo kokoa G-H niin ovat lähes aina mallia mummoriippurinnat. DD kuppi on vielä kiinteä usein

Vierailija
29/75 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa toisen mitätöintiä. Selkeää kateellisuutta 😂

Vierailija
30/75 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kelpaa a kuppinen lauta,kunhan seksiä on tarpeeksi.

Vierailija
31/75 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvassa on ap:n kuvailemia naisia. Jos näkee isorintaisen ja hoikan naisen on hänellä lähes poikkeuksetta pieni pojan perse. Sama myös toisinpäin. Hoikalla hyväpeppuisella on lähes aina pienet rinnat...tai sitten on silarit. Oma kultsu kuuluu jälkimmäiseen ryhmään.

Joo, luonne kuitenkin on se tärkein.

Vierailija
32/75 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua sytyttää naisellinen peppu, kapeahkolla vyötäröllä ja muodokkailla pakaroilla. Omalla rouvalla semmoinen ilokseni on ja bonuksena muuten ylävartalostaan hentoisella vaimolla nippanappa C-kupin rinnat.

Vierailija
33/75 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua sytyttää naisellinen peppu, kapeahkolla vyötäröllä ja muodokkailla pakaroilla. Omalla rouvalla semmoinen ilokseni on ja bonuksena muuten ylävartalostaan hentoisella vaimolla nippanappa C-kupin rinnat.

Wau. Onnittelut. Omalla naisella on kapea vyötärö ja isot tisut hoista pidän. Mutta peppu on aika pieni ja se kyllä välillä harmittaa kun peppu miehiä olen. Omasi kuulostaa kyllä juuri sellaiselta jota olisi mukava katsella päivittäin.

34/75 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kukapa ei pitäisi. Itse haluaisin alkaa seurustelemaan naisen kanssa, jolla olisi oikein todella hyvin suuret ja riippuvat rinnat! Ikää tällaisella feminiinisellä jumalattarella voisi olla n. 36-46 vuotta. Mutta olisi kaunista kuin aamukasteinen kukkaketo, jos viehkeän keski-ikäisen neidon kuppikoko alkaisi vähintään J-kirjaimella ja siitä mielellään vielä eteenpäin, niin sellainen olisi täydellinen tylleröinen!

Vierailija
35/75 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä naisia kyllä on, joilla näitä äippämuotoja. Rinnakkaiskuppikokoni on 90L ja muotoja muutenkin piisaa. Paino huitelee 90 pinnassa, joten mitään fitness pimua ei taida musta saada. Ainakaan kovin helpolla. Tosiaan kuukautiset alko jo yli 10-vuotiaana. Niinpä 15-vuotiaana olin jo aika naisen näköinen. Kyllä sitä välillä saa baaritiskillä ihan rauhassa olla, joten ei niin hirvittävää vientiä ole tällaiselle aika meikeissä kulkevalle naikkoselle.

Vierailija
36/75 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiimalasimuotoinen pehmeä, ei äärilihava nainen on kyllä seksikkäintä mitä tiedän. Meikit ja laittautuminen siihen päälle, niin on nainen upeimmillaan. Tämä siis ulkonäöstä pelkästään. 

Ja luulisin, että jotkut pitävät ideaaliani lihavana tai pläskinä ja jotkut liian laihana.

Vierailija
37/75 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiimalasimuotoinen pehmeä, ei äärilihava nainen on kyllä seksikkäintä mitä tiedän. Meikit ja laittautuminen siihen päälle, niin on nainen upeimmillaan. Tämä siis ulkonäöstä pelkästään. 

Ja luulisin, että jotkut pitävät ideaaliani lihavana tai pläskinä ja jotkut liian laihana.

christina hendricks lienee tuon tyyppinen nainen, vaikka onkin todella hyvillä geeneillä varustettu?

Ei hän ainakaan ihan langanlaiha ole. Kaunis mielestäni.

Vierailija
38/75 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kyllä melkoinen ilmestys. Kertoisiko vielä meille vyötärön ja lantion ympärysmitat. Niiden suhdeluku vasta kertoo kuinka muodokas olet tuosta lantion seudulta

Vierailija
39/75 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

christina hendricks lienee tuon tyyppinen nainen, vaikka onkin todella hyvillä geeneillä varustettu?

Ei hän ainakaan ihan langanlaiha ole. Kaunis mielestäni.

Kyllä, mutta ei lantion/vyötärö/rinnat tarvitse olla aivan noin selkeitä (kunhan selkeästi kuitenkin) ja pehmeyttä on vähän. Kauniita naisia on siis paljon, mutta he eivät itse usko siihen. Hendricks on ääriesimerkki.

Vierailija
40/75 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kyllä melkoinen ilmestys. Kertoisiko vielä meille vyötärön ja lantion ympärysmitat. Niiden suhdeluku vasta kertoo kuinka muodokas olet tuosta lantion seudulta

149cm kokoa 34-36 käyttävä nainen kuulostaa väkisin aika pyylevältä varsinkin jos on siroluinen. Itse olen sirorakenteinen 160cm pitkä ja vaatteet kokoa 34 pääosin muutama kapea hame kokoa 36. Minäkin voisin olla 10kg kevyempi olematta liian laiha eli rasvaa on jonkun verran. Rinnanympärys 95cm, vyötärö 67cm ja lantio 98cm.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi